Ето какъв е проблема:
Когато поработи по-дълго колата(примерно карам 20-30км) и я изгася,а скоро след това се опитам да я запаля,или не се получава,или е много трудно.Когато си почине 5 мин. или е студена,пали веднага.
Скоро проблема претърпя развитие и ми угасна няколко пъти в движение,след като бях карал над 50км.След кратка почивка пак пали лесно и кара още 50-100км без проблем.Гасненето не зависи от скоростта,с която карам,защото го прави при доста разнообразни условия.Проверих,че дава хубава искра когато не иска да пали,така,че май не е от запалването проблема.Мисля си,че може да е в карбуратора,ама нали не разбирам от коли-питам вас.
Колата е Голф 2 1.3 литра карбуратор.Скоро й сменях горивния филтър,защото си мислех,че е от него.Въздушният филтър също е сменян скоро и е чист.
Не пали при топъл двигател/поправено- Хол датчик/
batdin написа:А как мога самостоятелно да проверя дали работи бензиновата помпа и датчика на авт. смукач?
Къде изобщо е този датчик и може ли да се разкача,за да се рабере дали е от него?
Ако гледам бензиновия филтър,мога ли да разбера дали минава гориво през него?
Ако помпата не ти работи, горивния филтър ще е празен когато колата угасне. Нали е прозрачен? Да не си му сменил посоката? На корпуса има стрелка.
Не ми се вярва да е от смукача - 50-100 км. са много, а и чак да гасне?
По оста на смукача /веднага под въздушния филтър/, от другата страна на автоматиката, има стъпаловидно лостче /поне при мен е така/. При загрят мотор то трябва да е свободно, т.е. джаджата /едно болтче/, която ходи по стъпалата, трябва да е под най-малкото стъпало. Тогава смукача е изключен. Другият вариант да го провериш е като свалиш кутията на въздушния филтър. Клапата на смукача стои отвесно при загрят мотор. Но не ми се вярва да е от него.
Не може 2-3 свещи да излязат от строя едновременно. Кой знае каква дреболия е и ще е интересно да пишеш като я разкриеш.
Преди доста години карах една Волга. И тя по едно време палеше и гаснеше когато си поиска. Оказа се - прекъснато кабелче на чукчето. Ама не скъсано, та да го видиш. Изолацията го държи и като се опрат двата края няма проблем
Успех!
Преди доста години карах една Волга. И тя по едно време палеше и гаснеше когато си поиска. Оказа се - прекъснато кабелче на чукчето. Ама не скъсано, та да го видиш. Изолацията го държи и като се опрат двата края няма проблем

Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW, TheEx0rcist и 77 госта