Проблем с МК3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kosama
Мнения: 92
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tyk

Проблем с МК3

Мнениеот kosama » Съб 17 май 2008 10:47


здравейте колеги,от вчера голфето ми почна да ми прави чалъми.почна да пали трудно на гас,след продължителното въртене,запалва на 3-и цилиндара и след като я изфорсирам се оправя,обаче има и нещ друго,докато е запалена вадя лолата на 4-тия цилиндар и разлика никва,нито ток,нито колата гасне,докато останалите три докато ги жадя и ме бие ток.Някой маистори ми викат че е от свещите,други от капачката,трети от кабелите,и днес сам решил да се отдам изцяло на колата, и да премахна проблема,но реших все пак да се консултирам с някой опитен по тази част колега.Благодаря предварително. love.vw




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 май 2008 11:03


Гаранция ще има доста неща за смяна :!:
Първо- не трябва да те бие ток от кабелите! Това е признак за нарушена изолация - Смяна!
След това вече трябва да се търси това на 4-ти цилиндър дали е от кабел, дали от свещ или от капачка + палец


Потребителски аватар
kosama
Мнения: 92
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tyk

Мнениеот kosama » Съб 17 май 2008 11:07


В смисал бие ме ток когато колата е запалена и вече сам извадил лолата от свеща,иначе като бутам самите кабеи всичко е ОК,но 4-тия цилиндър се губи.И все пак благодаря колега за информацията


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 17 май 2008 11:25


Провери първо да не ти е скъсан вакуумът от всмукателните колектори за сервото...
Второ виж да не ти е запушена от графит цедката на газовия клапана за високото налягане....ако е пълен с графит котвата не затваря и ако си с автоматичен ключ или палиш на бензин..ДВГ работи на газ и бензин едновременно..

Последна промяна от joker на Вто 20 май 2008 12:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kosama
Мнения: 92
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tyk

Мнениеот kosama » Съб 17 май 2008 11:31


Ами то ако има някъв проблем с газта тя колата няма да варви ,пък то точно обратното след като я запаля и се оправи на 4 цилиндара си варви супер колата,паля я на гас.и на бенз е сащото


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 17 май 2008 11:35


kosama написа:Ами то ако има някъв проблем с газта тя колата няма да варви ,пък то точно обратното след като я запаля и се оправи на 4 цилиндара си варви супер колата,паля я на гас.и на бенз е сащото

не е така.....писах ти,че при пълен с графит клапан котвата може да блокира и да пълни цилиндрите с газ дори и при угасен ДВГ......колата се дави при палене защото цилиндрите са натъпкани догоре с газ....като я форсираш горенето се оправя и колата си върви.....почисти си газовия клапан(5 лв на всяка работилница)нища няма да загубиш от това....не е задължителнода етова проблема ,но при мен беше точно това.....бадева сменях свещи и дистрибуторна капачка :oops:

Последна промяна от joker на Вто 20 май 2008 12:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kosama
Мнения: 92
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tyk

Мнениеот kosama » Съб 17 май 2008 11:37


ооо благодаря,задълйително ще погледна това ,но и за всеки случай ще подновя,свещя,кабели и т.н.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 17 май 2008 11:38


най добре мери компресия на цилиндрите да видиш какво е състоянието на мотора.
Възможно е някой клапан да се е издухал и да не уплътнява- съответно няма компресия.
Поне ще знаеш ако има компресия че е по тока проблем или дърпа от всмукателния колектор въздух на 4-ти цилиндър само. /вакума за сервото/


Потребителски аватар
kosama
Мнения: 92
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tyk

Мнениеот kosama » Съб 17 май 2008 11:42


Благодаря ви колеги,бяхте изчерпателни,отивам да лекувам голфето. :077: :lupe


Потребителски аватар
mario_lud.
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mario_lud. » Пон 19 май 2008 12:32


аз първо бих погледнал свещи кабели и капачката ако не е от тях компресия ако има горивото и така успех :D


Потребителски аватар
kosama
Мнения: 92
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tyk

Мнениеот kosama » Вто 20 май 2008 12:28


проблема е отстранен,благодарение на някой колеги :006: ,оказа се цедката през която минава газта(много графит падна),колата вече пали без проблем,но ми казаха че тряя си сменя капачката,била износена.Това е. Блаодаря ви! : vw fen


Потребителски аватар
kosama
Мнения: 92
Регистриран на: Вто 26 фев 2008 12:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tyk

Мнениеот kosama » Вто 20 май 2008 12:36


:lock:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 20 май 2008 12:58


kosama написа:проблема е отстранен,благодарение на някой колеги :006: ,оказа се цедката през която минава газта(много графит падна),колата вече пали без проблем,но ми казаха че тряя си сменя капачката,била износена.Това е. Блаодаря ви! : vw fen

И да ме черпиш една бира като дойдеш във Варна ей! :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта