Май гори масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Май гори масло

Мнениеот Сашо Белята » Вто 27 май 2008 23:42


Koлеги да попитам на колко км.преблизително се износват гумичките на клапаните.Колата ми е на 190 000 от 10 години е в БГ.Вкарана е на 113 000 а на колко е била в Германия незнам.Да неби много наситения дим от ауспуха да е по други причини.Молим за компетентни мнения.

Последна промяна от Сашо Белята на Сря 28 май 2008 19:18, променено общо 1 път.




kadrav7755
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

н

Мнениеот kadrav7755 » Сря 28 май 2008 7:35


най вероятно само гумички


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 01 юни 2008 16:47


аз да питам.напоследък забелязах че моята много намирисва на масълце като я вкарвам в гаража...
ама много смърди.
не гори масло...
накрайника на ауспуха ми след извънградско е бистър ...не мога да си изцапам пръста даже.
не пуши. не повява през отвора за щеката за маслото (освен на празни обороти лекото трептене което при форсиране се губи)....
гледах дали не тече от капака на клапаните по колекторите ама не.
въпреки всичко си мирише стабилно...


Потребителски аватар
gencho_loshko
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gencho_loshko » Нед 01 юни 2008 19:31


и аз залагам на гумички....минах вече по тази процедура сега не пиап маслото!!!


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Нед 01 юни 2008 20:08


аз да питам.напоследък забелязах че моята много намирисва на масълце като я вкарвам в гаража...
ама много смърди.
не гори масло...
накрайника на ауспуха ми след извънградско е бистър ...не мога да си изцапам пръста даже.
не пуши. не повява през отвора за щеката за маслото (освен на празни обороти лекото трептене което при форсиране се губи)....
гледах дали не тече от капака на клапаните по колекторите ама не.
въпреки всичко си мирише стабилно...


Колега я провери дали са ти здрави гарнетата и връзките м/у тях , че ако имаш нещо разкачено дори и леко " без да брамчи "


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 01 юни 2008 20:46


не разбирам какво общо имат гърнетата ми с миризмата на масло?
здрави са както и свръзките им.поне 2 пъти в месеца ходя на канал да си човъркам нещо под колата.


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Нед 01 юни 2008 21:50


не разбирам какво общо имат гърнетата ми с миризмата на масло?

Общото колега е че ако имаш пробив на някое гарне повечето изходни газове ще минат през изгнилия отвор на гърнето и така хем ще ти мирише на масло , хем няма да ти е изцапан накрайника отзаде .. тва е общото


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 01 юни 2008 21:51


не е това :arrow:


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Нед 01 юни 2008 22:04


не е това

не съм се рег.тука да споря .. аз така мисля и ТИ по друг начин ... нека дадем шанс и на другите ... да кажат по нещо


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 01 юни 2008 22:19


1.Гумички - ако при палене изпушва яко(изразходва маслото,което се стекло,покрай стъблото на клапана),а след това не пуши.
2.Ако постоянно пуши синкаво - сегменти.
3.Ако пуши черно - обогатена смес.

Нито едно от трите не е болка за умиране.Всичко се прави.

Smoke - виж си отдушниците на картера и капака на клапаните дали нещо не са спукани и накъде духат.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 01 юни 2008 22:25


andro_ благодаря.
колата не пуши синкаво бял пушек какъвто е на масло.
черно припушва след цедка и смяна на предавка (още не съм го оправил....ще сменя кабели капачки работи и тогава ще видим)
при палене не припушва.
единствено докато е студена от гърнето излиза пара което си е нормално според мен....като загреят гърнетата я няма.
ще поогледам дали няма нещо скъсано или повредено по капака на клапаните ама скоро сменях разни гумени уплътнения,сменях маркучета и т.н.
дано да е нещо такова де :wink: :?
къде е този отдушник на картера?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 01 юни 2008 22:39


Smoke написа:къде е този отдушник на картера?

ъъъмм,на всеки мотор е различно.На някои като моя тръбата е пластмасова,на по-читавите мотори е метална.Обикновено е фи 20-25мм и обикновено влиза след въздушния филтър във въздуховода и преди дросела/моноинжекцията/инжекцията/карбуратора на мотора.
Ако караш градско на къси разстояния в маслото се образува конденз,когато колата не се експлоатира по-дълго в нормална темп. кондензът остава.Когато пък после покараш повечко със загряла кола той се изпарява и ако имаш някъде пробиви във вентилациите на картера и капака на клапаните си мирише гадно на масло.
Виж си и гумичката на капачката на капака на клапаните (там,откъдето се налива масло).
Също така пак огледай за течове,особено от гарнутурата на капака на клапаните,че VW си текат оттам редовно.
Виж също да не би да сълзи масло от едната от трите семеринги - на разпр.вал,на колянов вал и на паразитния вал - сваляш капака на ангренажа и търсиш масълце :lol: .


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 02 юни 2008 10:34


преди 2 месеца подмених оригиналното с това!
съпоставката : оригинални части (било то и гумичка) 20+ години
новите по магазините - 2 месеца........
даже не предполагах че може да се е отпрало,
ще го сменя и ще пиша дали смърди все още....
пп.някой може ли да каже къде е този маркуч за картерните газове при ЕВ....
не го намирам никъде при мене като гледах :roll: или съм кьорав
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 13 юни 2008 20:26


малко ъпдейт...
като за 5ък 13ти спуках маркуч по охладителната система , установих че съм за смяна на гумички и ме забиха с цена 20 лв за дист.капачка...
та на въпроса....
андро_....
този метод с форсирането и т.н. даже не очаквах да е функциониращ и гледах тъпо докато не изпуши гадно бяло облаче :?
т.е. за гумички съм...
малко размисли?
горе долу какви са цените за гумичките като за моя мотор...8 волта инжекция съм...
как става смяната ?
знам че може и през капака на клапаните...
но как е най-сигурно и ефикасно.
ако сваля главата...и си я кача в къщи...мога ли ей така от мерак да я почистя с нещо ако има нагар(в което не се и съмнявам)
как става номера със смяната(някой изчерпателно инфо па ако може снимки екстра)
всеки от някъде тръгва да се учи...мисля че мога да му ударя един старт с гумичките.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 13 юни 2008 20:36


Smoke написа:...

То гумичките за 8 волтовите са по 5-6 лева комплекта за Elring или Corteco (зеленото,че кафявото е по-твърдо).Ако ти вземат повече са мошенници :lol: .
Смяната...кофти е,да се сменят без да се свали главата.
Свали си главата,смени си гарнитурата,припасни клапани.Така е най-добре.
Знам как става,снимки нямам.Иди при някой гаражен майстор,дето по-разбира.
П.С.Да раздвижите и повдигачите,че сигурно и те имат нагар.Може да има и някой за смяна.
Ремонта на главата не е кой знае каква философия,ама човек трябва да е видял как става поме 1 път иначе е тегаво.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 53 госта