


G3 придърпване
G3 придърпване
Колеги, получи се едно много неприятно придърпване /присецване/ при подаване на газ. Какво да правя дайте съвет.? Получава се по време на движение,, Подаваш по ряско газ присецне и тръгне,, Същото се получава и при смяна на скоростите. Иначе като работи на място няма проблеми, имам в предвид ,че : пали нормално, държи си оборотите стабилно, форсира се без да се усеща колебания. Сменх му горивния филтер " същото''. Не съм пипал по делкото и свещите. GOLF-3 , 1.6мотор, AFT, инжекцион, Няма ГАЗ.
- theerazor
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Привет колега, аз имам същия проблем уви какво ли не смених и колко теми се изписаха и никой за сега не знае от какво е.
Абсолютно същото е при мен както ти го описваш. Сменил съм масло + филтър, въздушен филтър, добавки в бензина реле No 18 и свещи, но за сега нищо.... Бях на диагностика пак нищо.. Тествал съм с друга бубина и комутатор не е от тях.

Абсолютно същото е при мен както ти го описваш. Сменил съм масло + филтър, въздушен филтър, добавки в бензина реле No 18 и свещи, но за сега нищо.... Бях на диагностика пак нищо.. Тествал съм с друга бубина и комутатор не е от тях.
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Същия проблем и при мен сменил съм - свещи , дистрибуторна капачка , палец , масло , филтър ( без бензинов ) , кабелите са добре , но на студен двигател в ниските обороти до 2500 ако подам газта до края грам не зацепва мине ли 2500 рине асфалта , но така и не разбрах защо проблема е в ниските обороти и неиска да поеме газта която подавам по-рязко
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
krastio написа:в ниските обороти до 2500 ако подам газта до края грам не зацепва мине ли 2500 рине асфалта , но така и не разбрах защо проблема е в ниските обороти и неиска да поеме газта която подавам по-рязко
И при мен е налице този ефект!
но му намерих чалъма....... свещите мокте са нжк с прите електрода, стари са ама не сам сигурен пак с такива ли да ги сменя, а само ги регулирах
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
гледай се при мен случая е следният свещите са нжк тези с 3 полюса баш дето ги препоръчват за АБС мотора ми, но са на незнам колко но много км (изядени са бая от работа). аз си правих проба да не се набутам ако не стават с нжк но с един полюс - направо не става! на студено прекъсва направо не се кара! с тях карах 2-3 дена и си върнах старите мойте, но като ги монтирах ги чукнах малко електродите щото се бяха изяли и хлабината е голяма.
И на другия ден познай все едно не е мойта кола! смъкнал съм границата от 2500 на 1500.
Знам че това не е начина ама това е реалността. сега се чудя пак такива нови да купувам по 9лв/бр са
И на другия ден познай все едно не е мойта кола! смъкнал съм границата от 2500 на 1500.
Знам че това не е начина ама това е реалността. сега се чудя пак такива нови да купувам по 9лв/бр са
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
относно баш сам чувал и добри и лоши мнения - не за голф
искам да би предупредя тая хлабина не се регулира като на старите свещи с хлабиномер и всичко е на ваша отговорност, но аз го побългарих и е по-добре от преди.
Аз нямах представа как трябва да дръпа и мислех че е нормално, но пък до 2500 го нямаше никаде и това ме накара да експериментирам
искам да би предупредя тая хлабина не се регулира като на старите свещи с хлабиномер и всичко е на ваша отговорност, но аз го побългарих и е по-добре от преди.
Аз нямах представа как трябва да дръпа и мислех че е нормално, но пък до 2500 го нямаше никаде и това ме накара да експериментирам
- theerazor
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега според мен говорим за различни проблеми и излизаме от темата на човека.
Колата може да придърпа и на 1500 оборота. Придръпването е до едно положение на педала, малко странно звучи но е факт. На 5та за да не придръпва трябва да съм над 3000 оборота за да не се усеща сецването. На 1ва на 1500 на 2ра на 2200 и т.н.

Последна промяна от theerazor на Нед 29 юни 2008 15:27, променено общо 1 път.
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
гледаи сега: първа тругваш на 2500-3000 оборота сманяш на втора, падат ти се 1600-2000 оборота, натискаш газта и нищо , малко помалко набира ама мудно, държиш педала на газта на едно място и като мине 2600 оборота се изрезва и нагоре ускорява нормално без да натискаш повече! - и при теб ли е така?
пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!
пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_v и 101 госта