Значи датчика за перката ми замина и реших да го сменям зех си нов 92-102. Обаче перката започна да се пуска на 70 градуса смених датчика с нов отново на 70 градуса се пуска. зех 3ти пак нов 95-105 тоя път и отново същия номер варих датчите последния който сложих си отваря на 89-95 там някъде ма на котлона в нас на колата отваря на 70. Та питам къде са датчиците за температгувата дето я показва в колата и изобщо какво да павяя?
mod edit: vaskoto1
голям температурен проблем
Re: голям температурен проблем
дат4ика които от4ита температурата на таблото е на главата при мен на 1,8 е на пластмасовия тройник от които единия марку4 заминава за радиатора,другия за водната помпа/по малкия/ и едно много тйнко марку4е което отива към разш. казан4е,но задалжително дат4ика е на главатаCCCP_FAN написа:Значи датчика за перката ми замина и реших да го сменям зех си нов 92-102. Обаче перката започна да се пуска на 70 градуса смених датчика с нов отново на 70 градуса се пуска. зех 3ти пак нов 95-105 тоя път и отново същия номер варих датчите последния който сложих си отваря на 89-95 там някъде ма на котлона в нас на колата отваря на 70. Та питам къде са датчиците за температгувата дето я показва в колата и изобщо какво да павяя?
mod edit: vaskoto1
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, тези датчици с по една жичка са за ниско и високо налягане на маслото. Не ти вършат работа за твоя проблем. Това, което ти трябва е датчик, с четири жици (намира се там където колегата пише). Той е едновременно за температурата показвана на таблото и за електрониката. Ако не ти мери вярно темп на таблото може да се смени, вероятно след толкова години не е съвсем в час. Но имай предвид, че не само той може да е причината да не ти показва вярно на таблото... Успех
- CCCP_FAN
- Мнения: 916
- Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
PitkataJoe написа:Колега, тези датчици с по една жичка са за ниско и високо налягане на маслото. Не ти вършат работа за твоя проблем. Това, което ти трябва е датчик, с четири жици (намира се там където колегата пише). Той е едновременно за температурата показвана на таблото и за електрониката. Ако не ти мери вярно темп на таблото може да се смени, вероятно след толкова години не е съвсем в час. Но имай предвид, че не само той може да е причината да не ти показва вярно на таблото... Успех
друго какво може да е?
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Нека по-знаещите да кажат, не познавам в детайли Г3, ама може да е стабилизатора в таблото например, може да е от самия уред на таблото. Има ли прекъсвания - да пада стрелката например от време на време? Бензина вярно ли показва? Забелязал ли си преди каква температура е показвал на включване на перката преди да смениш термоключа? Щом си мерил термоключа и си работи на вярната температура, значи може да предположим, че уреда те лъже. Ако можеш намери колега с Г3 и с един мултицет замерете съпротивлението между крачетата на датчика като включи перката при него и при теб и сравнете. Отстрани има зъбче датчика, близките пинове до него (2 и 4) са за показанията на уреда на таблото, другите са за ECUто. Поне така е по Autodata. За жалост нямам таблица със стойностите при различни температури.... Така се надявам да разберете дали датчика е сдал... Но разбира се е най-добре нов, не знам колко са скъпи... Успех и дано съм ти бил полезен
4 3
[ * * ]
< ]
[ * * ]
2 1
4 3
[ * * ]
< ]
[ * * ]
2 1
температура
аз залагам на келявия стабилизатор на 10 волта в таблото като се скапе и уредите откачат моето АБУ ми показва температура 110 градуса а като я мерихме в сервиз се оказа 94
- paco70
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montreal
първо да се ивиня на колегата 4е ползвам неговата тема но и ас имам подобен проблем.в града ми вдига до 105гр. нотук движението е ужас.
но вапросамие за какво е дат4ика на големия марку4 кам радиатора,в4ера забеляза 4е е разка4ен даже няма и кабели кам него.ето и една снимка на мотора http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237919. дат4ика е на самия марку4 то4но кадето влиза в радиатора.помагаите за каквое
но вапросамие за какво е дат4ика на големия марку4 кам радиатора,в4ера забеляза 4е е разка4ен даже няма и кабели кам него.ето и една снимка на мотора http://www.snimka.bg/album.php?album_id=237919. дат4ика е на самия марку4 то4но кадето влиза в радиатора.помагаите за каквое
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: температура
кажете нещо повече за този стабилизатор,къде се намира,как се сменя.......Memorex написа:аз залагам на келявия стабилизатор на 10 волта в таблото като се скапе и уредите откачат моето АБУ ми показва температура 110 градуса а като я мерихме в сервиз се оказа 94

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта