Високо отделящ съединител...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
loki
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 08 сеп 2005 21:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Високо отделящ съединител...

Мнениеот loki » Съб 10 сеп 2005 21:55


От известно време (3-4 месеца) съединителя зацепва 3-4см. преди да го пусна напълно. Кажете къде е проблема и може ли да се регулира от някъде? Пробвах в наклон всичко е наред няма приплъзване. Тръгва без проблем. Ето снимка на жилото ако някой знае къде да пипна точно... Благодаря!
ftp://213.91.226.134/ich/syedinitel.jpg

Изображение




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 сеп 2005 22:02


Това жило,колега е саморегулиращо се и няма от къде да се върти или дърпа!


Потребителски аватар
loki
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 08 сеп 2005 21:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот loki » Съб 10 сеп 2005 22:04


Дай идея как да се реши проблема...
Много е изнервящо да се кара така.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 10 сеп 2005 22:12


За съжаление само с нов съединител при този няма никакви настройки . Караш докато не приплъзва и после нов...


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Съб 10 сеп 2005 23:01


аз съм с чисто ново такова жило и нов съединител и пак ми отделя доста нагоре. Мисля че не е проблем :?:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 10 сеп 2005 23:24


И при мен е така, наистина е саморегуливащо - плаче си за побългаряване май :wink: или си иска смяна, ма кога ли ще остане ред от другите коли за него... :oops: :wink:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Нед 11 сеп 2005 8:20


Ако не е много обширно,някой може ли да разясни-какво е саморегулиращ съединител и как действа той.
На нормалните съединители момента на отделяне отива нагоре пропорционално на износването им,значи според мен на саморегулиращия този момент трябва да е постоянен,независимо от износването му...или бъркам.
Моя съединител също е нов като и той отделя доста горе.
Според мен(теоретично) би трябвало точно на саморегулиращите се да има възможност да се нагласи даден момент на отделяне и и той да си остане такъв до пълното му износване.
Кой определя примерно този момент на отделяне на нов(пък и да не е) саморегулиращ съединител?
:lol: Интересно и тази скобаИзображение каква роля играе,примен беше откачена,като при закачането и педала слиза ниско долу и има много малък ход :shock: .


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Нед 11 сеп 2005 11:03


Тази скоба е т.н "побългаряване" според мен. При мен я няма, а шлаух-а е напълно изпънат. И при мен отделя отгоре от самото начало (при смяната на съединителя - преди това боксуваше) , а боксуване няма (след смяната досега).


Потребителски аватар
dtt
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 9:59
Автомобил: Golf 2
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dtt » Нед 11 сеп 2005 20:14


Към статистиката: Моя така си го купих. Някъде около 30 000 да съм му навъртял. Все така си е, но не буксува. Решил съм докато не пребъксъва хич и да не му обръщам внимание. По интересното е дали се оправя само със смяна на диска или има нещо общо и притискателния диск?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

жило

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 11 сеп 2005 20:18


Мисля че не съединителя е саморегулиращ а само жилото.Ако си сложиш обикновено жило би трябвало да стани.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Нед 11 сеп 2005 20:28


мда възможна е смяната и не е сложна - саморегулиращото жило е около 60 лв а обикновенното е 25


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 12 сеп 2005 7:51


3-4 см. е нормално.
саморегулиращото жило пази притискателния диск от надиране.
не сменяй жилото.ако почне да приплъзва съединителя е за смяна.
карай и не се плаши.
заключвам. :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 12 сеп 2005 8:13


FELIPE написа: Интересно и тази скоба Изображение каква роля играе,при мен беше откачена,като при закачането и педала слиза ниско долу и има много малък ход :shock: .

Ами тази скоба играе ролята да можеш да откачиш жилото от планката, която го държи. При монтаж и демонтаж, тя трябва да бъде закачена като на снимката. Ако се опитваш да караш така, със закачена, рискуваш да ти изпаднат пластините, които държат жилото и оставаш без съединител. Това не е побългаряване, просто така изглежда фабрично. Просто я откачи отново.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 12 сеп 2005 10:54


niki_vw написа:Пускам нова тема защото някой от модераторите е побързал да заключи старата преди да ти стане ясно защо се е стигнало до там, имам в предвид за високото отделяне. Има няколко причини да се получи това и най-често тези причини се появяват вкупом.
1.През първичния вал на скоростите минава една ос, която като натиснеш съединителя тя натиска диафрагмата на притескателния диск. Та тази ос тя се подбива в края който е към диафрагмата(намалена дължина на остта)
2.Леко износен феродов диск(не за смяна може да изкара доста километри преди смяната)
3.На трето но не на последно място е и умората на материала от който е направена диафрагмата на притескателя.

Тези три причини като ги сумираш и се получава висикото отделяне на съединителя. Дано да съм бил полезен :idea: :idea: :idea:


другият го трия :lol:


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пон 12 сеп 2005 10:57


spam НЕ МОДЕРАТОРИ А СЛЪНЦЕ ТЕ НЕ СПЯТ А ВНИМАВАТ spam
ЕВАЛА BRABUSE



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта