Голф 2 1.8-съединител

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
viceroy
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 21 сеп 2005 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 2 1.8-съединител

Мнениеот viceroy » Сря 21 сеп 2005 13:23


Здравейте! Искам да попитам за смяната на съединителя, трудно ли се сменя, трябва ли двигателя или скоростната кутия да се откачат от тампоните или направо да се извадят? В момента съединителя ми отделя доста високо, има свободен ход на педала, но приплъзва на моменти защото оборотите се качват а колата не ускорява... Дали ще изкара още 4-5хил. км защото идва зима и мисля да го сменя чак пролетта. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 21 сеп 2005 13:37


сваля се скоростната... (полуоски лостчета за скоростите,стартер и доста работи още...) ако ще сменяш най добре смени феродо,притискателен,лагер и пластината- вързва се към 270-80лв


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 21 сеп 2005 13:41


Ристйо, ристйо.........
Първо мнение, първи въпрос без да си използвал ТЪРСАЧКАТА!!! :dummy: a boi de ...
Що не пробваш първо с нея, а? Потърси една тема (има я сигурен съм) за високо отделяне на съединителя. Там всичко си пише


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 1.8-съединител

Мнениеот °niksi° » Сря 21 сеп 2005 18:46


ристо написа:Здравейте! Искам да попитам за смяната на съединителя, трудно ли се сменя...

Здравей. Това е много относителен въпрос. Ако не си го правил досега може да срещнеш трудности /щом питаш явно не си я правил тая процедура/
Иначе за километрите може да изкара, може и да не изкара, не може да се каже кога ще се скапе съвсем.
За смяната - свалят се: скоростите с полуоските /има и друг номер за полуоските, но става малко по-сложно/, стартер и др. Двигателя не се изважда. Не помня за задния тампон на скоростите, но предния със сигурност се откачаше.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Чет 22 сеп 2005 13:27


... къде 70-80 лева му е труда.


Потребителски аватар
Nikolay1
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Nikolay1 » Съб 24 сеп 2005 12:11


Моя също отделяше високо и беше доста твърд, но изкара 40000км т.е. ако не ти буксува много или изобщо може да кара и още макар, че си е повече на късмет тая работа :?


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 1.8-съединител

Мнениеот tatenceto » Съб 24 сеп 2005 12:28


ристо написа:Здравейте! Искам да попитам за смяната на съединителя, трудно ли се сменя, трябва ли двигателя или скоростната кутия да се откачат от тампоните или направо да се извадят? В момента съединителя ми отделя доста високо, има свободен ход на педала, но приплъзва на моменти защото оборотите се качват а колата не ускорява... Дали ще изкара още 4-5хил. км защото идва зима и мисля да го сменя чак пролетта. Благодаря предварително!
сменяи защото аз така едвам се върнах от радомир а на отиване въобще не боксуваше а и не съм привърженик на високите скорости



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW, TheEx0rcist и 76 госта