Значи не знам точно как да се изкажа, но проблема е следния:
Колата отзад е с барабани и като натисна гумата в горния край с крак и осещам луфт, и то не малък. Питах на ляво надясно и едни ми казват че е нормално, други са категорични че не трябва да има грам луфт, каква е истината?
За справка пробвах на едно друго голфе, и там също има, но мен лично ме притеснява.
На двете гуми е еднакъв! Нормално ли е или не?

Луфт на лагерите ?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
значи луфта се появи след смяна на задните накладки, като оточнявам че не маисторите в ЕМ комплект, кадето ми смениха накладките нарочно ги оставиха така и казаха че така е нормално, но мене ми е малко странно, като ги натисна направо се чува едно "чукванве", така да се каже, иначе от тогава съм навъртял към 3000 км и луфта си е все същия, но просто исках да питам дали е нормално, защото всеки ми казва различно
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
В какъв смисал говоря пълни глупости!!! Че е нормално да има хлабина или че ако луфта е по голям ще се слуша лагера.За хлабината аз доколкото знам трябва да е има.Що се отнася до виенето на лагер не е задължително.А ако лагера е здрав, а луфта е голям да ходи при тези дето са му сменяли накладките да ги Smackbum .Щото те са оставили големи хлабините
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nasko78 написа:За хлабината аз доколкото знам трябва да е има.Що се отнася до виенето на лагер не е задължително.А ако лагера е здрав, а луфта е голям да ходи при тези дето са му сменяли накладките да ги Smackbum .Щото те са оставили големи хлабините
къде си чувал да има лагер който да е проектиран да работи хлабав?
има степени на натегнатост които се определят от начина на монтаж, условията на работа и типа на лагера.
лагер който работи хлабав е наполовина за боклука!
говориш за хлабини защото не са те задминавали колелата на собствената ти кола.
мене са ме задминавали 3 пъти точно!
засега...
ако искаш се поразтърси с търсачката-писал съм надълго и нашироко как се употребяват конусните лагери на задвижвания мост и защо.
ако те мързи-като се видиме-ще ти обясня...





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта