Проблем с антифриза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с антифриза

Мнениеот aiptek » Съб 28 юни 2008 15:46


Нартед с проблема с газта излезе и друг проблем: загубата на антифриз.
Откакто взех колата това са 2 месеца вече 2 пъти сипвам антифриз.Колата незагрява работи си нормално но губи антрифриз.Дайте съвети от къде може да е.


ПС.Казаха ми че може и от капачката да е но аз я затварям доста добре такаче невярвам да е от нея ???




Потребителски аватар
CyBeR SoUnD
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CyBeR SoUnD » Съб 28 юни 2008 16:01


Виь си маркучите или под термостата


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 28 юни 2008 16:21


запали колата да вдигне налягане и лягай отдолу и търси теч...има 2-3 варианта:

1. теч - тройници, маркучи, скоби, радиатори
2. минава през мотора от гарнитурата и заминавам през ауспуха...
3. капачката на казаня


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Съб 28 юни 2008 16:30


CyBeR SoUnD написа:Виь си маркучите или под термостата


къде се намира термостата


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Нед 29 юни 2008 8:49


chefito написа:запали колата да вдигне налягане и лягай отдолу и търси теч...има 2-3 варианта:

1. теч - тройници, маркучи, скоби, радиатори
2. минава през мотора от гарнитурата и заминавам през ауспуха...
3. капачката на казаня


Вчера бях спрял колата за около 3-4 часа на едно мяссто.След като тръгнах ,хвърлих един поглед на мястото където бях паркирал и невидях от никъде течова или по точно никъде по земята небе мокро.

Как мога да проверя дали минава през мотора от гарнитурата и заминава през ауспуха.?

Мерси !!!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 29 юни 2008 9:50


Съжалявам, че за твоя мотор не знам подробно да посоча, но най- общо казано: щателно провери радиатор, гумени съединения, пластмасови фланци, радиатор-парно, изпарител (нали газ спомена).Колко ти се губи и за колко време?Имай в предвид , че при малък теч и топъл мотор всичко се изпарява, няма капки, а характерни отлагания около мястото на пробива, забърши съмнителните места и наблюдавай.Ако това не помогне, някой беше споменал гарнитура.Забравих да спомена -огледай около в. помпа.


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Нед 29 юни 2008 9:55


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 11:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 29 юни 2008 10:11


най-сигурния начин да си провериш гарнитурата, е да го направят в сервиз със специален анализатор - проверяват антифриза за някакви съставки от изгорелите газове, но в малко сервизи го имат :roll: иначе ако е дребен теч наистина е голяма досада откриването му


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 29 юни 2008 11:06


Начи - аз като свалих глЪвЪтЪ за припасване на клапани видях,че съм бил на около 1 мм от пробив в гарнурата на главата - на този матор гарнитурата му е метална и ако предишния собтвеник е карал с водица,смятай - корозия,морозия ще има по гарнитурата и може да ти е пробита и да гори антифризец.

Моят си тече от тройника.
Обаче повече не ми се занимава с тоя теч - 4 пъти го правя и все тече по малко.
Трябва да си купя орг.тройник,което няма да стане скоро.

Доливай водица и карай.
Ако имаш желание - отваряй - около 60-70 лева е само гарнитурата.
И ако сменяш - само Елринг,другото е боклук.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с антифриза

Мнениеот vaskoto1 » Нед 29 юни 2008 13:15


aiptek написа:ПС.Казаха ми че може и от капачката да е но аз я затварям доста добре такаче невярвам да е от нея ???

:idea:
капачката не се затваря доста добре! щото тече.
НЕ СЕ СТЯГА! завиваш леко докато резбата спре и ти СПИРАШ! не затягаш!
на капачката има клапан-ако я претегнеш-клапана почва да се егава. и да тече щото вдига налягането.
принципно е нормално на студена кола нивото да е под минимума. на топла ако е добре-не доливай.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 29 юни 2008 14:22


Ако не можеш да откриеш теч може да наминеш да го потърсим. Не са мноог местата на този мотор от които може да пуска.


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Нед 29 юни 2008 14:23


Ясноо.
Ще завърта капачката така както трябва и ще разгледам за течове

Мерси!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта