vw golf II 1.8 gt въпрос

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lord_Fero
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

vw golf II 1.8 gt въпрос

Мнениеот lord_Fero » Съб 28 юни 2008 9:51


Здравейте колеги!
Искам мнение за тази машина http://www.autohop.bg/index.html?page=v ... 011184.jpg
Мисля да се здобия с нещо такова но не видях никаде отзиви за тази колица(смисал мотора и т.н.)
Цената е около 2500 висока ли е според вас?И какви точно проблеми да търся...
Предната ми беше Пасат 1.6 карбуратор но отиде зиян:))
Благодаря преварително:)




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Съб 28 юни 2008 10:06


За 2500 лева е добре.А коя година е и какви екстри има ???Дай ни повече подробности за колата....
Най-сигурният начин да разбереш дали колата е ок-закарай я в оторизиран сервиз и там ще ти кажат всичко което те интересува.:)


Потребителски аватар
lord_Fero
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lord_Fero » Съб 28 юни 2008 10:19


Шибедах, Аларма, Централно Заключване, Имобилайзер, Теглич, 4/5 Врати и 4 диска.. 115 к.с. бензин 5 скорости !!!

Но за сервиз не съм много зарибен незнам.А и във Варна така ще ме обрулят за една диагностика че незнам :)
Декември 1989 година!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 28 юни 2008 10:26


мотора ти е EV и е 112 к.с.
ако е запазен си заслужава парата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 28 юни 2008 10:47


При положение, че си има цял раздел, защо трябваше да е в 'Основен'?


Потребителски аватар
lord_Fero
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lord_Fero » Съб 28 юни 2008 10:48


Не съобразих сори :)


Потребителски аватар
lord_Fero
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lord_Fero » Съб 28 юни 2008 10:50


Smoke написа:мотора ти е EV и е 112 к.с.
ако е запазен си заслужава парата.


Смисал такъв не е някои рядък двигател предполагам?
Сега след час ще ходя да го гледам :)) дано да е добра какво да кажа.Ще гледам ще се чудя ще покарам и ще видим.Ма ми трябва още инфо колеги :))


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 28 юни 2008 11:05


Не, двигателя не е рядък, при все, че не е най-често срещания, наистина.
Купето изглежда доста запазено. Двигателя не личи да е омасляван, а всичко останало за да го провериш ти трябва опит и инструменти.
Натисни колата в 4 ъгъла, за да видиш състоянито на окачването, провери дали по дисковете няма твърде голям ръб, ако можеш, качи я на канал и огледай за луфтове по предницата, задни тампони и дали е здрава генерацията.
За да видиш в какво състояние е двигателя ти трябва компресомер за налягането в цилиндрите и манометър за налягането на горивото със съответния тройник. Този тип двигатели, с механична инжекция работят на високо налягане на входа на горивото. Помпите трябва да са в час ;) (2 са).

Мисля, че това ще ти е полезно ;)
Какво да гледам при покупка на автомобил


Щом си се замислил з покупка на автомобил- и да не е този, все някога ще ти потрябва и това:
Какво се сменя след покупка на автомобил?

Късмет! :да:


Потребителски аватар
lord_Fero
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lord_Fero » Съб 28 юни 2008 11:12


radotom написа:Не, двигателя не е рядък, при все, че не е най-често срещания, наистина.
Купето изглежда доста запазено. Двигателя не личи да е омасляван, а всичко останало за да го провериш ти трябва опит и инструменти.
Натисни колата в 4 ъгъла, за да видиш състоянито на окачването, провери дали по дисковете няма твърде голям ръб, ако можеш, качи я на канал и огледай за луфтове по предницата, задни тампони и дали е здрава генерацията.
За да видиш в какво състояние е двигателя ти трябва компресомер за налягането в цилиндрите и манометър за налягането на горивото със съответния тройник. Този тип двигатели, с механична инжекция работят на високо налягане на входа на горивото. Помпите трябва да са в час ;) (2 са).

Мисля, че това ще ти е полезно ;)
Какво да гледам при покупка на автомобил


Щом си се замислил з покупка на автомобил- и да не е този, все някога ще ти потрябва и това:
Какво се сменя след покупка на автомобил?

Късмет! :да:

Благодаря колега... Но за това налягане на помпите нищо не ми говори!Цилиндрите знам как да ги проверя,но колко бара беше нормалното 10-12 ???
а за инжекцията как да проверя дали въобще работи?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 28 юни 2008 11:18


lord_Fero написа: колко бара беше нормалното 10-12 ???
а за инжекцията как да проверя дали въобще работи?

