
невярно показание на стрелката на темп.на антифриза
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
невярно показание на стрелката на темп.на антифриза
колеги,проблема ме е следния:стрелката на температурата на антифриза ми показва в повече.значи на нормално загрял двигатек стрелката ми стои на следващото деление след 90гр.,а перката ми се вкл.м/у 100 и 110градуса,наче термостата си ми отваря и тои нормално но стрелката показва че е на 100гр. вчера сменях датчика с нов,но ефекта е същия!при положение че колата загрее на 106-107 др,мисля че ще надуе антифриза(по това съдя,че стрелката лъже),но всичко си изглежда нормално перката вкл. и изключва а темп пак на 100!кажете какво може да и е на таз стрелка? 

- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
прав си колега,дадох перката накъсо от буксата на датчика и установих че датчика пуска само 2-рата степен,но незнам как се сваля датчика.има 2 вида-едните с резба,другите без,моят прилича да се сваля с глух ключ шестен,но несъм сигурен,даите идеи????amgiwc написа:смени си датчика на перката,не ти работи първа степен и затова включва на 107 градуса.само втората степен ти работи.тя охлажда до 95

- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
невярно показание на стрелката на темп.на антифриза
Здравей.
Точно така-глух шестен,развива се нормално,и като се охлаби преди да го развиеш напълно си нагласяш новия и ги сменяш бързо че да не излезе много антифриз и си го завиваш.
Аз чаках един колега да ми даде шестен като го сменях,че накрая хванах едни гарги,ли как им викат,като клещи и с тях свърших работата.

Аз чаках един колега да ми даде шестен като го сменях,че накрая хванах едни гарги,ли как им викат,като клещи и с тях свърших работата.
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
невярно показание на стрелката на темп.на антифриза
На самия датчик има резба
.Аз си го купувах от В.Търново проверих в "Euro07" "Даскалов car" "Aутоплюс" за 1.6 ABU си излизаше само един вид датчик (с резба).
т.е. включва: 1-ва степен на 95*
2-ра степен на 102* така пише и на стария.
Смених го и така...ако имаш затруднения ще го снимам стария,дай един Skype на Л.С. и ще ти пратя снимка.
Ако трябва и датчика ще ти пратя.

т.е. включва: 1-ва степен на 95*
2-ра степен на 102* така пише и на стария.
Смених го и така...ако имаш затруднения ще го снимам стария,дай един Skype на Л.С. и ще ти пратя снимка.
Ако трябва и датчика ще ти пратя.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Да!
И аз съм на това мнение,първо си купи новия и сменяй бързо. 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
А възможно ли е в мотора на перката да влизат два кабела,а в същото време тя да може да работи на различни скорости...питам защото същата перка работи на много по висока скорост на включен климатик,отколкото на охлаждане.
И защо на моя двигател който трябва да е с двускоростна перка са сложили едноскоростна и то при положение че пред радиатора за охлаждане има радиатор на климатика,който едно че пречи на въздуха,второ че отделя топлина.
И защо на моя двигател който трябва да е с двускоростна перка са сложили едноскоростна и то при положение че пред радиатора за охлаждане има радиатор на климатика,който едно че пречи на въздуха,второ че отделя топлина.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
FELIPE написа:А възможно ли е в мотора на перката да влизат два кабела,а в същото време тя да може да работи на различни скорости...питам защото същата перка работи на много по висока скорост на включен климатик,отколкото на охлаждане.
И защо на моя двигател който трябва да е с двускоростна перка са сложили едноскоростна и то при положение че пред радиатора за охлаждане има радиатор на климатика,който едно че пречи на въздуха,второ че отделя топлина.
Колата ти да е случайно от Италия с допълнително слаган климатик ? Ако колата ти е с климатик фабрично трябва да имаш по-голям радиатор с две перки !
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта