Проблем с двигателя ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Golf397
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 16 май 2008 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Проблем с двигателя ?

Мнениеот Golf397 » Пет 16 май 2008 19:17


Имам Golf 3 97-ма година 75 коня 1.6i .Минах 3000 км. след смяна на маслото 15W 40,останових че няма повече от 0.5 л..Някой да ли може да ми каже дали за двигателя има надежда или е за ремонт. Не пуши дори докато е студен,двигателя е омаслен но не оставя петно след като сам го паркирал.Предишното масло го карах над максимум 5000 км. след това почна да си намалява само че не капе.




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2044
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 16 май 2008 19:31


Колега няма начин да се губи и да няма странични признаци. Амо ти е омазнен мотора го изми и го наблюдавай от къде ще почне да се цапа. Под колата където е съединена скоростната кутия с мотора, има един капак захванат с два болта, свали го и погледни дали не е омазнено там, ако е омазнено трябва да се види дали семерингата на коляновия вал ви изпуска или на пиньона скоростната кутия.
Когато запалиш сутрин колата изпушва ли, какъв е цвета на свещите, добре ли е затегнат масления филтър и др.
А по принцип дали е за ремонт мотора зависи от симптомите му.


Потребителски аватар
angelov1999
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот angelov1999 » Пет 16 май 2008 19:40


и аз съм със същия проблем и на мен също не ми пуши и двигатела ми е леко поолян но толкова масло незнам каде отива


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 16 май 2008 19:50


Почвате със смяна на гумички на клапаните като най-безболезнено :idea: Това че не пуши не значи че не го гори по малко. По принцип е съвсем нормално да се губи до 1л на 10х км на нашите 10 и нагоре год.коли каквото и да говорят разни специалисти че колкото наливат толкова източват при смяна на маслото :twisted:


golfaeburz
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 15 май 2008 21:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот golfaeburz » Пет 16 май 2008 23:47


добре де що не налеш някакво по-гъсто масло 20В 40 или да сложиш присадка има една Ресурс много е добра възтановява двигателя.Виж си въздушния филтър ако е мазен значи си за ремонт.


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 17 май 2008 0:43


Тоо па 20в40 тва е много гъсто ве.А за тея присадкисъм чувал че е са пълни бози, имало случаи двг да се промива с парострийка след такива присадки :roll:


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Съб 17 май 2008 3:27


golfaeburz написа:добре де що не налеш някакво по-гъсто масло 20В 40 или да сложиш присадка има една Ресурс много е добра възтановява двигателя.Виж си въздушния филтър ако е мазен значи си за ремонт.


Това не го разбрах :? :roll: Как да влезе масло във въздушния филтър при кола без турбо. Аз ли съм в грешка или грешката е вярна?

Щом ти гори по 0.5литра определено имаш проблем.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 17 май 2008 6:54


golfaeburz написа:добре де що не налеш някакво по-гъсто масло 20В 40 или да сложиш присадка има една Ресурс много е добра възтановява двигателя.Виж си въздушния филтър ако е мазен значи си за ремонт.

Колега GOLF 397,Всеки път като прочета подобно мнение и не мога да не се сдържа.....
Стига с тия глупости за гъсти масла....
И като сложиш гъсто масло какво после....ДВГ става като дизели защото си прецакваш хидравличните ховдигачи....а ако някой е видал гъстото масло само да сменя гумички и водачи......да се обади
При мен беше същото....
1.Измерих компресията...навсякъде над 11 бар....почти изключва сегменти
2.Първоначално смених само гумички без сервиз на главата...ефекта траеше 20 000 км
3.Свалих главата-пълен сервиз.....водачи на клапани(след 250 000 км просто си отиват),райбероване и припасване на клапаните,шлайф(макар и козметичен...0.08 мм) на главата,нови болтове(задължигелно),гарнитура VIKTOR REINZ с доказан произход,гарнитура от същатата марка за двата вида колектори,гумички от същата марка....и сега не гори грам масълце,а компресията на всички цилиндри е точно 12.5 бар(еднаква) при13.0 максимална стойност за нов ДВГ....
Внимание....шлайфа и припасването да се извършва от реномирана фирма(във Варна това е КООРТЕХ....дори им изпращат поръчки и от други градове)....
Така,че най-вероятно нещата са към ремонт на главата....не бой се не е толкова сложно..макар ,че и аз се притеснявах....щом шлайфа се прави от добри професионалисти..
Апропо....цена на всичко,заедно с частите-200-250 лв....но има след това нов ДВГ...
Толкоз от мен....а ти прави какавото решиш....ама няма да избягаш от това кооето ти писах...


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Вто 27 май 2008 13:14


Извинявам се, че ще ползвам темата на колега... Маслото ми е за смяна вече, не съм навъртял километрите, но мина повече от година. Въпросът ми е какви са признаците в работата на двигателя, ако маслото е било малко над максимума през цялото това време? Възможно ли е да имам някаква загуба на мощност в ниските обороти от това?
Другия ми въпрос е какво мислите за Motul 10W40 за моя двигател? Прекалено рядък ли е или става? Колебая се между Liqui Moli, Motul и Castrol, но най-важно ми е да избера подходящата гъстота 10W40 или 15W40 или нещо друго?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта