теч на антифриз

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

теч на антифриз

Мнениеот Zloto » Сря 11 юни 2008 20:51


Здравейте колеги,
преди малко отидох да си проверя маслото на колата и забелязах че от задната страна на двигателя тече антифриз в смисъл капе
видях как падна една капка.
Та интересува ме голф 3 1,8 моно инжекция CL двигател
има ли някъде там пропка за източване на антифриза и може ли от нея да тече
друго което ме интересува ако някой е пробвал тези добавки дето запушват такива течове дали ще ми свършат работа защото системата е под налягане в смисъл дали ще издържат.
Ами това е предварително благодаря за отделеното време :)




mg design
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 09 май 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mg design » Сря 11 юни 2008 21:32


Колега,виж точно откъде тече и ако можеш си оправи теча.Иначе тези добавки помагат, но за малки течове и издържат на налягането в системата. Не е препоръчително да използваш добавка, тъй като може да ти се влоши работата на охладителната система.


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zloto » Сря 11 юни 2008 21:36


на пръв поглед ми се струва че е от долната страна на блока но може и да е от главата
стана тъмно и неможах да огледам подробно затова питах има ли някаква пропка съединение което може да е протекло
пада се от задната страна на двигателя


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Мнениеот icefire » Сря 11 юни 2008 21:38


Колега, CL не ти е кода на двигателя, а нивото на вътрешно оборудване

За теча - аз не разбрах точно откъде тече.. :oops: :oops: :oops: :oops:
Ако можеш качи някоя снимка. Къде точно тече в задната страна на двигателя? Тия добавки, дето са за течове, обикновено се използват при изпускащ радиатор, а при тебе не е това проблемът.. Да не би да тече от тройника?? (той не е отзад, ама да питам..)


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zloto » Сря 11 юни 2008 21:43


не е от трипътника
смених го той се пада от предната страна
за ЦЛ не знам какво точно онзачава но така пише отзад затова го казах иначе незнам по какво друго да го опиша
1,8 моно инжекция 93 та година
та теча от страната на двигателя която е към купето
като станеш пред колата се пада в дясната част
незнам как тоно да определя но от там видях че е мокро


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

теч на антифриз

Мнениеот mariovasi » Сря 11 юни 2008 21:47


Тапи на блока...зад мотора откъм купето.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 4%F0%E8%E7


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: теч на антифриз

Мнениеот Zloto » Сря 11 юни 2008 21:50


благодаря за линка ще погледна утре да видя може ли да се види нешо


mg design
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 09 май 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mg design » Сря 11 юни 2008 21:57


като станеш пред колата се пада в дясната част
Точно там има един пластмасов накрайник на блока на мотора,който има О-пръстен и той с времето се скапва.


Zloto
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 18 сеп 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zloto » Сря 11 юни 2008 21:59


това е на предната страна на двигателя и той е сменен с нов :)
говоря за съшото място само че в задната страна на двигателя (тази страна към купето дето е )


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Чет 12 юни 2008 22:56


ха гледам тука че има линк към моя тема :)
Ще добавя някой неща.
1. Теч от тапите на блока много трудно се хваща :evil: . Трябва ти канал или да се навреш под колата, и най-вече трябва да знаеш каде да гледаш. При мен течеше сериозно по ~200 грама на ден.
2. Взимаш едно фенерче с тебе :) завираш се отдолу и се опитваш да проследиш теча, най-добре на студен двигател на топъл сички течове се изпаряват, гледаш покрай двуцевката (изпускателен колектор).
3. Ходих на "МАЙСТОР" тапите са некакви ламаринки много приличащи на тапи за натурален сок от стъклените шишета 0,50ст едната МАМКА му на жабара дето е карал колата преди мене, та значи смениха ми тапите добре че ги накарах само 2 от 3 да сменят. Протекоха си пак. 100лв. ми взеха сваля се полуоска части от скоростния механизъм и изпускателния колектор барбар с двуцевката. Та да се върна на мисълта си за майсторите, абе добри момчета са правят секви машини от Хамери до Ламборджини и секви Ланчий. Сичко направиха добре ма като набиваха тапите трябвало е да сложат малко лепило като за болтове и фитинги може би или силикон или некав друг мазгоч там щото предполагам че тапите не са легнали хубаво след интервенцията с чука + пробоец и чук+дорника.
:arrow: Нам коя си точка. Сега карам с RADWELD или там как беше, ми какво да ти кажа тече си но занчително по-малко. Нема да казвам колко ама е нищожно.
Та с прибавката за радиатор също се оправят нещата ама имам и сменени две тапи дето сълзи от тях - само. За сега няма запушване в системата парно има :D и си духа топло Наливайтое сивото или може би синьто шишенце беше на малки дози по 1/3 да речем и си карайте!
Не ми се дават пак пари за смяна на тапи с добавката ще ми излезе по-евтино чак докато я продам!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 14 юни 2008 12:58


Zloto, провери и пластмасовия фланец намиращ се вдясно на главата.Може да е от него и да подлизва от възд.струя назад, 6-8 лв е .Водата се източва от съединение тип "бърза връзка" на пластмасовото коляно монтирано на в.помпа, като погледнеш от генератора вертикално надолу ще го видиш, приготви си нов "О" пръстен 28,5Х3,8 за там.Изважда се шплента (скобата) и се издърпва съединението, при зглобяване се почиства и новия пръстен може много леко да мазнеш със силиконче, не е задължително.Изобщо смени по възможност всички пластмасови фланци, не разчитай само на подмяна на пръстени и мазане със силикон, резултата е временен, няма да струват повече от 40лв всичките(3бр.)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта