спирачни проблеми Голф3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

спирачни проблеми Голф3

Мнениеот BuGmaN » Вто 06 сеп 2005 23:31


Та педала на спирачките умеква при продължително натискате, проблема мисля идва от кантара или както там се казва, джаджата, която регулира зандите спирачки в зависимост от товара в колата(доста хлопа и испуска течност). Чудя се дали да го разкарам и да си свържа тръбичките дирекрно или да купя от някоя морга такова чудо и да си го сменя, но чувам, че повечето били разбити, някой решавал ли е същия проблем и как? :)




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 06 сеп 2005 23:43


имам един френд с 2ка дето разкара кантара и вика,че спирала доста по-добре,аз обаче си мисла че на хлъзгав път ще е доста весело :twisted: няма ли вариант за нов?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: спирачни проблеми Голф3

Мнениеот Sachko » Сря 07 сеп 2005 0:35


BuGmaN написа:но чувам, че повечето били разбити, някой решавал ли е същия проблем и как? :)


:shock: Гледаи сега ... отиваш в някоия морга ... намира6 голф 3 с 1.4 мотор (и някои Вектри са така ) отпред на спира4ната помпа под казан4ето за те4ността излизат 4-те марку4ета за 4-те колела ... на тези марки4у за задните колела има завити едни джаджи (не знам как се казват)Прили4ат на гаики (22мм или 24мм , но са далги около 6-7см) не можеш да ги сгрешиш понеже на марку4етата за предните няма такива... та тези джаджи при тези коли играят ролята на кантар(пускат по малко те4ност кам задните апарати :twisted:,а отзад нямат кантар :oops: ).....
о6те веднаж ... има ги на 3-ките с мотори 1.4 и на някои Вектри ...
сваля6 си ги от там отива6 при колата ти махаш и кантара и слагаш тези джаджи на твоита спира4на помпа .... и си готов...
понеже се изразих малко странно :oops: ако не си разбрал нещо кажи да ти го доразкажа :roll:
мен ако питаш не требва да даваш пове4е от 5-10лв за 2-те понеже тфа не са 4асти които се повреждат 4есто и не са много тарсени ... даже кат разглабят колите някои ги остават на марку4ите и от там на втори4ни ... :wink: 8)


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Сря 07 сеп 2005 7:53


щом педала ти омеква, проблема мисля че е в спирачната помпа. а не в този "кантар"


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 07 сеп 2005 13:26


kuban написа:щом педала ти омеква, проблема мисля че е в спирачната помпа. а не в този "кантар"

Човека пише изрично , е му изпуска от кантара спирачна течност, как няма да му омеква педала?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 08 сеп 2005 0:30


Jerom написа:имам един френд с 2ка дето разкара кантара и вика,че спирала доста по-добре,аз обаче си мисла че на хлъзгав път ще е доста весело :twisted: няма ли вариант за нов?

точно това се получава ако се елиминира кантара!!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 09 сеп 2005 22:10


Извинявам се за закъснението, но бях забравил за тая тема :oops: , благодаря за отговорите, смятам да тествам колата без кантар и междувременно да се опитам да си поправя кантара, ако не се получи нищо ще купя 2-ра ръка от 30 до 60лв или нов кантар - намерих за 120лв.
Sachko - ми тея джаджи дали ще вършат работа бре, то кантара е хванат за купето и една пружина го опъва, когато колата е натоварена, а тея джаджи кой ще ги контролира?


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пет 09 сеп 2005 22:16


... ъм май не се контролират


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 10 сеп 2005 0:57


BuGmaN написа:Извинявам се за закъснението, но бях забравил за тая тема :oops: , благодаря за отговорите, смятам да тествам колата без кантар и междувременно да се опитам да си поправя кантара, ако не се получи нищо ще купя 2-ра ръка от 30 до 60лв или нов кантар - намерих за 120лв.
Sachko - ми тея джаджи дали ще вършат работа бре, то кантара е хванат за купето и една пружина го опъва, когато колата е натоварена, а тея джаджи кой ще ги контролира?

