Въпрос за смяна на ангренажен ремък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за смяна на ангренажен ремък

Мнениеот Даскала™ » Пет 16 сеп 2005 21:49


Здравейте,имам Голф 3 и днес ми смениха ангренажния ремък.Кажете ми ако 1 зъб е изпуснат и не е точно усеща ли се драстично и ако е да на какво оказва влияние,на мощноста,на оборотите ли?Просто как да съм сигурен че е сложен както трябва?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 16 сеп 2005 21:57


попълни си полето местоживеене в профила като за начало.
после-провери белезите и ако съвпадат всичко е ток.

кое те кара да се съмняваш че не е наред?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 16 сеп 2005 22:23


Васко,точно теб търсех като най-добрия спец според мен.Виж сега,аз по принцип съм много недоверчив и за това е така,ама понеже не е сменян в сервиз на Фолксваген и аз питам момчетата ако стане грешка нешо и САМО 1 зъб изпуснат дали ше се усети,а те ми казаха че ше падне мошноста на колата.И са незнам примерно ако 1 зъб е изпуснал усеща ли се въобще или няма да се усети?Щото Голфа ми е 1.4 АМД мотор и освен по белезите как по друг начин да разбера,шото са трябва да свалям капака на ремъка за белезите?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 16 сеп 2005 22:36


ми нема друг начин...
иначе и един зъб-ше се усети-вервайте ми...mhihi mhihi


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Съб 17 сеп 2005 9:20


Мдаа Ваското е прав ще се усети .... като се срещнат клапаните с буталата ...... mhihi .. а забраих :drinking: :drinking: :heavymetal:


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Съб 17 сеп 2005 9:28


бе с размяната на зъб не точно така - аз съм разминавал/презацепвал с по 1 зъб

Некролог-а верно ни караш да гадаем....
васето е виждал разминаване 8 или 9 зъба
така че....
споко ве мен - мисля всичко е наред

Последна промяна от opipva4a на Съб 17 сеп 2005 15:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 17 сеп 2005 10:59


Не,че искам да пробвам,но сигурно ли е че при скъсване на ангренажния ремък буталата срещат клапани?Съмнява ме Немеца да не е предвидил например при скъсване на нов,но дефектен ремък защита от унищожение на двигателя.Нали челата на буталата са нещо фрезовани или греша!


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Съб 17 сеп 2005 11:13


Май само на някой модели двигатели има подобна защита


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Съб 17 сеп 2005 13:06


Това не е защита а така се е получило конструктивно. Наистина има фрезовани чела на бутала заради клапаните но това е направено за да не допират буталата в клапаните при нормална работа а не за защита при скъсване на ангренажния ремък. Според мен отклонение с един зъб на ангренажния ремък дори и да не се срещнат клапаните и буталата ще влоши чувствително работата на двигателя, може и да не запали въобще. Ако говориш за 1.4 ABD мотор това е може би най-простия ангренажен ремък тъй като има само колянов и разпределителен вал всеки с по един белег и няма голяма възможност за грешки.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 17 сеп 2005 14:46


Точно за този мотор говоря,са колата върви яко,ама мисълта ми беше 1 зъб ше се усети ли чувствително влошаване или само спец може да го усети?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 17 сеп 2005 15:27


Според мене ще се влоши и ще го усетиш. За защитата не съм много наясно но последно когато си говорих с един приятел дето има сервиз ми каза че е имало само на Дизелите.Сега дали са фрезовани буталата не мога да кажа.Но по принцип при дизела се оформят специални форми за челата.Може да е само като полусфера навътре,виждал съм полусфера с конус посредата.Също доколкото знам има едно-камерно горене и двукамерно-горене при дизела.Прави се с цел по ниски детонации и от там по-гладка работа.Но чесно си презнавам, че и аз незнам дали има защити или има специални фрезовани пространства.Но от цялата работа разбирам че бензините ги нямат тези защити.
За белезите правил съм го на старата кочинка Ладата.Може да се засече по палеца в делкото. Но за един зъб разлика посмъртно няма да разбереш от там :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 93 госта