Не пали при топъл двигател/поправено- Хол датчик/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Не пали при топъл двигател/поправено- Хол датчик/

Мнениеот batdin » Пет 09 сеп 2005 11:47


Ето какъв е проблема:
Когато поработи по-дълго колата(примерно карам 20-30км) и я изгася,а скоро след това се опитам да я запаля,или не се получава,или е много трудно.Когато си почине 5 мин. или е студена,пали веднага.
Скоро проблема претърпя развитие и ми угасна няколко пъти в движение,след като бях карал над 50км.След кратка почивка пак пали лесно и кара още 50-100км без проблем.Гасненето не зависи от скоростта,с която карам,защото го прави при доста разнообразни условия.Проверих,че дава хубава искра когато не иска да пали,така,че май не е от запалването проблема.Мисля си,че може да е в карбуратора,ама нали не разбирам от коли-питам вас.
Колата е Голф 2 1.3 литра карбуратор.Скоро й сменях горивния филтър,защото си мислех,че е от него.Въздушният филтър също е сменян скоро и е чист.




Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Пет 09 сеп 2005 13:20


Колега, провери бензиновата помпа-когато загрее явно престава да подкачва бензин.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пет 09 сеп 2005 13:44


Такъв номер ми правеше на опела комутатора,като се загрееше спира да работи,изстине ли си работи до следващото загряване.
Такъв тип повреди са много кофти и в повечето случаи е нещо по електрониката.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 09 сеп 2005 16:23


Ако си с автоматичен смукач ,може да е от него,от умрял датчик за температура(лъже че колата е студена и дава по9богата смес) :dontknow:


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Пет 09 сеп 2005 16:32


А как мога самостоятелно да проверя дали работи бензиновата помпа и датчика на авт. смукач?
Къде изобщо е този датчик и може ли да се разкача,за да се рабере дали е от него?
Ако гледам бензиновия филтър,мога ли да разбера дали минава гориво през него?


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Съб 10 сеп 2005 11:14


batdin написа:А как мога самостоятелно да проверя дали работи бензиновата помпа и датчика на авт. смукач?
Къде изобщо е този датчик и може ли да се разкача,за да се рабере дали е от него?
Ако гледам бензиновия филтър,мога ли да разбера дали минава гориво през него?

Ако помпата не ти работи, горивния филтър ще е празен когато колата угасне. Нали е прозрачен? Да не си му сменил посоката? На корпуса има стрелка.
Не ми се вярва да е от смукача - 50-100 км. са много, а и чак да гасне?


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Съб 10 сеп 2005 12:57


Не,не съм го объркал и да,почти пълен е.
Това предположение за автоматичния смукач ми звучи доста правдоподобно;ще го проверя по-обстойно.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 10 сеп 2005 13:35


няма логика да е от смукача, първо колата след 50 км отдавна е минала температурата, при която трябва да изключи смукача, освен това

ако е смукачът, като поизстине няма логика да запали, защото при по-студена кола смукачът трябва да е включен, а ако е прецакан няма как да стане


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Съб 10 сеп 2005 13:55


Iavor написа:Ако си с автоматичен смукач ,може да е от него,от умрял датчик за температура(лъже че колата е студена и дава по9богата смес) :dontknow:

Какъв датчик????То термоампулата определя това......плюс това чак толкова богата смес, че да не може да запали после


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Съб 10 сеп 2005 15:49


По оста на смукача /веднага под въздушния филтър/, от другата страна на автоматиката, има стъпаловидно лостче /поне при мен е така/. При загрят мотор то трябва да е свободно, т.е. джаджата /едно болтче/, която ходи по стъпалата, трябва да е под най-малкото стъпало. Тогава смукача е изключен. Другият вариант да го провериш е като свалиш кутията на въздушния филтър. Клапата на смукача стои отвесно при загрят мотор. Но не ми се вярва да е от него.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 сеп 2005 22:33


Ако е от смукача трабва да мирише и на бензин от задявянето.


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Нед 11 сеп 2005 8:33


А може ли да е от свещи?Ако не са в ред,може ли да ме прецакат при загряване?


neliM
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот neliM » Нед 11 сеп 2005 8:51


Е нали ти пуска искра? :)

Нащата който съм научил още на времето от тати ->

Най-напред когато не пали, на колата гледаш дали има гориво до карбуратора.

После гледаш имаш ли тоци - при свещите, ако имаш тия неща и не пали, начи проблема е по сериозен :)


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Нед 11 сеп 2005 20:53


Е то искра има,ама при разкачен кабел.А дали самата свещ искри или не- не знам.
А гориво до карбуратора отива.Значи работата отива към поредната пачка по тази кола :(


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Пон 12 сеп 2005 14:05


Не може 2-3 свещи да излязат от строя едновременно. Кой знае каква дреболия е и ще е интересно да пишеш като я разкриеш.
Преди доста години карах една Волга. И тя по едно време палеше и гаснеше когато си поиска. Оказа се - прекъснато кабелче на чукчето. Ама не скъсано, та да го видиш. Изолацията го държи и като се опрат двата края няма проблем :x
Успех!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 155 госта