Здравейте, имам Джета 2 - 1992 год. буксата на дебитомера (въздухомера) не правеше добър контакт, (когато я бутнеш оборотите на колата се заиграваха) с един "разбирач" я отворихме почистихме и притегнахме контактите и до тук всичко беше ок, само че той реши да я "донастрой" и се заигра с черното пластмасово колело в сензора и от тогава дадеш ли газ и колата веднага гасне. Някой има ли си идея как се настройва това чудо?
http://www.telusplanet.net/public/gary2 ... rawing.jpg
..........
Настройка на Дебитомер VW Jetta
Настройка на Дебитомер VW Jetta
Последна промяна от x15 на Нед 10 авг 2008 13:02, променено общо 4 пъти.
Опитахме се да го центроваме по долните спецификации но между конектор 2 и 3 не показва нищо? (виж снимката най - долу)
Terminal Nos. Description Specification
3 and 4 Potentiometer -
Total Resistance 500 to 1000 Ohms
2 and 3 Potentiometer -
Resistance Measured
Through Wiper Arm Ohms Fluctuate As
Sensor Flap Is
Opened (Flap Must Move Freely)
1 and 4 Intake Air
Temperature Sensor Ohmmeter Reading
Corresponds to Graph
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=25369
..
А и само да добая, май тази инжекционна система "Digifant" на BOSCH я има на бая коли VW, Audi, BMW, та ако някой си е играл с някоя от тях...
Последна промяна от x15 на Пет 08 авг 2008 14:16, променено общо 1 път.
mitov_m написа:Задължително трябва да контактува с пистата на плочката само не казваи че това е твоят дебитомер с тая изкривена пластинка
Оносно настройките няма нищо притеснително палиш колата и започваш да въртиш колелцето по часовниковата стрелка докато започне нормална работа на двигателя без да тресе и давш газ повечко и проба в движени ако има нужда врътваш още някое зъбче и всичко е ок проблем е ако сте пипали болчето на пластинката отгоре че там по трудно се догаждат нещата успех
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Уеуееееееееее.... Май вече от това дебитомер не става!
Точно това е функцията на пластините- това е плъзгач, който е опрян в/у пистите.
Явно така сте го настроили, че е минал под подложката с пистите, като е отворила клапата ги е завъртяло и сплескало!
Не съм сигурен дали ще можеш да осигуриш контакт там, на това място.
Опитай- ако не-> нов от морга!
... ими обикновена газова и забравяш, че караш читава кола, баси!
Точно това е функцията на пластините- това е плъзгач, който е опрян в/у пистите.
Явно така сте го настроили, че е минал под подложката с пистите, като е отворила клапата ги е завъртяло и сплескало!
Не съм сигурен дали ще можеш да осигуриш контакт там, на това място.
Опитай- ако не-> нов от морга!
... ими обикновена газова и забравяш, че караш читава кола, баси!
за тази цел отвиваш болчето с ключе 8 това отзат на горната пластина леко по лека изваждаш пласмасата с пластината изкривяваш максимално до долу същата и отново поставяш и стягаш при това положение тя си лепи в пистите на плочката наръсваш обилно със спрей за почистване на карбуратори и повече не бараш там
mitov_m написа:Оносно настройките няма нищо притеснително палиш колата и започваш да въртиш колелцето по часовниковата стрелка докато започне нормална работа на двигателя без да тресе и давш газ повечко и проба в движени ако има нужда врътваш още някое зъбче и всичко е ок проблем е ако сте пипали болчето на пластинката отгоре че там по трудно се догаждат нещата успех
Ами дебитомера стигна то това положение след като му извадих предната планка че нещо не правеше добър контакт, ама като видяхме че има и жици и го пъхнахме обратно, та явно тогава пластинката е отишла.... не където трябва....
Иаче на инструкцията по горе пише че между контакти 2 и 3 като закачиш ОМмер и връткаш голямата пластина вътре и оммера трябва да мърда? Някаква идея от колко до колко ома?
Последна промяна от x15 на Съб 09 авг 2008 5:46, променено общо 1 път.
Благодаря mitov_m , а знаеш ли от къде трябва да тръгва пластината ?
На снимка 1 (А) пластината си е в крайно дясно в началото на скалата и като я врътнеш до крайно ляво стига до точка (Б) а скалата продължава до (С)? Като я центрирам по (С) не стига до началото на скалата и показанията на омметъра се променят?
Знаеш ли по кое трябва да се центрова?

На снимка 1 (А) пластината си е в крайно дясно в началото на скалата и като я врътнеш до крайно ляво стига до точка (Б) а скалата продължава до (С)? Като я центрирам по (С) не стига до началото на скалата и показанията на омметъра се променят?
Знаеш ли по кое трябва да се центрова?

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 89 госта
