невярно показание на стрелката на темп.на антифриза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

невярно показание на стрелката на темп.на антифриза

Мнениеот nikolai_an » Пет 20 юни 2008 7:53


колеги,проблема ме е следния:стрелката на температурата на антифриза ми показва в повече.значи на нормално загрял двигатек стрелката ми стои на следващото деление след 90гр.,а перката ми се вкл.м/у 100 и 110градуса,наче термостата си ми отваря и тои нормално но стрелката показва че е на 100гр. вчера сменях датчика с нов,но ефекта е същия!при положение че колата загрее на 106-107 др,мисля че ще надуе антифриза(по това съдя,че стрелката лъже),но всичко си изглежда нормално перката вкл. и изключва а темп пак на 100!кажете какво може да и е на таз стрелка? :roll:




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 20 юни 2008 7:57


Ееееее...вчера пак писахме по този въпрос......потърси малко с търсачката да не пълним форума с плява.......


amgiwc
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот amgiwc » Пет 20 юни 2008 12:17


смени си датчика на перката,не ти работи първа степен и затова включва на 107 градуса.само втората степен ти работи.тя охлажда до 95


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Пет 20 юни 2008 19:59


amgiwc написа:смени си датчика на перката,не ти работи първа степен и затова включва на 107 градуса.само втората степен ти работи.тя охлажда до 95
прав си колега,дадох перката накъсо от буксата на датчика и установих че датчика пуска само 2-рата степен,но незнам как се сваля датчика.има 2 вида-едните с резба,другите без,моят прилича да се сваля с глух ключ шестен,но несъм сигурен,даите идеи???? :roll:


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

невярно показание на стрелката на темп.на антифриза

Мнениеот mariovasi » Пет 20 юни 2008 20:29


Здравей.
:roll: Точно така-глух шестен,развива се нормално,и като се охлаби преди да го развиеш напълно си нагласяш новия и ги сменяш бързо че да не излезе много антифриз и си го завиваш.
Аз чаках един колега да ми даде шестен като го сменях,че накрая хванах едни гарги,ли как им викат,като клещи и с тях свърших работата.


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Пет 20 юни 2008 20:45


ами да попитам-датчикана радиатора- на самия него ле се намира резбата или..........? в магазина ми казаха че за моя мотор има 2 вида-с и без резба единия е 33лв,а другия около 27лв. и ми казаха да го сваля,но като немога................................... :roll: :roll: :roll:


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

невярно показание на стрелката на темп.на антифриза

Мнениеот mariovasi » Пет 20 юни 2008 23:36


На самия датчик има резба :shock .Аз си го купувах от В.Търново проверих в "Euro07" "Даскалов car" "Aутоплюс" за 1.6 ABU си излизаше само един вид датчик (с резба).
т.е. включва: 1-ва степен на 95*
2-ра степен на 102* така пише и на стария.
Смених го и така...ако имаш затруднения ще го снимам стария,дай един Skype на Л.С. и ще ти пратя снимка.
Ако трябва и датчика ще ти пратя.


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Да!

Мнениеот valkilmera » Съб 21 юни 2008 14:31


И аз съм на това мнение,първо си купи новия и сменяй бързо. :да:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 21 юни 2008 14:49


А възможно ли е в мотора на перката да влизат два кабела,а в същото време тя да може да работи на различни скорости...питам защото същата перка работи на много по висока скорост на включен климатик,отколкото на охлаждане.
И защо на моя двигател който трябва да е с двускоростна перка са сложили едноскоростна и то при положение че пред радиатора за охлаждане има радиатор на климатика,който едно че пречи на въздуха,второ че отделя топлина.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 21 юни 2008 14:53


FELIPE написа:А възможно ли е в мотора на перката да влизат два кабела,а в същото време тя да може да работи на различни скорости...питам защото същата перка работи на много по висока скорост на включен климатик,отколкото на охлаждане.
И защо на моя двигател който трябва да е с двускоростна перка са сложили едноскоростна и то при положение че пред радиатора за охлаждане има радиатор на климатика,който едно че пречи на въздуха,второ че отделя топлина.


Колата ти да е случайно от Италия с допълнително слаган климатик ? Ако колата ти е с климатик фабрично трябва да имаш по-голям радиатор с две перки !


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Съб 21 юни 2008 15:14


кажете как се сваля датчика бе хора,никои ли не е свалял?


milenhp
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenhp » Съб 21 юни 2008 15:45


ами колегата по горе ти е описал на4ина,друго нямя



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], loopci и 53 госта