mod edit: vaskoto1
загуба на мощност.
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
загуба на мощност.
Здравейте на всички , имам странен проблем който се появи след изкарване от " Бокса " . Преди това колата имаше проблем с паленето при загрял двигател , вътеше стартера и за да запали някога трябваше да помпаш педала на газта .... Отива тя на ремонт смяна - Ангренажен ремък , ролки , филтър ( горивен , въздушен ) , температурен датчик ( на таблото ) , бобина и преглед на комютър преди и след ремонта . Взимам си колата правя един тест драиф , пали като пчеличка , но нещо не ми харесва колата , работи на студен двигател 900-1000 и след 1 км. падат на 600 - 700 , мощноста ми исчезна .. Значи пробвам я , тръгвам на 1-ва газ до край , и колата все едно не й достига горивото дави се , вдига бавно оборотите , когато върна крака от газта почва постепенно с крака да поема газта , сега неиска да пили даже и гуми . Пробвам пак така пак така обаче крака не го махам от педала на газта ГАААЗ ГАААЗ едвам качва оборотите пак връщам крака придърпва бавно , и след 2700 оборота все едно отпушва , но не постигаше същата скорост на 1-ва и на 2-ра както преди ремонта . От какво ли може да е проблема , това се появи 1 ден след сервиза . Няма грешки преди и след ремонта , поне така показа комютъра
mod edit: vaskoto1
mod edit: vaskoto1
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Извинявам се за флоода , но забравих да кажа , че колата няма газ кара се само и единствено на бензин
А проблема с паленето беше заради температурния датчик , който неподаваше информация на комютъра че колата е заграла , сложиха новия и проверихме на 90 градуса включва перката и градусите на маслото на комютъра показват толкова . Значи всичко е ОК ( мисля ) с датчика , тогава какъв ли е проблема да заглъхва така
Центровка или.... 
А проблема с паленето беше заради температурния датчик , който неподаваше информация на комютъра че колата е заграла , сложиха новия и проверихме на 90 градуса включва перката и градусите на маслото на комютъра показват толкова . Значи всичко е ОК ( мисля ) с датчика , тогава какъв ли е проблема да заглъхва така
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
1. Грешно зацепен агренажен ремък.
2. Дроселова клапа.
3. Горивен филтър.
2. Дроселова клапа.
3. Горивен филтър.
Последна промяна от dokros на Пон 26 май 2008 21:49, променено общо 1 път.
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта