G3 придърпване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Mariet
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

G3 придърпване

Мнениеот Mariet » Съб 28 юни 2008 14:38


Колеги, получи се едно много неприятно придърпване /присецване/ при подаване на газ. Какво да правя дайте съвет.? Получава се по време на движение,, Подаваш по ряско газ присецне и тръгне,, Същото се получава и при смяна на скоростите. Иначе като работи на място няма проблеми, имам в предвид ,че : пали нормално, държи си оборотите стабилно, форсира се без да се усеща колебания. Сменх му горивния филтер " същото''. Не съм пипал по делкото и свещите. GOLF-3 , 1.6мотор, AFT, инжекцион, Няма ГАЗ.




Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 29 юни 2008 12:03


Привет колега, аз имам същия проблем уви какво ли не смених и колко теми се изписаха и никой за сега не знае от какво е. :(
Абсолютно същото е при мен както ти го описваш. Сменил съм масло + филтър, въздушен филтър, добавки в бензина реле No 18 и свещи, но за сега нищо.... Бях на диагностика пак нищо.. Тествал съм с друга бубина и комутатор не е от тях.


Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

Мнениеот cardan » Нед 29 юни 2008 13:04


само докато е студена колата ли го прави тоя проблем или постоянно.


los_tigros

Мнениеот los_tigros » Нед 29 юни 2008 13:41


Изчистете си дюзите с ултразвук.


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 29 юни 2008 13:58


Смени си дистрибуторната капачка и кабелите за свещите :idea:


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 29 юни 2008 14:06


cardan написа:само докато е студена колата ли го прави тоя проблем или постоянно.

Студена топла няма значение, спирам тръгвам и се почва.

Бързият написа:Смени си дистрибуторната капачка и кабелите за свещите Idea

Да то друго не остана.


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 29 юни 2008 14:57


Същия проблем и при мен сменил съм - свещи , дистрибуторна капачка , палец , масло , филтър ( без бензинов ) , кабелите са добре , но на студен двигател в ниските обороти до 2500 ако подам газта до края грам не зацепва мине ли 2500 рине асфалта , но така и не разбрах защо проблема е в ниските обороти и неиска да поеме газта която подавам по-рязко


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Нед 29 юни 2008 14:57


свещите! сменил си ги ама дал и са подходящи?
а хлабината м/у електродите?


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Нед 29 юни 2008 14:59


krastio написа:в ниските обороти до 2500 ако подам газта до края грам не зацепва мине ли 2500 рине асфалта , но така и не разбрах защо проблема е в ниските обороти и неиска да поеме газта която подавам по-рязко


И при мен е налице този ефект!
но му намерих чалъма....... свещите мокте са нжк с прите електрода, стари са ама не сам сигурен пак с такива ли да ги сменя, а само ги регулирах


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 29 юни 2008 15:02


zdravko555 написа:свещите! сменил си ги ама дал и са подходящи?
а хлабината м/у електродите?

Колега от каталога ги гледа продавача и каза ,че са най-добрите които има 4 полюсни са Bosch super 4 се водят. Относно хлабината как така, можеш ли по точно да обясниш :? не съм много на ясно с тази хлабина. :No


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Нед 29 юни 2008 15:14


гледай се при мен случая е следният свещите са нжк тези с 3 полюса баш дето ги препоръчват за АБС мотора ми, но са на незнам колко но много км (изядени са бая от работа). аз си правих проба да не се набутам ако не стават с нжк но с един полюс - направо не става! на студено прекъсва направо не се кара! с тях карах 2-3 дена и си върнах старите мойте, но като ги монтирах ги чукнах малко електродите щото се бяха изяли и хлабината е голяма.
И на другия ден познай все едно не е мойта кола! смъкнал съм границата от 2500 на 1500.
Знам че това не е начина ама това е реалността. сега се чудя пак такива нови да купувам по 9лв/бр са


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 29 юни 2008 15:19


Аха разбирам. Аз мойте по толкова ги взех боша 9 кинта. Търсих нжк но не намерих иначе ми ги препотъчват за колата в аутодатата. Съмнява ме да е от свещите колата на място си работи без проблем. Само когато е в движение се забелязва.


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Нед 29 юни 2008 15:20


относно баш сам чувал и добри и лоши мнения - не за голф

искам да би предупредя тая хлабина не се регулира като на старите свещи с хлабиномер и всичко е на ваша отговорност, но аз го побългарих и е по-добре от преди.
Аз нямах представа как трябва да дръпа и мислех че е нормално, но пък до 2500 го нямаше никаде и това ме накара да експериментирам


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 29 юни 2008 15:24


Колега според мен говорим за различни проблеми и излизаме от темата на човека. :) Колата може да придърпа и на 1500 оборота. Придръпването е до едно положение на педала, малко странно звучи но е факт. На 5та за да не придръпва трябва да съм над 3000 оборота за да не се усеща сецването. На 1ва на 1500 на 2ра на 2200 и т.н.

Последна промяна от theerazor на Нед 29 юни 2008 15:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Нед 29 юни 2008 15:27


гледаи сега: първа тругваш на 2500-3000 оборота сманяш на втора, падат ти се 1600-2000 оборота, натискаш газта и нищо , малко помалко набира ама мудно, държиш педала на газта на едно място и като мине 2600 оборота се изрезва и нагоре ускорява нормално без да натискаш повече! - и при теб ли е така?

пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_v и 101 госта