Падащ акумулатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Падащ акумулатор

Мнениеот FreeSoul » Пон 09 юни 2008 15:53


Някой може ли да даде съвет как мога да разбера дали нещо гълта ток,когато колата не е в движение,защото акумулатора пада за един ден, а е нов. Да знам поне,че трябва да се купува друг или да разбера къде е проблема.

Гарабарити, музика, фарове и т.н са проверени...




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20331
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 09 юни 2008 15:58


Като изключиш всичко има ли товар?


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пон 09 юни 2008 16:04


Откачваш единия полюс на акумулатора включваш последователно походящ амперметър за прав ток и гледаш дали нещо тегли ток от акумулатора. Желателно да бъде уред с много обхвати като започваш от най-големия и превключваш към по-малки за да хванеш и милиамперите.


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Пон 09 юни 2008 16:11


Провери и зареждането как е, ако не го зарежда както трябва ще пада, при мен беше така :wink:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 09 юни 2008 16:26


Зареждането мисля,че е ок,защото след като го запаля и поработи 10-15мин и след това си има ток, пали си, обаче на сутринта няма никой.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 09 юни 2008 16:27


Мери за утечки


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 09 юни 2008 16:31


:oops: :oops: Как,хич ме няма с тези тоци


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20331
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 09 юни 2008 16:39


FreeSoul написа::oops: :oops: Как,хич ме няма с тези тоци
ами написал ти е колегата:

vladovelin написа:Откачваш единия полюс на акумулатора включваш последователно походящ амперметър за прав ток и гледаш дали нещо тегли ток от акумулатора. Желателно да бъде уред с много обхвати като започваш от най-големия и превключваш към по-малки за да хванеш и милиамперите.


И като намериш товар, започваш да изключваш предпазителите на ел таблото, докато намериш от коя верига идва. Тогава вече пиши пак тук. някой ще даде акъл :)


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Мнениеот icefire » Пон 09 юни 2008 21:05


Vlad777 написа:И като намериш товар, започваш да изключваш предпазителите на ел таблото, докато намериш от коя верига идва. Тогава вече пиши пак тук. някой ще даде акъл :)


Toчно :)

Като включиш амперметъра, започваш да сваляш предпазителите един по един и гледаш - като извадиш някой бушон и токът спре, значи проблемът е в тази верига.


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Пон 09 юни 2008 21:46


най често причината за този проблем се оказва алармата


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 09 юни 2008 21:56


все пак колко е заряда?ако имаш изгорял диод или студена спойка в алтернатора, няма да имаш достатъчен заряд и само възбуждаш акомулатора.


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Мнениеот 1,9TDI » Пон 09 юни 2008 22:41


Все някъде трябва да избие ако ти гълта ток. Не си ли забелязал някаква промяна? На едно приятелче бяхме закачили едно СД - плеърче и тонколонки за компиютър към запалката на колата му. двапъти ми топли ключа. разкачихме всичко и го вързахме на ново, както трябва. Сега всичко си е о.к. За това казвам, че все някъде трябва да избие. От динамото не е. Толкова бързо не може да ти падне акумолатора. Погледни ит кабелаците както те посъветваха другите. Успех!


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 09 юни 2008 23:40


jetttlii написа:Провери и зареждането как е, ако не го зарежда както трябва ще пада, при мен беше така :wink:


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Мнениеот 1,9TDI » Пон 09 юни 2008 23:54


Неразбирам много много, но знам какво става като изгори динамо. Колата направо откача. Почват една по една лампите да светят. За маслото, за ръчната и т.н. Ако имаш СД в колата, почва да изключва. Не му стига тока. И докато ти свърши тока. После няма палене. Ако не ти зарежда динамото, можеш да минеш около 50-70 км. Запалваш колата, замерваш акомулатора и ако не се покачват амперите сваляш динамото и гледаш какво му има. Ако не е от него търси проблема другаде.


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Re: Падащ акумулатор

Мнениеот 1,9TDI » Вто 10 юни 2008 0:01


FreeSoul написа:Някой може ли да даде съвет как мога да разбера дали нещо гълта ток,когато колата не е в движение,защото акумулатора пада за един ден, а е нов. Да знам поне,че трябва да се купува друг или да разбера къде е проблема.

Гарабарити, музика, фарове и т.н са проверени...


Пробвай следното.
Зареди акомулатора и недей я кара цял ден. Не включвай и алармата (ако имаш такава). Тя също дърпа от акумолатора ток. И виж на другия ден ще запалиш ли.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта