Здравейте колеги!
Искам мнение за тази машина http://www.autohop.bg/index.html?page=v ... 011184.jpg
Мисля да се здобия с нещо такова но не видях никаде отзиви за тази колица(смисал мотора и т.н.)
Цената е около 2500 висока ли е според вас?И какви точно проблеми да търся...
Предната ми беше Пасат 1.6 карбуратор но отиде зиян:))
Благодаря преварително:)



vw golf II 1.8 gt въпрос
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не, двигателя не е рядък, при все, че не е най-често срещания, наистина.
Купето изглежда доста запазено. Двигателя не личи да е омасляван, а всичко останало за да го провериш ти трябва опит и инструменти.
Натисни колата в 4 ъгъла, за да видиш състоянито на окачването, провери дали по дисковете няма твърде голям ръб, ако можеш, качи я на канал и огледай за луфтове по предницата, задни тампони и дали е здрава генерацията.
За да видиш в какво състояние е двигателя ти трябва компресомер за налягането в цилиндрите и манометър за налягането на горивото със съответния тройник. Този тип двигатели, с механична инжекция работят на високо налягане на входа на горивото. Помпите трябва да са в час
(2 са).
Мисля, че това ще ти е полезно
Какво да гледам при покупка на автомобил
Щом си се замислил з покупка на автомобил- и да не е този, все някога ще ти потрябва и това:
Какво се сменя след покупка на автомобил?
Късмет!
Купето изглежда доста запазено. Двигателя не личи да е омасляван, а всичко останало за да го провериш ти трябва опит и инструменти.
Натисни колата в 4 ъгъла, за да видиш състоянито на окачването, провери дали по дисковете няма твърде голям ръб, ако можеш, качи я на канал и огледай за луфтове по предницата, задни тампони и дали е здрава генерацията.
За да видиш в какво състояние е двигателя ти трябва компресомер за налягането в цилиндрите и манометър за налягането на горивото със съответния тройник. Този тип двигатели, с механична инжекция работят на високо налягане на входа на горивото. Помпите трябва да са в час

Мисля, че това ще ти е полезно

Какво да гледам при покупка на автомобил
Щом си се замислил з покупка на автомобил- и да не е този, все някога ще ти потрябва и това:
Какво се сменя след покупка на автомобил?
Късмет!

- lord_Fero
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
radotom написа:Не, двигателя не е рядък, при все, че не е най-често срещания, наистина.
Купето изглежда доста запазено. Двигателя не личи да е омасляван, а всичко останало за да го провериш ти трябва опит и инструменти.
Натисни колата в 4 ъгъла, за да видиш състоянито на окачването, провери дали по дисковете няма твърде голям ръб, ако можеш, качи я на канал и огледай за луфтове по предницата, задни тампони и дали е здрава генерацията.
За да видиш в какво състояние е двигателя ти трябва компресомер за налягането в цилиндрите и манометър за налягането на горивото със съответния тройник. Този тип двигатели, с механична инжекция работят на високо налягане на входа на горивото. Помпите трябва да са в час(2 са).
Мисля, че това ще ти е полезно
Какво да гледам при покупка на автомобил
Щом си се замислил з покупка на автомобил- и да не е този, все някога ще ти потрябва и това:
Какво се сменя след покупка на автомобил?
Късмет!
Благодаря колега... Но за това налягане на помпите нищо не ми говори!Цилиндрите знам как да ги проверя,но колко бара беше нормалното 10-12 ???
а за инжекцията как да проверя дали въобще работи?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
lord_Fero написа: колко бара беше нормалното 10-12 ???
а за инжекцията как да проверя дали въобще работи?
Според мен най-важно е да има минимална разлика в налягането на съответните цилиндри. Конкретната стойност- то различни компресомери различно отчитане ще дадат, но ако няма разлика м/у цилиндрите с един и същи компресомер значи няма и износване.
Държа да подчертая, че разлика в налягането може да се получи не само от износване на цилиндър или сегменти, а и от недобре затварящ клапан. Което не е скъпо като ремонт.
Относно инжекцията- тя ако върви колата- значи работи

Бива да се закачи и на ЕЛКОН, де ...
- lord_Fero
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
radotom написа:lord_Fero написа: колко бара беше нормалното 10-12 ???
а за инжекцията как да проверя дали въобще работи?
Според мен най-важно е да има минимална разлика в налягането на съответните цилиндри. Конкретната стойност- то различни компресомери различно отчитане ще дадат, но ако няма разлика м/у цилиндрите с един и същи компресомер значи няма и износване.
Държа да подчертая, че разлика в налягането може да се получи не само от износване на цилиндър или сегменти, а и от недобре затварящ клапан. Което не е скъпо като ремонт.
Относно инжекцията- тя ако върви колата- значи работи
Бива да се закачи и на ЕЛКОН, де ...
Е тоя едва ли ще се съгласи Елкон щот се пак на годинки колата ма много запазена ми се струва..Грабва окото
Само да не ме излъже или да се подведа с нещо.Иначе долу горе знам какво да гледам.А и ти колега доста помогна!
След малко излизам и като се прибера ще пиша за резултата!Стискай палци

