нямам кваксонче-решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

нямам кваксонче-решено

Мнениеот asskoGTI » Нед 18 сеп 2005 1:09


.....необясним проблем-закарах си на сервиз каручката да ми смени един познат маистор,курмилната рейика.след което като си взех след няколко часа колата стана ясно че нямам свирка,всашност нямам минус за да ми работи свирката......питах го дали мойе да го оправи,отг. беше не.
аз се опитах да дам някак си минус кам кабелчето....но не стана,защото се пак е курмилната рейка тва и се варти.
мога да свирна само ако натисна целия волан на пружината отдолу и се допрат плюса с минуса(ако някай разбира знае за какво говоря)
така или иначе не мога да го оправя-ходих на некав жичкаджия -пак не става.

помагайте!!! :help:

Последна промяна от asskoGTI на Пет 23 сеп 2005 14:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: нямам кваксонче

Мнениеот Ice___Cool » Нед 18 сеп 2005 8:09


кво общо има рейката с клаксона :roll: не мога да разбера, но както и да е. провери като начало оня ми ти майстор да не би да ти е откачил някой кабелче около тромбата. и какви са тея минуси дето ги даваш от рейката? на волана нямаш пляс и минс - волана ти е прекъсвач и ти прекъсва веригата, разбира се че трябва да съединиш веригата за да свирне.


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Нед 18 сеп 2005 10:13


нали нямаше да свири изобщо :) ако беше така(свирките са 2-и 2те работат)
плюса идва от уредите за чистачките и мигачите....а минуса би трябвало да идва от самата реика,не знам
разглабял сам го наи малко 10 пати и сам гледал
правих експериментче наи елементарно
с една гола жичка допирам шейничката която дава плюс и рейката и свири :)
но все пак кваксона не свири като си монтирам волана

Последна промяна от asskoGTI на Пон 19 сеп 2005 17:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 18 сеп 2005 23:01


Сега това на което викаш кормилна рейка май е по-известно като кормилен прът. Кормилната рейка е онова от което излизат щангите отиващи към колелата.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 19 сеп 2005 13:31


Е колага и аз нямам кваксонче :))))) Ама имам клаксон.Разсмя ме.Значи кум самия волан отива един проводник с 12V той там е прекъснат и после отива към тромбата.а минуса го взима от купето като всичко останало по автомобилите.Значи си махаш геврека и гледаш дали стигат до там 12 волта.Там преминаването от кормилния кожух към самия геврек трябва да е с едни пластини.Я ги погледни дали са си на мястото че щом някой си майстор е пипал там сигорно няма да си са намястото.В крайна сметка трябва да откараш 12 волта до тромбата.аз не виждам нищо сложно.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 19 сеп 2005 13:34


НА мене пластините ми се скъсаха и сега се чудя как да го побългаря та да не се налага да си слагма ключе за свирката.
Някакви идеи :?: :?:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 19 сеп 2005 15:15


Освен да побългариш с някакви други пластини или да вземеш само заради тях волан, друг изход незнам.Само че не мога да си спомня пластините на геврека ли бяха или на гредата.А ако не бутонче.На един приярел москвича беше с бутон.Като се сетя още се смея.Като се нервираше на някой и си чупеше пръстите да улучи ботончето да натиска.:) :) :).По добре е побългаряването.На бащата на пасатора, брат ми счупи един палец на геврека, дето връща мигачите.Само незнам как ненаправи някаква катастрофа стария.Караше си нонстоп с някакъв пуснат мигач.Взех шиничка, огънах я Г-образно.С поялник нагрявах върху нея докато потъне в пластмасата.залепа и мога да кажа, че стана по-добре от оригиналното.Отгоре оформих със силикон (този дето е на пръчки) глава за да не износи ламарината палчето на мигачите.Повече от година кара без никакви проблеми.


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 19 сеп 2005 17:27


с тия пластини може и да стане номера некак си
ше тряя да се прават некви :lol: сакатни


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 19 сеп 2005 21:53


R@do написа:НА мене пластините ми се скъсаха и сега се чудя как да го побългаря та да не се налага да си слагма ключе за свирката.
Някакви идеи :?: :?:

Да не забравяте, че има геврек от Голф 2 ка ?? /Радо не е лично към теб/.
А пъм мен ме е срам да си призная как го направих на служебният бус "Тойота" и то от мързел. Има закрепена месингова гривна по която се плъзга при натискане месингов щифт ф 5мм . Ами трябваше да правя малка втулчица на стуг , но проблема го реших с 1 капсул от типа "Жевело" - в 1 кутия го загрях да гръмне и си прибрах остатъка ,който нанизах на износеният щифт и работата заспа вече 3години.


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пон 19 сеп 2005 22:41


хахахаах ейййй тия свирки ше ни побъркат :wink:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 23 сеп 2005 14:57


МЕРСИ НА НИКСИ ЗА ПОМОЩА bowdown



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 69 госта