Гърми и губи центровка ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tancho_89
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 1:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гърми и губи центровка ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Мнениеот tancho_89 » Пет 13 юни 2008 22:31


Извинявам се много за не коректната тема но съм се хванал за главата и ако може някои да даде някъкъв съвет ще съм му благодарен.И така днес реших да си запаля старата кошничка BMW e30 318i M10 B18 и да я покарам малко сичко си беше повече от перфектно със изключение на едно леко прекъсване и понаступих я малко да се позавъртя :D и изведнъж припука изгасна и няма палене та мисълта ми беше ако някои има няква представа да ме понапъти малко :037:
mod edit: vasstop

Последна промяна от tancho_89 на Съб 14 юни 2008 17:00, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Съб 14 юни 2008 0:26


Трудно е да се каже само така при симптоми "понастъпих, припука, изгасна" но аз все пак ще се опитам да отгатна. Според мен, има една лоша и една добра новина. Лошата е че предполагам че си скъсал веригата, а добрата е че този двигател не троши клапани по този начин, тоест не си успял да строшиш двигателя.

Тези М10В18 са много здрави добитъци и издържат на много тормоз. Смяната на веригата до колкото си спомням (караш ме да се замислям за неща от преди 15 години) е сравнително елементарна работа.

Напиши после дали съм отгатнал.

ПС. Тази работа с "припука" обикновено се получава ако не изгоряла смес стигне до горещите тръби на генерацията, тоест или нещо с тока или веригата.


Потребителски аватар
tancho_89
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 1:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)

Мнениеот tancho_89 » Съб 14 юни 2008 1:07


Мерси колега ще погледна веригата и ще пиша да ти кажа


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 14 юни 2008 10:13


Отвори и дистрибуторната капачка да не би да се е строшил палеца :)


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1486
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Съб 14 юни 2008 11:07


а може да е нещо елементарно като свещи


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6384
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 14 юни 2008 11:55


Gal написа:а може да е нещо елементарно като свещи


и кабела +делкто-палец или капачка :wink:


Потребителски аватар
tancho_89
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 1:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)

Мнениеот tancho_89 » Съб 14 юни 2008 12:19


Днес се почва ремонта и ако отстраня повредата ще пиша какво е било


Потребителски аватар
tancho_89
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 1:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)

Мнениеот tancho_89 » Съб 14 юни 2008 16:59


Проблема решен оказа се че се беше счупил палеца и капачката но как и от какво така и не разбрах важно е че са пак си върви



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 54 госта