Нартед с проблема с газта излезе и друг проблем: загубата на антифриз.
Откакто взех колата това са 2 месеца вече 2 пъти сипвам антифриз.Колата незагрява работи си нормално но губи антрифриз.Дайте съвети от къде може да е.
ПС.Казаха ми че може и от капачката да е но аз я затварям доста добре такаче невярвам да е от нея ???
Проблем с антифриза
- CyBeR SoUnD
- Мнения: 305
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
chefito написа:запали колата да вдигне налягане и лягай отдолу и търси теч...има 2-3 варианта:
1. теч - тройници, маркучи, скоби, радиатори
2. минава през мотора от гарнитурата и заминавам през ауспуха...
3. капачката на казаня
Вчера бях спрял колата за около 3-4 часа на едно мяссто.След като тръгнах ,хвърлих един поглед на мястото където бях паркирал и невидях от никъде течова или по точно никъде по земята небе мокро.
Как мога да проверя дали минава през мотора от гарнитурата и заминава през ауспуха.?
Мерси !!!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Съжалявам, че за твоя мотор не знам подробно да посоча, но най- общо казано: щателно провери радиатор, гумени съединения, пластмасови фланци, радиатор-парно, изпарител (нали газ спомена).Колко ти се губи и за колко време?Имай в предвид , че при малък теч и топъл мотор всичко се изпарява, няма капки, а характерни отлагания около мястото на пробива, забърши съмнителните места и наблюдавай.Ако това не помогне, някой беше споменал гарнитура.Забравих да спомена -огледай около в. помпа.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Начи - аз като свалих глЪвЪтЪ за припасване на клапани видях,че съм бил на около 1 мм от пробив в гарнурата на главата - на този матор гарнитурата му е метална и ако предишния собтвеник е карал с водица,смятай - корозия,морозия ще има по гарнитурата и може да ти е пробита и да гори антифризец.
Моят си тече от тройника.
Обаче повече не ми се занимава с тоя теч - 4 пъти го правя и все тече по малко.
Трябва да си купя орг.тройник,което няма да стане скоро.
Доливай водица и карай.
Ако имаш желание - отваряй - около 60-70 лева е само гарнитурата.
И ако сменяш - само Елринг,другото е боклук.
Моят си тече от тройника.
Обаче повече не ми се занимава с тоя теч - 4 пъти го правя и все тече по малко.
Трябва да си купя орг.тройник,което няма да стане скоро.
Доливай водица и карай.
Ако имаш желание - отваряй - около 60-70 лева е само гарнитурата.
И ако сменяш - само Елринг,другото е боклук.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с антифриза
aiptek написа:ПС.Казаха ми че може и от капачката да е но аз я затварям доста добре такаче невярвам да е от нея ???

капачката не се затваря доста добре! щото тече.
НЕ СЕ СТЯГА! завиваш леко докато резбата спре и ти СПИРАШ! не затягаш!
на капачката има клапан-ако я претегнеш-клапана почва да се егава. и да тече щото вдига налягането.
принципно е нормално на студена кола нивото да е под минимума. на топла ако е добре-не доливай.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта