Някой може ли да даде съвет как мога да разбера дали нещо гълта ток,когато колата не е в движение,защото акумулатора пада за един ден, а е нов. Да знам поне,че трябва да се купува друг или да разбера къде е проблема.
Гарабарити, музика, фарове и т.н са проверени...
Падащ акумулатор
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20331
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
ами написал ти е колегата:FreeSoul написа::oops:Как,хич ме няма с тези тоци
vladovelin написа:Откачваш единия полюс на акумулатора включваш последователно походящ амперметър за прав ток и гледаш дали нещо тегли ток от акумулатора. Желателно да бъде уред с много обхвати като започваш от най-големия и превключваш към по-малки за да хванеш и милиамперите.
И като намериш товар, започваш да изключваш предпазителите на ел таблото, докато намериш от коя верига идва. Тогава вече пиши пак тук. някой ще даде акъл

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Vlad777 написа:И като намериш товар, започваш да изключваш предпазителите на ел таблото, докато намериш от коя верига идва. Тогава вече пиши пак тук. някой ще даде акъл
Toчно

Като включиш амперметъра, започваш да сваляш предпазителите един по един и гледаш - като извадиш някой бушон и токът спре, значи проблемът е в тази верига.
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- 1,9TDI
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Все некЪде
Все някъде трябва да избие ако ти гълта ток. Не си ли забелязал някаква промяна? На едно приятелче бяхме закачили едно СД - плеърче и тонколонки за компиютър към запалката на колата му. двапъти ми топли ключа. разкачихме всичко и го вързахме на ново, както трябва. Сега всичко си е о.к. За това казвам, че все някъде трябва да избие. От динамото не е. Толкова бързо не може да ти падне акумолатора. Погледни ит кабелаците както те посъветваха другите. Успех!
- 1,9TDI
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Все некЪде
Неразбирам много много, но знам какво става като изгори динамо. Колата направо откача. Почват една по една лампите да светят. За маслото, за ръчната и т.н. Ако имаш СД в колата, почва да изключва. Не му стига тока. И докато ти свърши тока. После няма палене. Ако не ти зарежда динамото, можеш да минеш около 50-70 км. Запалваш колата, замерваш акомулатора и ако не се покачват амперите сваляш динамото и гледаш какво му има. Ако не е от него търси проблема другаде.
- 1,9TDI
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Все некЪде
Re: Падащ акумулатор
FreeSoul написа:Някой може ли да даде съвет как мога да разбера дали нещо гълта ток,когато колата не е в движение,защото акумулатора пада за един ден, а е нов. Да знам поне,че трябва да се купува друг или да разбера къде е проблема.
Гарабарити, музика, фарове и т.н са проверени...
Пробвай следното.
Зареди акомулатора и недей я кара цял ден. Не включвай и алармата (ако имаш такава). Тя също дърпа от акумолатора ток. И виж на другия ден ще запалиш ли.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта