Въпрос за смяна на ангренажен ремък
Въпрос за смяна на ангренажен ремък
Здравейте,имам Голф 3 и днес ми смениха ангренажния ремък.Кажете ми ако 1 зъб е изпуснат и не е точно усеща ли се драстично и ако е да на какво оказва влияние,на мощноста,на оборотите ли?Просто как да съм сигурен че е сложен както трябва?
Васко,точно теб търсех като най-добрия спец според мен.Виж сега,аз по принцип съм много недоверчив и за това е така,ама понеже не е сменян в сервиз на Фолксваген и аз питам момчетата ако стане грешка нешо и САМО 1 зъб изпуснат дали ше се усети,а те ми казаха че ше падне мошноста на колата.И са незнам примерно ако 1 зъб е изпуснал усеща ли се въобще или няма да се усети?Щото Голфа ми е 1.4 АМД мотор и освен по белезите как по друг начин да разбера,шото са трябва да свалям капака на ремъка за белезите?
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
бе с размяната на зъб не точно така - аз съм разминавал/презацепвал с по 1 зъб
Некролог-а верно ни караш да гадаем....
васето е виждал разминаване 8 или 9 зъба
така че....
споко ве мен - мисля всичко е наред
Некролог-а верно ни караш да гадаем....
васето е виждал разминаване 8 или 9 зъба
така че....
споко ве мен - мисля всичко е наред
Последна промяна от opipva4a на Съб 17 сеп 2005 15:33, променено общо 1 път.
- Filcho
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
- Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
- Двигател: 2.0i ALT
- Местоположение: София
Това не е защита а така се е получило конструктивно. Наистина има фрезовани чела на бутала заради клапаните но това е направено за да не допират буталата в клапаните при нормална работа а не за защита при скъсване на ангренажния ремък. Според мен отклонение с един зъб на ангренажния ремък дори и да не се срещнат клапаните и буталата ще влоши чувствително работата на двигателя, може и да не запали въобще. Ако говориш за 1.4 ABD мотор това е може би най-простия ангренажен ремък тъй като има само колянов и разпределителен вал всеки с по един белег и няма голяма възможност за грешки.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Според мене ще се влоши и ще го усетиш. За защитата не съм много наясно но последно когато си говорих с един приятел дето има сервиз ми каза че е имало само на Дизелите.Сега дали са фрезовани буталата не мога да кажа.Но по принцип при дизела се оформят специални форми за челата.Може да е само като полусфера навътре,виждал съм полусфера с конус посредата.Също доколкото знам има едно-камерно горене и двукамерно-горене при дизела.Прави се с цел по ниски детонации и от там по-гладка работа.Но чесно си презнавам, че и аз незнам дали има защити или има специални фрезовани пространства.Но от цялата работа разбирам че бензините ги нямат тези защити.
За белезите правил съм го на старата кочинка Ладата.Може да се засече по палеца в делкото. Но за един зъб разлика посмъртно няма да разбереш от там
За белезите правил съм го на старата кочинка Ладата.Може да се засече по палеца в делкото. Но за един зъб разлика посмъртно няма да разбереш от там

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 93 госта