Вдигане на оборотите до към 2-3 000

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pupi_GTI2.0
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pupi_GTI2.0 » Вто 01 юли 2008 8:58


може ли някой да ми помогне и за моя проблем :oops:
Golf III GTI ми е количката обаче нещо от време на време се прецеква оборотомера, например спряла съм на светофар, изключена е от скорост, а оборотите се покачват до 2000 - 3000 и т.н. все едно давам газ, а изобщо не съм натиснала педала, и супер много започва да ръмжи, и после като включа 1 и подам газ всичко се успокоява - кажете какво става и евентуален ремонт на какво ще ми се наложи да право :?:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19717
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 01 юли 2008 15:50


pupi, при теб не е от съединител ;)
Я обясни как става това вдигане на обороти? Постоянно играят или просто плавно се вдигат и си остават 2-3 000?
Най-добре наистина е да грабнеш малчугана(ката) и да дойдеш на някоя от сбирките ;)
За момента ми хрумват 3-4 възможни сценария и почти никой не е от страшните! :lol:


Потребителски аватар
pupi_GTI2.0
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pupi_GTI2.0 » Сря 02 юли 2008 8:58


Радо , първо благодаря за топлото посрещене в клуба на феновете на VW :D
относно вдигането на обороти, става от време на време, плавно до към 2000 - 3000 и това е
а за сбирките съм заребена да дойда, но не знам кога ще успея :roll: :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19717
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 02 юли 2008 9:48


Щом е плавно- хайде като за начало кажи сменяла ли си въздушен филтър (предполагам, ама да си питам ;) )
Това, което ми хрумва на първо четене е:
Блокиращ от замърсяване електромагнит за стабилизация на празен ход (промива се с корисилин елементарно)
Замърсена дроселова клапа (пак почистване с корисилин)
Поизносен датчик за положението на дроселната клапа (TPS)- разглабяне и почистване със спирт.

Разбира се, може да има и някой по-сериозен проблем, но това са често срещаните и елементарни за отстраняване (финансово и технически) дефекти.
Колата няма газ, нали?


Потребителски аватар
pupi_GTI2.0
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pupi_GTI2.0 » Сря 02 юли 2008 10:35


не няма газ, аз не съм превърженик на тези системи,
относно филтрите - да сменени са и въздушен и маслен и бензинов
иначе мерси много за съветите и за леките дефекти които може да са, ще ги проверя
:roll: :wink:


Потребителски аватар
hipnotic
Мнения: 234
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

оп

Мнениеот hipnotic » Сря 02 юли 2008 22:35


колега като за4етох темата пита дали има газ-понейе ми монтираха газов инйекцион бардолини в сабота се оказа 4е както им закарах 4итаво голф4ето сега ми гасне и си играе с оборотите те ми казаха да отида до сервиз юве 4е небило от гаста а от колата си мойе6 ли да ми кайе6 от какво мойе да е това :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19717
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 02 юли 2008 22:48


Здравей hipnotic
Щом питаш тук и щом говорим за газов инжекцион, предполагам, че колата е с 2Е мотор.
Ако до тогава не е имало проблем, а се е появил веднага след монтирането на газовата, много вероятно е да са наакали нещо газаджиите.
Иначе ако и преди е имало игра на оборотите, то много вероятно е да не сработва добре клапана за регулиране на празния ход. Свали го (елементарно е) и напълни там, където минава въздуха с коресилин. През единия отвор пълниш, а другия го запушваш с пръст. Разклащаш и изсипваш ;) Повтаряш няколко пъти, а после разменяш отворите. Идеята е, ако има някакви мизерии те да се изчистят и да текне чисто.
Добре е преди монтажа да пръснеш по оста с някаква фина смазка: WD40 или масло за шевни машини. Това е само за първия момент. После ще си се омасли от маслените пари от картера.
Другото е да се увериш, че въздушния филтър ти е чист и добър.
Заради замърсен филтър на мен ми играеха оборотите преди време, та си купих спортен и китче за почистване, да не сменям през 3 месеца конвенционален ;)


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Сря 02 юли 2008 23:36


Здравей колега hipnotic и от мен. Колегата radotom ти е разяснил как стоят нещата а аз само ще добавя че повечето от колите отиват при ''Газаджиите'' перфектни и след тяхната намеса стават абонирани за сервизите...


Потребителски аватар
hipnotic
Мнения: 234
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hipnotic » Чет 03 юли 2008 7:45


мерси колеги за отзив4ивоста но се надявам нещата да се оправят днес евентуално 6те ходя на маистор та 6те видим дали 6те се оправят не6тата :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Красимир Паров и 70 госта