Двигателя глътна вода, кво да правим?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Двигателя глътна вода, кво да правим?

Мнениеот yagoda » Чет 08 сеп 2005 13:26


Здравейте, ето и проблема:
Историята е следната - по време последното голямо наводнение карал си баща ми голфа и по едно време колата загаснала... и няма палене... а дъжда вали като луд... оставил я той цял ден там и отишъл на работа с автобуса, вечерта се върнал, решил да провери въздушния филтър - целия мокър, сменя го, колата пали обаче докато е студена работи все едно на три цилиндъра - тър, тър, тър , като загрее сичко си идва на мястото работи тихо без придърпвания....
Водил я той "компютърен преглед" както ми каза, а човека дето правил диагностиката казал че биелата на 3-ти цилиндър била крива...
единственото нещо което знам е че компресията по цилиндри е следната:
3-ти -> 9.5
1-ви,4-ти -> 12.5
2-ри -> 10.5
Колата е GOLF 2 1.6, мотора е RF
Сега се чуди какво да я прави а и колата е в Русе, аз съм София и се чудя как да му помогна, ако някой може да даде съвет, предварително благодаря




Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Чет 08 сеп 2005 13:41


Не знам какъв е този диагностик,ама ако е крива биела мотора отдавна да е блокирал :lol:
Проблема вероятно ще е някъде в запалването-кабели,свещи,дистрибуторна капачка,палец.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Re: Двигателя глътна вода, кво да правим?

Мнениеот tyo » Чет 08 сеп 2005 14:34


yagoda написа:Здравейте, ето и проблема:
Историята е следната - по време последното голямо наводнение карал си баща ми голфа и по едно време колата загаснала... и няма палене... а дъжда вали като луд...вечерта се върнал, решил да провери въздушния филтър - целия мокър.....


Има ли пяна по капачката за наливане на масло?
Маслото гледахте ли го?

п.п.Ако е станало на "боза" и я карате току виж може и да изкривите някоя биела (joke!) :wink:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 08 сеп 2005 15:08


Разликата в компресията е много голяма.Аз бих направил още една проверка на неплътност. Надуват се цилиндрите за да се види колко процента неплътност има и да се види дали проблема е в клапаните или сегментите а и за да потвърди евентуалния проблем и отхвърли евентуална грешка при първото замерване. И след това отваряне на мотора. Това за кривата биела ме хвърля в размисъл и ми звучи абсурдно но кой знае.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Чет 08 сеп 2005 16:02


как се познава че има крива биела??????????? :shock:

много голяма разлика в показанията - принципно разлика по голяма от 1 атм на цилиндър е недопустима

Последна промяна от M4r1qn на Чет 08 сеп 2005 16:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Чет 08 сеп 2005 16:02


Мой приятел удави зверски ГТИ 1,8 /водата напълни цилиндрите/ и се размина само с 3 криви клапана :lol:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 09 сеп 2005 15:14


Материала на стеблата на клапаните са от мек материал.
А водата прави воден стълб в цилиндъра.Има случаи на пробити бутала при въртене на стартер след като гарнитурата е пуснала охл.течност и цилиндрите са се понапълнили с охл.течност.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пет 09 сеп 2005 21:56


Ако гльтне вода през вьздушниат филтьр се получава воден удьр и е вьзможно да се изкриви биалата но тогава гвигателят трябва да тропа като се запали.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 10 сеп 2005 13:02


Кой е тоя майстор в Русе, дето дава такива диагнози :?: Струва ми се малко абсурдно да е нагълтало толкова вода при наводненията, все пак филтъра е високо, а и няма как да я засмуче :shock: По-скоро отначало е работил на няколко цилиндъра заради самата влага, проблем в запалителната система, по вероятно е.Аз газих в едни дълбоки води по време на наводненията и единственото поражение беше по стартера, но след 1-2 дена изсъхна и се оправи :wink: Това с кривата биела ми се струва малко абсурдно, кой е майстора :?:


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Вто 13 сеп 2005 9:12


Така... значи вода в маслото няма. неравномерната работа на мотора е само когато колата е седяла в гаража вечерта и сутрин я запали баща ми да ходи на работа. каза че през деня като я спре на паркинга и след това привечер като се прибира от работа като я запали мотора работи нормално... може би наистина е нещо по запалването... ама тази разлика в компресията... silent как се прави тази проверка за неплътност?

NovobranecGT кажи къде да заведе баща ми колата, при някой дето ще му направи свястна диагностика а не да му разправя глупости че се шашка човека...

Иначе този сегашния "майстор" се намирал по "международното" след разклона за квартал "Чародейка" в дясно.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 17 сеп 2005 18:27


Ако става дума за диагностика, в сервиза на Бош имат най-много играчки, ама друг въпрос е колко разбират :roll: Много хвалят сервиза в Мартен, но там е със записване и никога не съм ходил :?
В сервиза на Рено има добри майстори, но за да те обслужат трябва да си вътрешен.
Абе ако има пари за даване да отиде при Ромео в Бош, за диагностика, това поне го правят сносно :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 130 госта