Що е то? Oткрито, отстранено.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf 3 -Astra 1.6
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 07 май 2005 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Що е то? Oткрито, отстранено.

Мнениеот Golf 3 -Astra 1.6 » Пет 02 сеп 2005 15:29


Като подам плавно газ колата си е ОК, ако натисна рязко педала забива муцуната и или започва нормално да ускорява или трябва да сменя предавката щото не тръгва. Що е то? До тук минах през 4ма МАЙСТОРИ и олекнах с 400 лв. Всеки след като си остави ръцете вика е сега е по-добре, нали? Аз свивам рамене и викам, ами да, ама е пак същото. Днес ме забърсаха 165 + 30 лв. за потенциометър, пак по-добре, ама същото. Screwy :dontknow: :dummy:

1.8 Ми, 90 кс, АБС мотор, Голф3.

Последна промяна от Golf 3 -Astra 1.6 на Чет 08 сеп 2005 7:16, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 02 сеп 2005 15:44


Тресе ли двигателя на празен ход?
Има една гарнитура точно под моноинжекцията (корпуса) и всмукателните колектори.
Провери в какво състояние, ако от там смуче въздух може да причинява тези симптоми с потъването на муцуната

http://www.etka.auto2.ru/vw/GO/1993/121/49/1265294/ - говоря за №13


Потребителски аватар
Golf 3 -Astra 1.6
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 07 май 2005 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 -Astra 1.6 » Пет 02 сеп 2005 15:48


Не, на празен ход не мърда даже и с включен климатик. Но съм забелязал понякога прави един номер, примерно давам газ 2-3000 оборота превключвам или изключвам от скорост, оборотите за част от секундата падат на 300-400 претриса и пак се оправя, без да гасне. Но ще погледна и там за всеки случай. Благодаря.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 02 сеп 2005 15:58


погледни си и въздушният филтър(особенно ако си с газ)


Потребителски аватар
Golf 3 -Astra 1.6
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 07 май 2005 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 -Astra 1.6 » Пет 02 сеп 2005 16:11


Не съм на газ, въздушния го смених преди 8-10000 км. Скоро го гледах, читав беше. Ще взема пак да се набутам малко за един нов въздушен и бензинов. Най-интересно, че днес преди да сменим потенциометъра даваше липса на сигнал на въздушната клапа, след като го сменихме даде неправилен сигнал на същата, ама майстора ми вика карай малко и пак се обади. Сигурно вика нещо се е прецакал компа. Обадих се на едно приятелче и той вика, абе тоз индианец като го смени настройки прави ли? Викам ми не знам, нещо базика. Кво базика бе, той трябва да си играе час-два само там. Как ме е яд, че не разбирам.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 05 сеп 2005 18:16


Пич, извинявай за off-а ама като твоя голф наистина 2-ри няма...нищо чудно, че смяташ астрата за по добра, при тебе просто проблемите нямат край както оня филм "приказка без край" ама при тебе не е приказка...

Искрено ти желая това наистина да е последния ти проблем, ако ли не, отървавай се бързо от тая кола, сигурен съм, че и 3 голфа да смениш след тоя, каквито и да са, няма да имаш и половината проблеми които имаш с тоя!!!
...просто явно много лош късмет...


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 06 сеп 2005 1:41


и от мен един офф, колегиален съвет - ходи само при един майстор, че иначе няма оправия. Всеки като си остави ръцете и после се оправдава с другите ...

Добрите майстори са абсолютна рядкост (както и във всяка друга професия) - така че намериш ли си, не го сменяй. Ще имаш доста по-малко ядове.


Потребителски аватар
Golf 3 -Astra 1.6
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 07 май 2005 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 -Astra 1.6 » Чет 08 сеп 2005 6:57


evgenyh написа:Искрено ти желая това наистина да е последния ти проблем, ако ли не, отървавай се бързо от тая кола, сигурен съм, че и 3 голфа да смениш след тоя, каквито и да са, няма да имаш и половината проблеми които имаш с тоя!!!
...просто явно много лош късмет...


Благодаря за пожеланието, аз също се надявам това да е последния ми проблем, но дълбоко се съмнявам. За трите голфа си прав, мисля, че никога повече няма да си купя кола от марката VW.


Потребителски аватар
Golf 3 -Astra 1.6
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 07 май 2005 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 -Astra 1.6 » Чет 08 сеп 2005 7:02


musura написа:- ходи само при един майстор, че иначе няма оправия. Всеки като си остави ръцете и после се оправдава с другите ...

Добрите майстори са абсолютна рядкост (както и във всяка друга професия) - така че намериш ли си, не го сменяй. Ще имаш доста по-малко ядове.


Абсолютно си прав. Просто за Голфа явно не бях попаднал на подходящия човек. Или по-точно, не му се доверих първоначално защото е само на 19 години. Но всеки греши. Аз си поправих грешката. :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 -Astra 1.6
Мнения: 67
Регистриран на: Съб 07 май 2005 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 -Astra 1.6 » Чет 08 сеп 2005 7:14


Проблема най-накрая е отстранен и тоя Голф тръгна нормално като всички други, че дори и по-добре :D
Оправи се напълно в сервиз Бош Обеля от мой познат (ако някой се интересува за името на майстора, да пусне бележка и да не се плаши, че е само на 19). Момчето си свърши перфектно работата и вкара за 20 мин цялата електроника в норми. Междувременно ми наби кофата за некадърните мастори дето бях обикалял и оплескали всичко преди това. Сложи ми отново стария потенциометър... сега голфа лети. Но след толкова премеждия не смея да се отпусна и очаквам поредния голфов удар.

ПП Голямо благодарско на Ваското за вниманието и положения труд. Беше прав за потенциометъра, не че беше друг, но не беше точно същия (просто като платка ОК, но като параметри, различен и пълен боклук). Та сложихме стария, който си е абсолютно наред и сме ОК. Като информация за теб, специално за този Голф напрежението на потенциометъра трябва да бъде 2V. :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 175 госта