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
частите за него са кът а новите са с кошмарни цени.
помпа малка-100 лв
реле за помпите 75 лв.
помпа голяма около 200 лв
кутия за помпа - безбожно много
горивен акумулатор - 460 лв
това са за нови неща цени . 2ра ръка естествено е по-тънкана ако не е и по-качествено
покарай я хубаво настъпи я няколко пъти виж дали ще почне да глъхне да не да е за помпа.
поискай да си я запалиш сам на изцяло изстинал двигател.аз имам някакъв проблем със студения старт неоткриваем.
по въздуховода към инжекцията виж гумените съединения дали са скъсани
вътрешното при дросела от 30-50 лв ново
2ра ръка са доста трудни за намиране.
като цяло е добре.
икономична е на дълъг път , сравнително добре набира когато ти трябва мощност .... недостатък ти е кофтито слагане на газова на този мотор.
с тези цени на бензина ще ти мине през акъла..... ама трябва да смениш всичко по запалването + пари за газово + после е 90% вероятно да си имаш проблеми с работата на бензин.
лично аз бих си взел карбуратор.
помпа малка-100 лв
реле за помпите 75 лв.
помпа голяма около 200 лв
кутия за помпа - безбожно много
горивен акумулатор - 460 лв
това са за нови неща цени . 2ра ръка естествено е по-тънкана ако не е и по-качествено
покарай я хубаво настъпи я няколко пъти виж дали ще почне да глъхне да не да е за помпа.
поискай да си я запалиш сам на изцяло изстинал двигател.аз имам някакъв проблем със студения старт неоткриваем.
по въздуховода към инжекцията виж гумените съединения дали са скъсани
вътрешното при дросела от 30-50 лв ново
2ра ръка са доста трудни за намиране.
като цяло е добре.
икономична е на дълъг път , сравнително добре набира когато ти трябва мощност .... недостатък ти е кофтито слагане на газова на този мотор.
с тези цени на бензина ще ти мине през акъла..... ама трябва да смениш всичко по запалването + пари за газово + после е 90% вероятно да си имаш проблеми с работата на бензин.
лично аз бих си взел карбуратор.
- lord_Fero
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Викаш да внимавам с тоя двигател!!
Газово имам аз свалил съм си го от Пасата.Новичка е трябва да стане според мен.Пасата беше същата форма двигател 1.6 карбуратор!Двигателя още стои...
Направо ме разби с тия части...ако се наложи да сменяма направо прав загивам за това ще внимавам обещавам...
А какво имаш впредвид "Всичко по запалването"???
Газово имам аз свалил съм си го от Пасата.Новичка е трябва да стане според мен.Пасата беше същата форма двигател 1.6 карбуратор!Двигателя още стои...
Направо ме разби с тия части...ако се наложи да сменяма направо прав загивам за това ще внимавам обещавам...
А какво имаш впредвид "Всичко по запалването"???
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
lord_Fero написа:Викаш да внимавам с тоя двигател!!
Газово имам аз свалил съм си го от Пасата.Новичка е трябва да стане според мен.Пасата беше същата форма двигател 1.6 карбуратор!Двигателя още стои...
Направо ме разби с тия части...ако се наложи да сменяма направо прав загивам за това ще внимавам обещавам...
а бе 2ра ръка изпадат доста евтениика.
и тук се намират евтини части в Купува но са рядкост за този мотор.
ако е нямала газова до сега колата по-добре не й слагай.
по моргите цени :
помпа голяма с кутия - 90-100 лв.
малка - 60-80 лв.
тези гумени съединения ги търсих но не намерих никъде.
една пластмаса ме измъчи ... няма я и в магазините.
за да сложиш газово питай The Machine ... аз се поинтересувах ама трябва да се сменят сега всички консумативи с нови и от тук нататък се сменят доста по-често...
сметката не знам къде ще ми излезе за това карам на бензин.
ама ако е читав голфа скачай на хорото.
пп. кабели , свещи , филтри , капачки палци , от някъде ако ти дърпа въздух (за това ти казах виж съединенията) се сменят .... слагат се кихалки плочки боклуци.....
а бе много играчка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 87 госта