Проблем с двигателя на Jettichkata mi . КРАЙ ОПРАВИХ ЯЯЯЯЯЯ
- robaina
- Мнения: 273
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Дружба-2
Проблем с двигателя на Jettichkata mi . КРАЙ ОПРАВИХ ЯЯЯЯЯЯ
Проблема е такьв, когато колата е студена си работи не перфектно а просто идеално (бяга като сьрничка) , но за сьжаление когато позагрее се почва ту на 3 ту на 2 цилиндьра. Ако някой знае от какво е или е имал сьщият проблем и го е разрешил МОЛЯ да ми помогне, защото сьм мн0го отчаян вече . Количката е Jetta 86-та .. ( механичка инжекция)
Последна промяна от robaina на Чет 29 май 2008 15:19, променено общо 4 пъти.
- jetttlii
- Мнения: 1198
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да се разбира ли, че докато си на смукач (автоматичен предполагам) колата работи както трябва, а изключи ли смукача си еб.... капаците?
Най - общия отговор е центровка
, ако е това
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=29623
Най - общия отговор е центровка

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=29623
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Гарнитура между блока и главата ,пробита между два цилиндъра.
Когато колата е студена гарнитурата се спича и уплътнява, когато загрее се отваря пробив между два съседни цилиндъра.
За по-сигурно при загрят двигател си измери компресията,ако гарнитурата има пробив , някой от цилиндрите няма да има компресия.
Когато колата е студена гарнитурата се спича и уплътнява, когато загрее се отваря пробив между два съседни цилиндъра.
За по-сигурно при загрят двигател си измери компресията,ако гарнитурата има пробив , някой от цилиндрите няма да има компресия.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
dokros написа:Гарнитура между блока и главата ,пробита между два цилиндъра.
Когато колата е студена гарнитурата се спича и уплътнява, когато загрее се отваря пробив между два съседни цилиндъра.
За по-сигурно при загрят двигател си измери компресията,ако гарнитурата има пробив , някой от цилиндрите няма да има компресия.
Според мен отиде твърде далече с тази диагноза.Не шашкай човека еййййййй.Симптомите не са на духнала гарнитура
- robaina
- Мнения: 273
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Дружба-2
:(
Днеска ходих в сервис на BOSH , закачиха сума си кабели премериха компресията и тн.(не беше за центровка и не смучеше вьздух от никьде) но за сьжаление се оказа или пропаднал повдигач или сдухала гарнитура м/у 3-ти и 4-ти цилиндьр както колегата по-горе ми каза че може да е. Утре сутринта я оставям при чичо доктор и тогава ще разбера и ще споделя какво и е . Мерси много на колегите които се опитаха да помогнат.
- robaina
- Мнения: 273
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Дружба-2
пак грешни прогнози
Тази сутрин си отивам при маистора ми И като му казвам какви прогнози ми казаха в "BOSH" сервиза той почна да се смее , но
предположи че е бензиновата помпа е здала капаците обясни ми човека (показа ми ) че мойта бензинова помпа работи на минимум 5.5 до 6.нещуси дебит и когато това нещу падне под 5.5 почва да си се ебава по този начин. Днес ще земеедна да пробва дали е от това и следваа продьлжение ....

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта