


1100 обор. за две мин. а някой пат 900 за 5 сек.
1100 обор. за две мин. а някой пат 900 за 5 сек.
голф 4 е колата ,говоря само за студен двигател сега лятото,това изобщо нещо има ли,не ми е ясно пали 6 ама защо някои път е 1100 об. за 2 мин.а някои пат 900 при една и съща температура ??????не че е нещо ама искам да си знам
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
???????

Не те разбирам колега...“““““
Какво точно искаш да разбереш?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
1. Обсъждано е. Ползвай търсачката.
2. Датчика за външната темп подава различно съпротивление и компа го изчислява в диапазони. Понякогоа попада в един...понякога в друг. Напълно нормално е при 35 градуса да тръгне от около 950 оборота, а при 25 да тръгне от 1100 примерно...
3. Макар и на теб да ти се струва една външната температура, то няма как да знаеш какво става с антифриза вътре и каква точно е температурата му при старт....
2. Датчика за външната темп подава различно съпротивление и компа го изчислява в диапазони. Понякогоа попада в един...понякога в друг. Напълно нормално е при 35 градуса да тръгне от около 950 оборота, а при 25 да тръгне от 1100 примерно...

3. Макар и на теб да ти се струва една външната температура, то няма как да знаеш какво става с антифриза вътре и каква точно е температурата му при старт....
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 52 госта