
Става дума за ГОЛФ2 1.8 БЕНЗИН 89та година... (300 коня

Проблема е следния (сами ще се обедите че е откачена работата:lol: ) :
Фаровете светят постоянно независимо дали съм на контакт или не.
Когато мотора работи и съм на фарове, ако изкася от ключа и не спра фаровете- мотора си работи...
Гася фаровете- гасне колата, но фаровете работят.
При изгасена кола, ако натисна ключа за фаровете дава на контакт.
Пали трудно...
Премерих на акумулатора какъв ток тече без нищо да е пуснато- еми...тече около ЕДИН АМПЕР...
Парното също не работи. оказа се бушон.
Отварям бушоните...
Сложих нов бушон на парното и PROTECT-A на усилватела почна да Свети като за СВЕТОВНО... (адски ярко, вързан е към парното и той) нормално да си помисли човек че дава на късо някъде или замасява нещо...
Свалям усилватела...
при свален усилвател- същата работа... фаровете светят, дава на контакт от ключа за фаровете.
Откачих буксата от турбината на парното при сложен бушон на парното... Фаровете пак светят! И от ТУРБИНАТА НЕ Е!
Свалих и врътката на парното и от нея не е... фаровете светят ли светят...
Махам бушона на парното и махам и бушона на фаровете.
фаровете Пак си светят...
Махнах бушона на мигачите и фаровете изгасват... но мигачите работят

Е*аси майката!

Гледам че много кабели от букси свързани по един или друг начин със фаровете отиват към клемореда при ключалката...
Видях и Vaskoto1 да клони към клемореда в друга тема...
махнах всички клеми от "клемореда" гледах ги гледах...няма им нищо...
извадих ги от...от КЛЕМОРЕДА...така че да нямат АБСОЛЮТНО никаква връзка с клемореда... (забравх да кажа със клемореда

фаровете пак светят...
Свалих таблото на километража....
давам на контакт (от фаровете


ама при свалено табло е нормално...
Излизам отвън:
Фаровете никога не са светели по хубаво...

Слагам обратно таблото...
Отивам пак доло:
Разпарцаливих цялата пластмасария на инсталацията при бушоните и релетата...
Мерих, мерих, мерих, мерих разкачах слагах... ми нищо и няма!

Махнах ключа на фаровете да остане гола букса, фаровете пак светят... и от шибания ключ не е!
От какво може да е по дяволите?




Може ли да е компютъра?

едит: Ще взема да пробвам да сваля и скоростната кутия, да не би да е от нея?
