Колата е голф 3 96 година
Здравейте колеги забелязах че като карам на по дълго разтояние 30 -40 километра и лоста става един такъв много трудно подвижен и където го оставиш там си седи смисъл няма да се върне в право положение като изключиш от скорост .Това става като се кара повече някой може ли да каже нещо
на по дълъг път и скоростите почват да спичат
В горещо време при мен е същото, ама такива прблеми са присъщи на Г4, за Г3 не бях чувал
За това става дума нали:
http://www.youtube.com/watch?v=ky6KyhaVUPU&NR=1
Прочети възможните причини като коментари на клипа...

За това става дума нали:
http://www.youtube.com/watch?v=ky6KyhaVUPU&NR=1
Прочети възможните причини като коментари на клипа...
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 7:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: на по дълъг път и скоростите почват да спичат
сменял ли си някога маслото на скоростната кутия ?
ripai написа:Колата е голф 3 96 година
Здравейте колеги забелязах че като карам на по дълго разтояние 30 -40 километра и лоста става един такъв много трудно подвижен и където го оставиш там си седи смисъл няма да се върне в право положение като изключиш от скорост .Това става като се кара повече някой може ли да каже нещо
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1.4 ->085 скоростна кутия.
това ще рече директен привод от лоста в скоростите.
селектора е в самите скорости и няма външни лостове (020) или жила (02А) които да обельосаш за затягането.
предлагам ти да поемеш известен риск.
източи маслото (3,1 лтр.).
напълни 3 литра поне кореселин и затвори пробките.
почни да превключваш като луд на място при загасен мотор.
щом усетиш че охлабват-попревключвай още малко, вдгини едното колело и после запали. пусни я малко да повърти на нулева с пуснат съединител (30-40 сек.) и на различни обороти.
пусни я на всяка предавка да повърти вдигнатата гума по 10-20 сек. пак на различни обороти.
източи кореселина.
остави всички пробки отворени за поне 30 мин. да поизветрее.
ако имаш колебания-сипи евтино масло (може и двигателно) и направи едно малко кръгче-да обере.
източи и сипи ново хубаво масло. 75W90 пълна синтетика препоръчва производителя.
карай и се кефи.
маслото прави един клей гаден с времето-ако няма нищо строшено по селектора-кореселина ще го оправи.
ако има-сори.
това ще рече директен привод от лоста в скоростите.
селектора е в самите скорости и няма външни лостове (020) или жила (02А) които да обельосаш за затягането.
предлагам ти да поемеш известен риск.
източи маслото (3,1 лтр.).
напълни 3 литра поне кореселин и затвори пробките.
почни да превключваш като луд на място при загасен мотор.
щом усетиш че охлабват-попревключвай още малко, вдгини едното колело и после запали. пусни я малко да повърти на нулева с пуснат съединител (30-40 сек.) и на различни обороти.
пусни я на всяка предавка да повърти вдигнатата гума по 10-20 сек. пак на различни обороти.
източи кореселина.
остави всички пробки отворени за поне 30 мин. да поизветрее.
ако имаш колебания-сипи евтино масло (може и двигателно) и направи едно малко кръгче-да обере.
източи и сипи ново хубаво масло. 75W90 пълна синтетика препоръчва производителя.
карай и се кефи.
маслото прави един клей гаден с времето-ако няма нищо строшено по селектора-кореселина ще го оправи.
ако има-сори.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kiko26 и 84 госта