Бъгмане, това за закъснители за задните спирачки които стоят директно на спирачната помпа - при мен е така. Аз нямам разпределител на налягането отзад на задния мост (което вие наричате кантар). Когато сменях от барабани на дискове отзад специално гледахме дали имам такива, защото иначе ефекта при мен щеше да бъде все едно съм дръпнал ръчната като скоча на педала на спирачките. Незнам защо е така при мен, но съм го виждал само на 1.4 мотор... останалите са с разпределител, който се влияе от натовареността на колата отзад.
Успех.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Съб 10 сеп 2005 12:22


BuGmaN написа:... смятам да тествам колата без кантар

Мани тия изпълнения. Това го превеха на Жигулата, ама тя и без това си въртеше г..а на мокро.
Не можеш ли да отстраниш теча на место? Нямам представа какво има в този разпределител. Нещо като кран е, най-вероятно.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 10 сеп 2005 23:30


Може и да мога да го оправя, но е рисковано, защото колта трябва всеки ден и не е желателно да се застоява в бокса, сега тъвся подходящи маркучета да изолирам тоя кантар и после го свалям и качвам на операционната и каквото сабя покаже, макар че като гледам как хлопа буталцето малко е съмнително да стане нещо, но ше видим! :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 11 сеп 2005 20:44


BuGmaN написа:Може и да мога да го оправя, но е рисковано, защото колта трябва всеки ден и не е желателно да се застоява в бокса, сега тъвся подходящи маркучета да изолирам тоя кантар и после го свалям и качвам на операционната и каквото сабя покаже, макар че като гледам как хлопа буталцето малко е съмнително да стане нещо, но ше видим! :wink:


Morgen Моргите брато ,иначе изолация.Щом хлопа значи е много разбито , а щом тече няма начин цилиндърчето да не е надрано.Но и от моргите ще налетиш на подобно.От опит от соц. супер возилата знам , че изолацията е решението.А и преди не се продаваще като рез. част. Лошото е че е от долу , а там корозията е много яка, я в германско не си поплюват с лугата.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 11 сеп 2005 23:30


Не махайте разпределителя на налягането, има си предназначение, а то е да не блокирват задните колела преди предните.Можете сами даси отговорите защо :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пон 12 сеп 2005 0:12


Интересни хора :roll: Защо не си земеш такива ограни4ители и да ги метнеш на помпата както ти казах в един пост по горе .... и да забравиш за проблема завинаги .... ако не верваш на мен :? vasstop които кара такава кола с такива ограни4ители ти каза 4е е така ...
4удна работа :roll:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 12 сеп 2005 16:50


Колеги първи исках да разбера от къде идва проблема и тогава да решавам какво ще слагам за задните спирачки, вчера изолирах кантара, започнах да обезвъздушавам и на ляво задно постоянно излизаше възду - цилидърчето не се вижда да испуска, а постоянно излиза въздух като обезвъздушавам, смених го - оправи се :shock: , лявото - при него всичко гладко имаше малко въздух и излезе, обаче затягам пробката и като натиснеш спирачка от нея излиза масло, айде от сваленото цилиндърче пробка, и тя тече, затягах затягах и накрая се скъса :x , от там пак за нов спирачен цилиндър - и работата стана. Заминах за риба и баща ми пробвал колата, спирачките по-зле, обезвъздушавал и предните, кокво е правил незнам, сутринта се качвам на колата няма спирачки да я искарам от гаража, само помпене постоянно и горе-долу спира, някой път фаща, но само предно ляво и то сурка, абе ужас, как съм карал цял ден аз си знам, минах и купих от моргата една спирачна помпа за 30 да видя дали ще се оправи тяа пуста кола, сега се мятам да сменям помпа. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 94 госта