голф 3 97г - свети лампата на маслото и гасне на празен ход
голф 3 97г - свети лампата на маслото и гасне на празен ход
Значи голфа е 97г АЕЕ мотор 1.6 пълна инжекция (някой ако ми каже колко коня е ще съм благодарен че има спор 75 или 101) и като остане колата на празен ход оборите падат и почват да играят и колата гасне......след като загрее като паднат оборотите под 1000РПМ свети лампата за маслото и понякога гасне.....сменихме датчик за масло и не се оправя, маслото също е сменено.....сега отварят двигателя......ако някой има идея ще съм благодарен да каже......
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
За маслото мисля че има два датчика!Единия е за високо налягане а дригия за ниско.Мисля че са два отделни ако не се лъжа.Ако съм на грешен път да ме поправят колегите.Моята като я купих светеше докъто се пребера от търгожеца до нас - 80 км път.Но проблема беше от дългото време стояла на място.маслото губи свойствата си.Според мене вариантите са
1. запушване на цетката или на някои канал
2.износена маслена помпа (малко вероятно)
3.спукан канал
Най добре вижте какво напрежение (напрежение или съпротивление) би трябвало да дават датчците за маслото, после измерете твойте за да знаеш откаде да тръгнеш
1. запушване на цетката или на някои канал
2.износена маслена помпа (малко вероятно)
3.спукан канал
Най добре вижте какво напрежение (напрежение или съпротивление) би трябвало да дават датчците за маслото, после измерете твойте за да знаеш откаде да тръгнеш
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
brabus написа:АЕЕ 75 кс / 135 Nm
И се води MPI инжекцията . На 101 коня колекторите са отпред и са метални.
И ЧЕСТИТО в клуба на притежателите на уникалните пластмасови колектори. Ако още не знаеш вземи си валидолче за да си спокоен като ги погледнеш. Няма начин за газ , ако не се сненят.
И аз съм с такова дяволско изчадие .
На извънградско от Германско до тук средно 6,7л ама не с наш бензин.
Тука на градско 9-10л като се има в предвид, че я кара жена ми почти през цялото време.
Имам лека неравномерност на празен ход -знам го, че е от свещите но не им е дошло времето.
Мотора се слага на Фабия и на Октавия / ре маслена помпа/.
Последна промяна от kris11 на Пон 19 сеп 2005 22:00, променено общо 2 пъти.
дамммм какво да ви кажа.....видяз за тия пластмасови джунджурии, но пък аз така или иначе нямам особено намерение да слагам газ.....а някой да има представа горе долу какъв е разхода на този 1.6МПИ? че взех колата севсем наскоро и още оправям тия проблеми по-горе и не мога да видя много ли гълта........
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Оказа се че е маслената помпа.....отвътре лагерите са прецакани и е надрано буталото.....та сега въпроса е откъде може да се купи по възможност без да чакам 10-те дни........оказа се също че и на шкода имали такива двигатели (АЕЕ) и помпата от шкодата ще стане а цената и е 100+лв по ниска (225лв) някой да каже дали наистина става маслена помпа от шкода да не стане така че да се набутам още повече.........
- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ре
Става със сигурност!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 158 госта