Проблеми с оборотите на Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
karina
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с оборотите на Голф 3

Мнениеот karina » Вто 20 май 2008 16:12


Колеги препосках целият форум но отговор като за моя проблем не открих /а може и да не съм гледал добре-човещина е/. Проблема е следният: На студен двигател оборотите се закотвят на 2000 и бавно почват да спадат като спират накрая на 1200 или 1300. Това е на бензин и на газ-без разлика. След 5-6 минути каране като загрее двигателя/ сега времето е топло и това става бързо/ оборотите се закотвят на 950 и проблема изчезва. Като отида на майстор /диагностика/ мотора е топъл и тои ми казва"всичко е на ред"-компа ти не отчита никаква грешка! Вече луднах с тази кола-моля ако някой може да ми помогне ще му бъда признателен и благодарен!




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 20 май 2008 16:21


Добре дошъл в форума :D Какъв е двигателя на колата(1.8
моно?)


Потребителски аватар
karina
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с оборотите на Голф 3

Мнениеот karina » Вто 20 май 2008 16:26


Двигателя на колата е 1.8 моно инжекцион.


Потребителски аватар
CanceR
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 12:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CanceR » Вто 20 май 2008 16:28


провери датчика за температурата на охлаждащата течност (антифриза), понякога не подава точна стойност на ЕКУ-то и го лъже.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 20 май 2008 16:32


CanceR написа:провери датчика за температурата на охлаждащата течност (антифриза), понякога не подава точна стойност на ЕКУ-то и го лъже.


Точно така! Виж какъв е типа на двигателя ти (ABS, AAM). Ако е след 92год има един двоен датчик(около30лв).


Потребителски аватар
karina
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблеми с оборотите на Голф 3

Мнениеот karina » Съб 24 май 2008 20:29


Благодаря на колегите които се отзоваха за решаването на проблема с оборотите на Голф 3. За съжаление след смяната на датчика за температурата проблема си остава същият-никаква промяна! Колеги моля посъветвайте ме нещо друго.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 24 май 2008 20:43


има още един температурен датчик, който е на самата дюза отгоре калпачето.
но е доста скъп.
Действа до +20 градуса на мотора.
примери му стойностите на студено да не е дал безкрайност и затова да държи по-високи обороти мотора.


Потребителски аватар
Mario
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 9:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Mario » Нед 25 май 2008 19:06


Здравей, колега!
Не разбрах в какво точно се заключава проблема?
Не съм специалист и не разбирам кой знае колко, но това дето съм чел на голф 3 -1,8 Mi нормалните обороти са от 700 до 1000 според АУТОДАТА , като се допуска разлика от около 5 %.
Нормално е лятото или при топло време оборотите да са ти 950.
Не виждам лично притеснително, така че си карай голфетката и си гледай кефа! :wink:
А колкото до бавния спад, може да се дължи и на кофти гориво, зимата слагах по малко спирт, за да обира конденза :wink:
Няма да давам други предположения , за дан се заробваш с експерименти



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 152 госта