Проблем с двигателя на Jettichkata mi . КРАЙ ОПРАВИХ ЯЯЯЯЯЯ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
robaina
Мнения: 273
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Дружба-2

Проблем с двигателя на Jettichkata mi . КРАЙ ОПРАВИХ ЯЯЯЯЯЯ

Мнениеот robaina » Съб 24 май 2008 17:33


Проблема е такьв, когато колата е студена си работи не перфектно а просто идеално (бяга като сьрничка) , но за сьжаление когато позагрее се почва ту на 3 ту на 2 цилиндьра. Ако някой знае от какво е или е имал сьщият проблем и го е разрешил МОЛЯ да ми помогне, защото сьм мн0го отчаян вече . Количката е Jetta 86-та .. ( механичка инжекция)

Последна промяна от robaina на Чет 29 май 2008 15:19, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Съб 24 май 2008 17:49


Да се разбира ли, че докато си на смукач (автоматичен предполагам) колата работи както трябва, а изключи ли смукача си еб.... капаците?

Най - общия отговор е центровка :wink:, ако е това

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=29623


Потребителски аватар
robaina
Мнения: 273
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Дружба-2

Мнениеот robaina » Съб 24 май 2008 19:43


мерси много колега , нищо че сьм без карборатор , инжекцион е джетичката.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 25 май 2008 5:15


прегледай да не дърпа въздух от някъде.Твърде възможно е клапата за управление на плунжера на разпределителя за горивото да ти задържа.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 25 май 2008 18:59


Гарнитура между блока и главата ,пробита между два цилиндъра.

Когато колата е студена гарнитурата се спича и уплътнява, когато загрее се отваря пробив между два съседни цилиндъра.

За по-сигурно при загрят двигател си измери компресията,ако гарнитурата има пробив , някой от цилиндрите няма да има компресия.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 26 май 2008 5:13


dokros написа:Гарнитура между блока и главата ,пробита между два цилиндъра.

Когато колата е студена гарнитурата се спича и уплътнява, когато загрее се отваря пробив между два съседни цилиндъра.

За по-сигурно при загрят двигател си измери компресията,ако гарнитурата има пробив , някой от цилиндрите няма да има компресия.

Според мен отиде твърде далече с тази диагноза.Не шашкай човека еййййййй.Симптомите не са на духнала гарнитура


Потребителски аватар
robaina
Мнения: 273
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Дружба-2

:(

Мнениеот robaina » Сря 28 май 2008 18:16


Днеска ходих в сервис на BOSH , закачиха сума си кабели премериха компресията и тн.(не беше за центровка и не смучеше вьздух от никьде) но за сьжаление се оказа или пропаднал повдигач или сдухала гарнитура м/у 3-ти и 4-ти цилиндьр както колегата по-горе ми каза че може да е. Утре сутринта я оставям при чичо доктор и тогава ще разбера и ще споделя какво и е . Мерси много на колегите които се опитаха да помогнат.


Потребителски аватар
robaina
Мнения: 273
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Дружба-2

пак грешни прогнози

Мнениеот robaina » Чет 29 май 2008 10:32


Тази сутрин си отивам при маистора ми И като му казвам какви прогнози ми казаха в "BOSH" сервиза той почна да се смее , но :( предположи че е бензиновата помпа е здала капаците обясни ми човека (показа ми ) че мойта бензинова помпа работи на минимум 5.5 до 6.нещуси дебит и когато това нещу падне под 5.5 почва да си се ебава по този начин. Днес ще земеедна да пробва дали е от това и следваа продьлжение ....


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 29 май 2008 10:46


Кви са тия филми бе...

гарнитура, помпа...

Как като е студена работи отлично? Това означава че мотора си е наред поне според мен. Помпата също е наред...остава някакви реглажи, вакуми, настройки...аз залагам на кофти смес :roll: пу дано съм познал...най-евтини ще е ремонтчето :idea:


Потребителски аватар
robaina
Мнения: 273
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Дружба-2

Мнениеот robaina » Чет 29 май 2008 11:28


хаха ама наистина егати филмите се получават .Бате и аз незнам вече кво да я праа тая кола иде ми да се грьмна. :oops:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 29 май 2008 11:36


Прегледай за разхлабване на смукателните колектори.Така ми правеше преди сдоста време старата кола.
Ако искаш вземи един спрей етер (стартгаз) и пръскаш около смукателните колектори.Оправи ли си оборотите притягаш и си ок.


Потребителски аватар
robaina
Мнения: 273
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Дружба-2

Мнениеот robaina » Чет 29 май 2008 15:25


ДЖЕТИЧКАТА Е ГОТОВА И КАТО НОВА. ПРОБЛЕМА БЕШЕ ВЬНШНАТА БЕНЗИНОВА ПОМПА.100 ЛЕВА 2-РА РЬКА И БЕГА КАТО СЬРНИЧКА :) :011: :011: :011: :yahoo: :yahoo: :yahoo: love.vwclub.org МЕРСИ ЗА ОТЗИВИТЕ ВИ .
Браво,по-малко ядове за вбъдеще :wink:
mod edit: LILO&STICH



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 32 госта