От известно време (3-4 месеца) съединителя зацепва 3-4см. преди да го пусна напълно. Кажете къде е проблема и може ли да се регулира от някъде? Пробвах в наклон всичко е наред няма приплъзване. Тръгва без проблем. Ето снимка на жилото ако някой знае къде да пипна точно... Благодаря!
ftp://213.91.226.134/ich/syedinitel.jpg
Високо отделящ съединител...
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Ако не е много обширно,някой може ли да разясни-какво е саморегулиращ съединител и как действа той.
На нормалните съединители момента на отделяне отива нагоре пропорционално на износването им,значи според мен на саморегулиращия този момент трябва да е постоянен,независимо от износването му...или бъркам.
Моя съединител също е нов като и той отделя доста горе.
Според мен(теоретично) би трябвало точно на саморегулиращите се да има възможност да се нагласи даден момент на отделяне и и той да си остане такъв до пълното му износване.
Кой определя примерно този момент на отделяне на нов(пък и да не е) саморегулиращ съединител?
Интересно и тази скоба каква роля играе,примен беше откачена,като при закачането и педала слиза ниско долу и има много малък ход : .
На нормалните съединители момента на отделяне отива нагоре пропорционално на износването им,значи според мен на саморегулиращия този момент трябва да е постоянен,независимо от износването му...или бъркам.
Моя съединител също е нов като и той отделя доста горе.
Според мен(теоретично) би трябвало точно на саморегулиращите се да има възможност да се нагласи даден момент на отделяне и и той да си остане такъв до пълното му износване.
Кой определя примерно този момент на отделяне на нов(пък и да не е) саморегулиращ съединител?
Интересно и тази скоба каква роля играе,примен беше откачена,като при закачането и педала слиза ниско долу и има много малък ход : .
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
жило
Мисля че не съединителя е саморегулиращ а само жилото.Ако си сложиш обикновено жило би трябвало да стани.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
FELIPE написа: Интересно и тази скоба каква роля играе,при мен беше откачена,като при закачането и педала слиза ниско долу и има много малък ход : .
Ами тази скоба играе ролята да можеш да откачиш жилото от планката, която го държи. При монтаж и демонтаж, тя трябва да бъде закачена като на снимката. Ако се опитваш да караш така, със закачена, рискуваш да ти изпаднат пластините, които държат жилото и оставаш без съединител. Това не е побългаряване, просто така изглежда фабрично. Просто я откачи отново.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
niki_vw написа:Пускам нова тема защото някой от модераторите е побързал да заключи старата преди да ти стане ясно защо се е стигнало до там, имам в предвид за високото отделяне. Има няколко причини да се получи това и най-често тези причини се появяват вкупом.
1.През първичния вал на скоростите минава една ос, която като натиснеш съединителя тя натиска диафрагмата на притескателния диск. Та тази ос тя се подбива в края който е към диафрагмата(намалена дължина на остта)
2.Леко износен феродов диск(не за смяна може да изкара доста километри преди смяната)
3.На трето но не на последно място е и умората на материала от който е направена диафрагмата на притескателя.
Тези три причини като ги сумираш и се получава висикото отделяне на съединителя. Дано да съм бил полезен
другият го трия
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта