Дава на контакт от ключа за фаровете - ОПРАВЕНО!!!!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Дава на контакт от ключа за фаровете - ОПРАВЕНО!!!!!!!

Мнениеот SpoileR » Чет 10 юли 2008 12:13


Преди да напиша конкретно какъв е проблема държа да отбележа че прочетох всичко което търсачката намира :wink:

Става дума за ГОЛФ2 1.8 БЕНЗИН 89та година... (300 коня :lol:)

Проблема е следния (сами ще се обедите че е откачена работата:lol: ) :

Фаровете светят постоянно независимо дали съм на контакт или не.

Когато мотора работи и съм на фарове, ако изкася от ключа и не спра фаровете- мотора си работи...

Гася фаровете- гасне колата, но фаровете работят.

При изгасена кола, ако натисна ключа за фаровете дава на контакт.

Пали трудно...

Премерих на акумулатора какъв ток тече без нищо да е пуснато- еми...тече около ЕДИН АМПЕР...

Парното също не работи. оказа се бушон.

Отварям бушоните...

Сложих нов бушон на парното и PROTECT-A на усилватела почна да Свети като за СВЕТОВНО... (адски ярко, вързан е към парното и той) нормално да си помисли човек че дава на късо някъде или замасява нещо...

Свалям усилватела...

при свален усилвател- същата работа... фаровете светят, дава на контакт от ключа за фаровете.

Откачих буксата от турбината на парното при сложен бушон на парното... Фаровете пак светят! И от ТУРБИНАТА НЕ Е!

Свалих и врътката на парното и от нея не е... фаровете светят ли светят...

Махам бушона на парното и махам и бушона на фаровете.

фаровете Пак си светят...

Махнах бушона на мигачите и фаровете изгасват... но мигачите работят :lol:

Е*аси майката! :lol:

Гледам че много кабели от букси свързани по един или друг начин със фаровете отиват към клемореда при ключалката...

Видях и Vaskoto1 да клони към клемореда в друга тема...

махнах всички клеми от "клемореда" гледах ги гледах...няма им нищо...

извадих ги от...от КЛЕМОРЕДА...така че да нямат АБСОЛЮТНО никаква връзка с клемореда... (забравх да кажа със клемореда :lol:)

фаровете пак светят...

Свалих таблото на километража....

давам на контакт (от фаровете :lol:) и се чува яко жужене... реле ли е или зумер, не знам ... (звука е ужасен :lol:)
ама при свалено табло е нормално...

Излизам отвън:

Фаровете никога не са светели по хубаво... :lol:

Слагам обратно таблото...

Отивам пак доло:

Разпарцаливих цялата пластмасария на инсталацията при бушоните и релетата...

Мерих, мерих, мерих, мерих разкачах слагах... ми нищо и няма! :oops:

Махнах ключа на фаровете да остане гола букса, фаровете пак светят... и от шибания ключ не е!

От какво може да е по дяволите? :cry: :oops: :shock :lol:

Може ли да е компютъра? :?



едит: Ще взема да пробвам да сваля и скоростната кутия, да не би да е от нея? :lol:

Последна промяна от SpoileR на Пон 14 юли 2008 1:06, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 10 юли 2008 13:50


най вероятно имаш окъсено в самата бушониера.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 10 юли 2008 16:16


От компютъра няма как да е, нямат нищо общо. Или ти е п******а инсталацията за фаровтет и от там да прехвърля, или ти е прецакано таблото с предпазителите. Но все пак трябва да се рови за да се разбере. А прегледа ли ръкохватката за светлените да не е от там?


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Чет 10 юли 2008 16:56


Glove написа:От компютъра няма как да е, нямат нищо общо. Или ти е п******а инсталацията за фаровтет и от там да прехвърля, или ти е прецакано таблото с предпазителите. Но все пак трябва да се рови за да се разбере. А прегледа ли ръкохватката за светлените да не е от там?


Нали написах, че съм го прегледал :? Не е от там... явно пак ще го гледам по обстойно....ще го разкача и изцяло ще го изкарам от колата да го видя този път...


Каква е тая ръкохватка за осветление??? Лостчето за мигачи ли ??? те късите светят не дългите :? :?:


Нищо и него ще прегледам ама..... едва ли :? Мерси все пак...


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Чет 10 юли 2008 20:26


в момента фаровете са свързани да светят без контакт!тъй като вземат ток лот клема 15 /през контакт/ в момента ти замоства контакта през фаровете! За проба откачи буксите на фаровете и колата ще изгасне!А ко е така пиши да ти кажа как да го оправиш


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Пет 11 юли 2008 11:26


poni написа:в момента фаровете са свързани да светят без контакт!тъй като вземат ток лот клема 15 /през контакт/ в момента ти замоства контакта през фаровете! За проба откачи буксите на фаровете и колата ще изгасне!А ко е така пиши да ти кажа как да го оправиш



благодаря ти,

Фаровете изгасват, но колата не? :?


Порових снощи и днес още малко...


Сега има развитие... с човъркане по бушоните и релетата успях някакси да направя фаровете да не светят. И копчето си работи, габарити, къси, дълги.... всичко е ок...

Но сега не мога да изгася пък колата... дам ли на контакт, тръгва бензиновата помпа и после като върна не изгасва :?

Същото и при запалена кола...или трябва да разкача реле някое или дирекно от акумулатора, за да изгасне...


Видях и ДОСТА СЕРИОЗЕН проблем От който има и вероятност да е всичко това, но не мога да преценя защото не разбирам от аларми, ако няко е компетентен нека да пише:

Става дума за Шок Сензора който е хванат за въздуховода за акустика...

Оправих фаровете да не светят постоянно и сега като запаля колата да работи от този сензор излиза дим...и смърди на Бакелит.

Отворих го и вътре има нещо като диод който седи пред реленцето и е направо ЧЕРЕН и е разтопил част и от самото реле.... :?

Възможно ли е да е от там? Все пак Контакта( запалването), мигачите (понякога и фарове) са свързани към алармата, че като се задейства да светка колата освен да свири и тн ... :?


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пет 11 юли 2008 12:42


ами махни шок сензора просто и няма да имаш шок а алармата пак ще ти работи и виж как ще се държи тогава - ама ме съмнява от това да е - по скоро някой скапани аларми имат вътрешно реле което контролира запалването (имобилайзер демек) - вземи махни алармата и виж дали не е от нея


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Пет 11 юли 2008 13:06


biostrong написа:ами махни шок сензора просто и няма да имаш шок а алармата пак ще ти работи и виж как ще се държи тогава - ама ме съмнява от това да е - по скоро някой скапани аларми имат вътрешно реле което контролира запалването (имобилайзер демек) - вземи махни алармата и виж дали не е от нея


еми няма начин, ще опитам :?


то да е един кабел- да му направя by- pass....

ама те са 330123123...


еми ще следя кое къде отива и така :oops:

ако ти или някой може да ми каже къде стоят отделните компоненти на една аларма ще съм му благодарен :?
(не говоря за сензорите а за управляващата електроника)

Всмисъл то сигурно е индивидуално, зависи кой я е слагал, но аз примерно знам за "рупора" който е при мотора някъде и вече и за шок сензора при въздуховода... :? Виждал съм и при бензиновата помпа да слагат разни глупости, но питам все пак да не пропусна нещо евентуално :? Ще пиша ако има прогрес, междувременно ако някой има някъкви други идеи нека сподели :?


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пет 11 юли 2008 13:23


ако алармата ти е слагана допълнително и е от тия китайските или българските нема никви компоненти - има управляващ блок + сирена и на някой шок датчика е отделно закачен с кабел (както явно е при теб)

вече зависи управлява ли централно но кабелите са +/-, имобилайзер с вграденото си глупаво реле което не става за нищо и за целта се слага допълнително тъй като ако го оставиш само на вътрешното има голяма вероятност да стане нещо като в твоя случай (затова си мисля че от там ти идва проблема), кабели за шок сензора, кабели за свето диода, кабели за централното + и -,кабели за мигачите и +за сирената така че нямаш никви грижи ако е такава да я откачиш и просто да си направиш байпас на имобилайзера другото не трябва да го пипаш стига да махнеш управляващия блок. А и като спомена за мигачите който работят без бушон - да не забравяме че алармата управлява и тях

а самата електроника обикновено е некаде из таблото: до шофЬорската врата некаде на калника отвътре до бушониерата или някаде на централното барче - абе проследи кабела от шок сензора ако можеш, ако обаче е оригинална най вероятно е под капака някаде което пак важи и за допълнително слаганите де но обикновено те са вътре в купето тъй като не са влагоустойчиви и т.н.


Потребителски аватар
Trifon
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Космос
Контакти:

Смени таралежката и си готов

Мнениеот Trifon » Пет 11 юли 2008 19:15


Имах подобен проблем отдавна, когато включа фаровете ми работеха чистачките :lol: лошо няма, ама не вали дъжд постоянно :013: И какво разпилях цялата инсталация и нищо, един приятел, специалист по електроника на колите дойде, видя какво сме проверили и каза да мсеним таралежката, това са контактните пластини където влиза ключа, намира се като разглобиш волана, махаш лостоветеи отдолу, смяна, бръм и газ :011:


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Дава на контакт от ключа за фаровете (и к'во ли още не..

Мнениеот reactiven » Съб 12 юли 2008 8:11


Става дума за ГОЛФ2 1.8 БЕНЗИН 89та година... (300 коня :lol:).....................

едит: Ще взема да пробвам да сваля и скоростната кутия, да не би да е от нея? :lol:[/quote] ....

мисля първо да пробваш с някой друг кон.... :D


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Чет 17 юли 2008 15:37


Знаех си!

Оказа се наистина шок сензора... :?

Разкачих ГО ИЗЦЯЛО, както каза колегата biostrong.

Наистина, колата работи и без него.

В моя случай обаче явно блока на алармата и сензора са в едно... защото сега нямам сензор, нямам и аларма... :?

Имаше букса която влиза в него и син кабел който беше запоен и директно излизаше от кутията му.

Буксата я извадих, кабела го одрязах и изолирах.

Колата си работи и така... без да се правят байпаси или каквито и да било работи по окабеляването...просто се разкача.

Сега пали и гасне от ключа (контактния ключ :lol:) и фаровете, мигачите, парното и усилвателя си работят без грешка.

Дано да е полезна тази информация и на други, недай си боже им се случи подобно недоразумение... :bowdown

Ееееейх...целия голф разчанчих ...ама пък подредих кабеллите и сега са като ленти на магистрала в таблото :lol:

Ето и снимки:


Изображение

Изображение

на 2рата снимка се вижда нагорялото реле и изгорялия елемент пред него... :?

Дано всичко това да е полезно на някого.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 17 юли 2008 15:46


ааааааааааааа....тва е сън 1 май?

мойта се запали :twisted:


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1038
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пет 18 юли 2008 0:20


Ти колега стискаш в ръка самата аларма. Шок датчика е кръглата ламаринка със запоеното болче на нея :D


Потребителски аватар
SpoileR
Мнения: 97
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот SpoileR » Нед 20 юли 2008 22:06


MamaMy написа:Ти колега стискаш в ръка самата аларма. Шок датчика е кръглата ламаринка със запоеното болче на нея :D



Да, който се намира в дясно на снимката :wink:

И както вече написах: алармата и сензора са ми в едно :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта