
Проблем с климатроника
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив - Сливен
Проблем с климатроника
Здравейте колеги имам следния проблем с климатроника на Голф3 ГТИ . Когато го вкл. всияко по таблото е наред пише си зададените температури, но не ми включва компресора и лятото немога да си охлаждам. Така всички букси са включени така че не е букса която се намира около агрегата под капака на двигателя. Извадих куплунга за да жидя при вкючен климатик дали подава напрежение към самия агрегат но уви нямаше
някой има ли идея какво може да се е повредило, защото за мен това е или някакво реле или някакъв датчик или проблем по кабелите , всички бушони са наред , та мисълта ми е някой ако има повече инфо нека да го сподели ще съм благодарен

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив - Сливен
да това вече го направих но момчето като включи системата за зареждане каза че фреон има, каза ми , че дори и да трябва да го дозареждам най напред трябва да си управя да ми включва агрегата които си работи като му подам ток директно от акумолатора та затова си мислех дали някое реле което незнам каде е или някои датчик не е прецакан
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
martin_sk написа:да това вече го направих но момчето като включи системата за зареждане каза че фреон има, каза ми , че дори и да трябва да го дозареждам най напред трябва да си управя да ми включва агрегата които си работи като му подам ток директно от акумолатора та затова си мислех дали някое реле което незнам каде е или някои датчик не е прецакан
Колега същия проблем имам с компресора на климатроника. Казаха ми че не достигал + към компресора за да се включи. Трябва жичкаджия.
Звъннах на Мишо, който работи с форумния мастер Никси и той ми каза че уикенда ще ми отдели време. Ако искаш да го питам и ти да се включиш в прегледа. Така и така ще е на тема клима на Голф 3-ки. Мисля че няма да ти откаже преглед!
п.с. даже като се загледах в количката ти от гаража колега, моя климатроник има същия панел за управление, предполагам ще е и същия модел

- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Най вероятно при Никси. Не съм питал този Мишо който се заничава със жичките къде точно, но в петък-утре ще му се обадя да го питам къде, кога и дали ще ти отдели време и на теб.
Принципно се рабзрахме за уикенда да прегледа тоците.
Ако имаш желание и време ще питам и за теб и евентуално ще се уговорим.
Принципно се рабзрахме за уикенда да прегледа тоците.
Ако имаш желание и време ще питам и за теб и евентуално ще се уговорим.
Последна промяна от bugster на Чет 22 май 2008 23:14, променено общо 1 път.
- Punisher-GTI
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
здр
ако си чел темата ми ,монтирах климатроник от пасат Б3 на голф 3 ,и аз имах проблем с пускането на компресора,както винаги се оказва че сме забравили нещо,а именно плюсов кабел намира се при бошонния блок,може да се поразровиш да видиш дали имаш извадена някоя буксичка ,кабелчето е единично,ако не разбираш от тоци не дей да ровиш да не оплескаш нещо, виж и колегата какво ще ти каже от каде е проблема но при мен беше от там.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив - Сливен
колега мерси за съвета ще проверя дали не е и от това но чесно казано се самнявам като отоворих панела на климатроника открих едно реле с три кабелчета и мн се самнявам да не би да е нещо нагаждан и да не са го нагодили както трябва като ми остане повечко свободно време ще се разручкам пак по внимателно и ще установя какъв е проблема.
Колеги здравейте, аз карам VW Bora имам го същия проблем с комппресора- не се вклю4ва, имам си кабел за връзка с компютъра на колата и съответно я проверих, оказа се 4е клата за свеж и оборотен въздух не се движи както трябва изтрих грешката и компресора тръгна, ама след ден два вси4ко се повтори, свалих ел. двигател4ето на клапата и се оказа с4упено зъбно колело. Вътре в самото мотор4е има потенциометър който казва на компа къде е клапата и кога да се пусне компресора сега се 4удя как да оправя зъбното колело 6тото едно ново мотор4е е около 200 кинта пожелайте ми успех.
Оказа се 4е не е от мотор4ето на клапата, него го позалепих 6те изкара о6те малко пък тогава 6те купувам ново сега няма пари, оказа се 4е проблем ми е ло6 контакт на един от бу6оните които са на акумолатора горе като го понатисна и компресора се вклю4ва елементарно нали язък 4е си разглобих половината табло отпред, о6те веднъж се убеждавам 4е най-сложно изглежда6тите проблеми имат елементарно ре6ение успех на вси4ки които имат моя проблем.
P.S. Отивам да си слагам жабката.
P.S. Отивам да си слагам жабката.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта