голф 3 97г - свети лампата на маслото и гасне на празен ход

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vescobg
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

голф 3 97г - свети лампата на маслото и гасне на празен ход

Мнениеот vescobg » Съб 17 сеп 2005 12:56


Значи голфа е 97г АЕЕ мотор 1.6 пълна инжекция (някой ако ми каже колко коня е ще съм благодарен че има спор 75 или 101) и като остане колата на празен ход оборите падат и почват да играят и колата гасне......след като загрее като паднат оборотите под 1000РПМ свети лампата за маслото и понякога гасне.....сменихме датчик за масло и не се оправя, маслото също е сменено.....сега отварят двигателя......ако някой има идея ще съм благодарен да каже......




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 17 сеп 2005 13:01


АЕЕ 75 кс / 135 Nm


vescobg
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vescobg » Съб 17 сеп 2005 13:07


10x за това, а сега ако някой каже нещо и за проблема......


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Съб 17 сеп 2005 13:20


vescobg написа:10x за това, а сега ако някой каже нещо и за проблема......


Колега опитай с търсачката има много теми за този проблем,
поразгледай ги и дано всичко накрая е ок :wink:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 17 сеп 2005 15:09


За маслото мисля че има два датчика!Единия е за високо налягане а дригия за ниско.Мисля че са два отделни ако не се лъжа.Ако съм на грешен път да ме поправят колегите.Моята като я купих светеше докъто се пребера от търгожеца до нас - 80 км път.Но проблема беше от дългото време стояла на място.маслото губи свойствата си.Според мене вариантите са
1. запушване на цетката или на някои канал
2.износена маслена помпа (малко вероятно)
3.спукан канал
Най добре вижте какво напрежение (напрежение или съпротивление) би трябвало да дават датчците за маслото, после измерете твойте за да знаеш откаде да тръгнеш


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 17 сеп 2005 15:34


brabus написа:АЕЕ 75 кс / 135 Nm



И се води MPI инжекцията . На 101 коня колекторите са отпред и са метални.
И ЧЕСТИТО в клуба на притежателите на уникалните пластмасови колектори. Ако още не знаеш вземи си валидолче за да си спокоен като ги погледнеш. Няма начин за газ , ако не се сненят.
И аз съм с такова дяволско изчадие .

На извънградско от Германско до тук средно 6,7л ама не с наш бензин.
Тука на градско 9-10л като се има в предвид, че я кара жена ми почти през цялото време.
Имам лека неравномерност на празен ход -знам го, че е от свещите но не им е дошло времето.


Мотора се слага на Фабия и на Октавия / ре маслена помпа/.

Последна промяна от kris11 на Пон 19 сеп 2005 22:00, променено общо 2 пъти.


vescobg
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vescobg » Съб 17 сеп 2005 17:02


дамммм какво да ви кажа.....видяз за тия пластмасови джунджурии, но пък аз така или иначе нямам особено намерение да слагам газ.....а някой да има представа горе долу какъв е разхода на този 1.6МПИ? че взех колата севсем наскоро и още оправям тия проблеми по-горе и не мога да видя много ли гълта........


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Съб 17 сеп 2005 20:41


много,особенно градско :twisted: да не говорим за разходите по поддръжката


vescobg
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vescobg » Пон 19 сеп 2005 16:42


Оказа се че е маслената помпа.....отвътре лагерите са прецакани и е надрано буталото.....та сега въпроса е откъде може да се купи по възможност без да чакам 10-те дни........оказа се също че и на шкода имали такива двигатели (АЕЕ) и помпата от шкодата ще стане а цената и е 100+лв по ниска (225лв) някой да каже дали наистина става маслена помпа от шкода да не стане така че да се набутам още повече.........


Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот SkyWalker » Сря 21 сеп 2005 0:35


Става със сигурност!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 158 госта