Според мен най-важно е да има минимална разлика в налягането на съответните цилиндри. Конкретната стойност- то различни компресомери различно отчитане ще дадат, но ако няма разлика м/у цилиндрите с един и същи компресомер значи няма и износване.
Държа да подчертая, че разлика в налягането може да се получи не само от износване на цилиндър или сегменти, а и от недобре затварящ клапан. Което не е скъпо като ремонт.
Относно инжекцията- тя ако върви колата- значи работи ;)
Бива да се закачи и на ЕЛКОН, де ...


Потребителски аватар
lord_Fero
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lord_Fero » Съб 28 юни 2008 11:23


radotom написа:
lord_Fero написа: колко бара беше нормалното 10-12 ???
а за инжекцията как да проверя дали въобще работи?

Според мен най-важно е да има минимална разлика в налягането на съответните цилиндри. Конкретната стойност- то различни компресомери различно отчитане ще дадат, но ако няма разлика м/у цилиндрите с един и същи компресомер значи няма и износване.
Държа да подчертая, че разлика в налягането може да се получи не само от износване на цилиндър или сегменти, а и от недобре затварящ клапан. Което не е скъпо като ремонт.
Относно инжекцията- тя ако върви колата- значи работи ;)
Бива да се закачи и на ЕЛКОН, де ...


Е тоя едва ли ще се съгласи Елкон щот се пак на годинки колата ма много запазена ми се струва..Грабва окото
Само да не ме излъже или да се подведа с нещо.Иначе долу горе знам какво да гледам.А и ти колега доста помогна!
След малко излизам и като се прибера ще пиша за резултата!Стискай палци :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 28 юни 2008 11:26


частите за него са кът а новите са с кошмарни цени.
помпа малка-100 лв
реле за помпите 75 лв.
помпа голяма около 200 лв
кутия за помпа - безбожно много
горивен акумулатор - 460 лв
това са за нови неща цени . 2ра ръка естествено е по-тънкана ако не е и по-качествено
покарай я хубаво настъпи я няколко пъти виж дали ще почне да глъхне да не да е за помпа.
поискай да си я запалиш сам на изцяло изстинал двигател.аз имам някакъв проблем със студения старт неоткриваем.
по въздуховода към инжекцията виж гумените съединения дали са скъсани
вътрешното при дросела от 30-50 лв ново
2ра ръка са доста трудни за намиране.
като цяло е добре.
икономична е на дълъг път , сравнително добре набира когато ти трябва мощност .... недостатък ти е кофтито слагане на газова на този мотор.
с тези цени на бензина ще ти мине през акъла..... ама трябва да смениш всичко по запалването + пари за газово + после е 90% вероятно да си имаш проблеми с работата на бензин.
лично аз бих си взел карбуратор.


Потребителски аватар
lord_Fero
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lord_Fero » Съб 28 юни 2008 11:32


Викаш да внимавам с тоя двигател!!
Газово имам аз свалил съм си го от Пасата.Новичка е трябва да стане според мен.Пасата беше същата форма двигател 1.6 карбуратор!Двигателя още стои...
Направо ме разби с тия части...ако се наложи да сменяма направо прав загивам за това ще внимавам обещавам...

А какво имаш впредвид "Всичко по запалването"???


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 28 юни 2008 11:37


lord_Fero написа:Викаш да внимавам с тоя двигател!!
Газово имам аз свалил съм си го от Пасата.Новичка е трябва да стане според мен.Пасата беше същата форма двигател 1.6 карбуратор!Двигателя още стои...
Направо ме разби с тия части...ако се наложи да сменяма направо прав загивам за това ще внимавам обещавам...

а бе 2ра ръка изпадат доста евтениика.
и тук се намират евтини части в Купува но са рядкост за този мотор.
ако е нямала газова до сега колата по-добре не й слагай.
по моргите цени :
помпа голяма с кутия - 90-100 лв.
малка - 60-80 лв.
тези гумени съединения ги търсих но не намерих никъде.
една пластмаса ме измъчи ... няма я и в магазините.
за да сложиш газово питай The Machine ... аз се поинтересувах ама трябва да се сменят сега всички консумативи с нови и от тук нататък се сменят доста по-често...
сметката не знам къде ще ми излезе за това карам на бензин.
ама ако е читав голфа скачай на хорото.
пп. кабели , свещи , филтри , капачки палци , от някъде ако ти дърпа въздух (за това ти казах виж съединенията) се сменят .... слагат се кихалки плочки боклуци.....
а бе много играчка.


Потребителски аватар
lord_Fero
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lord_Fero » Съб 28 юни 2008 11:41


Виж ся то на бензин никаде няма да излезе да ти кажа.На газ му е майката...незнам и какъв разход ще дава пак за студент човек това играе важна роля:)
Сега излизам и отивам на тест.Дано и собственика ми отдели време че да я видим както трябва...но чесно много съм му надъхан :twisted: :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 87 госта