Охлаждането на Г4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Охлаждането на Г4

Мнениеот Dead man » Пон 02 юни 2008 17:32


Не мога да прецена проблем ли е или е нещо нормално. :oops:
Моят голф като загрее държи винаги 90 градуса,независимо от задръстването и външната температура.
Когато трябва се включва перката за охлаждане на двигателя-само че винаги е малката на климатика,а не голямата.Това нормално ли е ?
Голямата перка да не би да е нещо като втора степен ???




Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Охлаждането на Г4

Мнениеот junakov » Пон 02 юни 2008 17:50


Dead man написа:Не мога да прецена проблем ли е или е нещо нормално. :oops:
Моят голф като загрее държи винаги 90 градуса,независимо от задръстването и външната температура.
Когато трябва се включва перката за охлаждане на двигателя-само че винаги е малката на климатика,а не голямата.Това нормално ли е ?
Голямата перка да не би да е нещо като втора степен ???


Не 1-та перка е за климатика а другата за двигателя , при мен е същото но аз съм дизел 1.9 тди 110 коня мниго рядко включва перката за двигателя и то на 1-ва степен ( и двата вентилатора имат 1 и 2 степен на въртене ) за бензина не знам как е , но щом не минава 90 градуса си ок притеснявай се когато минава 90 и перката не включва така че карай и не се бой успех


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Вто 03 юни 2008 15:05


Карай си спокойно, аз мойта от 1 година я имам и перката ми се е включвала само 1 път, държи си само 90 градуса и не мърда.Така е при дизела.


Потребителски аватар
gero
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:31
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AGN
Местоположение: Нова Загора

Мнениеот gero » Вто 03 юни 2008 16:29


Приател проблемът ти е никакъв , караи и се радваи!


Потребителски аватар
tripTiPscout
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Охлаждането на Г4

Мнениеот tripTiPscout » Съб 13 авг 2011 10:47


junakov написа:
Dead man написа:Не мога да прецена проблем ли е или е нещо нормално. :oops:
Моят голф като загрее държи винаги 90 градуса,независимо от задръстването и външната температура.
Когато трябва се включва перката за охлаждане на двигателя-само че винаги е малката на климатика,а не голямата.Това нормално ли е ?
Голямата перка да не би да е нещо като втора степен ???




Не 1-та перка е за климатика а другата за двигателя , при мен е същото но аз съм дизел 1.9 тди 110 коня мниго рядко включва перката за двигателя и то на 1-ва степен ( и двата вентилатора имат 1 и 2 степен на въртене ) за бензина не знам как е , но щом не минава 90 градуса си ок притеснявай се когато минава 90 и перката не включва така че карай и не се бой успех


карам 1.9 тди 110 коня и при мен стрелката на температурата си прави каквото иска: или не се мърда, или седи на средата, или на пловината до средата. идея си нямам на какво се дъви това. а досега не сум чул перката да работи а го карам от 02.2011г. АКО НЯКОЙ ИМА МНЕНИЕ МОЛЯ ДА СПОДЕЛИ. и безаварийно


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Охлаждането на Г4

Мнениеот van4ooo » Съб 13 авг 2011 20:47


Когато вклюиш климатика(предполагам имаш) и двете перки ли работят? На бензинките перките са с отделни букси но са свързани заедно-и двете работят на 1ва скорост и на 2ра ако я имат и двете.Провери си голямата перка работят ли и 2те скорости(вероятно ти е изгоряло съпротивлението на 1ва).
tripTiPscout-вероятно проблем в таблото или датика-премери съпротивлението на датика на загрял/изгасен двигател когато работи стрелката и когато отказва.


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Охлаждането на Г4

Мнениеот Dead man » Съб 13 авг 2011 23:05


Само да ви информирам :

При Голф 4 независимо бензин или дизел трябва да работят и двете перки при :

Пускане на климатика/климатроника и при загряване на колата.... :012:

При всички други случай имате проблем. :horror: :012:


Потребителски аватар
tripTiPscout
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 16 юни 2011 11:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Охлаждането на Г4

Мнениеот tripTiPscout » Нед 14 авг 2011 23:14


van4ooo написа:tripTiPscout-вероятно проблем в таблото или датика-премери съпротивлението на датика на загрял/изгасен двигател когато работи стрелката и когато отказва.

благодаря!
утре ще го проверя
днес чух че перката върти, ще го видя и ще пиша.
и се извинявам че тук Ви отклоних темата. повдигнал съм въпроса и в друга такава:
( viewtopic.php?f=5&t=280684 )



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта