
Проблем с МК3
Проблем с МК3
здравейте колеги,от вчера голфето ми почна да ми прави чалъми.почна да пали трудно на гас,след продължителното въртене,запалва на 3-и цилиндара и след като я изфорсирам се оправя,обаче има и нещ друго,докато е запалена вадя лолата на 4-тия цилиндар и разлика никва,нито ток,нито колата гасне,докато останалите три докато ги жадя и ме бие ток.Някой маистори ми викат че е от свещите,други от капачката,трети от кабелите,и днес сам решил да се отдам изцяло на колата, и да премахна проблема,но реших все пак да се консултирам с някой опитен по тази част колега.Благодаря предварително. 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Провери първо да не ти е скъсан вакуумът от всмукателните колектори за сервото...
Второ виж да не ти е запушена от графит цедката на газовия клапана за високото налягане....ако е пълен с графит котвата не затваря и ако си с автоматичен ключ или палиш на бензин..ДВГ работи на газ и бензин едновременно..
Второ виж да не ти е запушена от графит цедката на газовия клапана за високото налягане....ако е пълен с графит котвата не затваря и ако си с автоматичен ключ или палиш на бензин..ДВГ работи на газ и бензин едновременно..
Последна промяна от joker на Вто 20 май 2008 12:58, променено общо 1 път.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kosama написа:Ами то ако има някъв проблем с газта тя колата няма да варви ,пък то точно обратното след като я запаля и се оправи на 4 цилиндара си варви супер колата,паля я на гас.и на бенз е сащото
не е така.....писах ти,че при пълен с графит клапан котвата може да блокира и да пълни цилиндрите с газ дори и при угасен ДВГ......колата се дави при палене защото цилиндрите са натъпкани догоре с газ....като я форсираш горенето се оправя и колата си върви.....почисти си газовия клапан(5 лв на всяка работилница)нища няма да загубиш от това....не е задължителнода етова проблема ,но при мен беше точно това.....бадева сменях свещи и дистрибуторна капачка

Последна промяна от joker на Вто 20 май 2008 12:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
най добре мери компресия на цилиндрите да видиш какво е състоянието на мотора.
Възможно е някой клапан да се е издухал и да не уплътнява- съответно няма компресия.
Поне ще знаеш ако има компресия че е по тока проблем или дърпа от всмукателния колектор въздух на 4-ти цилиндър само. /вакума за сервото/
Възможно е някой клапан да се е издухал и да не уплътнява- съответно няма компресия.
Поне ще знаеш ако има компресия че е по тока проблем или дърпа от всмукателния колектор въздух на 4-ти цилиндър само. /вакума за сервото/
- mario_lud.
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта