Антивибрационна тежест за Golf III 2.0 16v (ABF).

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Антивибрационна тежест за Golf III 2.0 16v (ABF).

Мнениеот naneK » Сря 25 юни 2008 15:23


Тази тежест при мен отсъства още при закупуването на автомобила и немога да я намеря по моргите и магазините.
Някой може ли да ми даде някакви данни за тая антивибрационна тежест?
Евентуално... тегло, диаметри, размери и т.н.
Просто несъм я виждал на живо, и ако немога да се сдобия с такава... да отида да ми я врътне някой стругар.
Ако някой от вас има в излишък такава може да я спазарим.
Ако имате някакви снимки дори... пуснете за да видя точно за какво става дума,
защото аз я гледам на чертежи тук в една книга, но друго си е на снимка.

ПП. Това е тежестта която се слага на дясна полуоска (дългата), от вътрешната страна.




Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 25 юни 2008 17:36


Този т. нар. "балансьор" върви заедно с полуоската. Не се подменя. Карай си без него няма страшно. Моя го резнах с флекса преди две години, никакви проблеми.


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Сря 25 юни 2008 18:05


В книгата ми за Г3 пише, че се прехвърля при смяна на полуоските... от едната на другата.
Аз съм си преценил дали да е с... или без нея.
Търся информация за нея.
Ако има някой такава антивибрационна тежест... пак казвам, купувам я.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 25 юни 2008 18:30


Да, пише че е щифтована и съответно разглобяема, но на практика е просто набита и/или залепена.Доволно скъпа и втора ръка си мисля ,че може да се намери само комплект с полуоската.Но на тия години гумената част на "гасителя на въртящи колебания" (каквото и да значи) , обикновено е пред скъсване.


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Сря 25 юни 2008 19:24


:arrow:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 25 юни 2008 23:48


Не можах да намеря темата, явно не задавам правилните критерии, но ще цитирам по памет един от колегите, свързан с някой от магазините/сервизите на официалния представител и техните дилъри:

Балансьора на полуоската се поставя от производителя на съответната част за да се премахнат вибрациите. Не се подменя, тъй като е исключително сложно без съответните уреди и инструменти да се постави така, че да гаси вибрациите на изделието. Чрез 'зачекване' на гумата със скоби, така, че да стои не се получава нищо.
Не всички полуоски, пристигащи в нашия магазин са с балансьори. Това, вероятно е поради факта, че не на всички им са необходими. Така, че дори да си поръчаш при нас оригинална, пак не е гаранция, че ще дойде с балансьор


Подчертавам, цитата е по памет и не е точен, но смисъла гарантирам, че е този!


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Чет 26 юни 2008 0:42


Дал ли е някакво инфо... по памет, спомняш ли си?
Трябва ми информация за тая джага.
Монтажа го знам как става.


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Чет 26 юни 2008 17:30


Намерих въпросната тежест.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 26 юни 2008 17:35


naneK написа:Намерих въпросната тежест.

Добре ама защо не помислиш,че това е като баланса на гумите.....не можеш просто да закачаш разни тежести ей така......става въпрос за въртеливо движение, центробежни сили иизместване центъра на тежестта-физика братко......не е толкова просто..
Абе не слушате вие Радо.......


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 26 юни 2008 17:57


Абе човека си е решил да го слага. Нека си троши главата (колата).


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 26 юни 2008 20:52


по сервизите питай..там ги свалят за желязо тъпаците.. :lol:


Потребителски аватар
caro
Мнения: 571
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Мнениеот caro » Чет 26 юни 2008 21:22


Този балансьор е монтиран на дясната полуоска защо го няма на по-старите модели.Става въпрос за тези преди "89


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Чет 26 юни 2008 22:33


Доколкото съм разбрал се монтира на моторетки 1.6-нагоре :dontknow:
Може... старите да са ...бавнички нещо(малиии кво написах) :ihihih:
Свързано е с вибрация на полуоската (което всъщност е ВАЛ, а не ОС), и то при определени режими.Тези които се занимават с механика различават двете понятия,без значение, та като се получи гаф при реализирането и изпитанието на новото возило се прибягва до корекция.Такива железа може да има и някъде по купето-тяхната маса нарушава резонанса и всички ние се возим комфортно :D ,а детайлите не изпитват нежелателни вибрации.Поне така си го обяснявам аз


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 26 юни 2008 23:08


emo-gar написа:Такива железа може да има и някъде по купето-тяхната маса нарушава резонанса и всички ние се возим комфортно :D ,а детайлите не изпитват нежелателни вибрации.Поне така си го обяснявам аз

И правилно мислиш ;)
В моторния отсек отдолу, точно по средата на купето на В3 има едно ДжелЕзо, като тухла!
Седи хванато на 2 шини и абсолютно никаква роля не играе, освен да пречи да си вкараш ключа при някои видове ремонти. А и доста си тежи ;)
Точно за това служи- антивибрационна тежест. Не, че и без него не върви колата, но щом са го сложили и то точно там- сигурно има защо ;)


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Чет 26 юни 2008 23:31


Пичове не ми говорете за трошене на глави, теоритици съм слушал и както гледам продължавам да ги слушам...
Имам специалните клещи с които се монтира тая кирия.
Знам параметрите точно къде се слага.
Преди това бях слагал на Мазда 1.6 такава, реших да я сложа и при мен, защото липсва.
К'во почнахте да наливате акъл? Запазете го за себе си.
Просто така съм решил, и ще я сложа (друг е въпроса после дали ще я махна).
Иксах някой да ми помогне с информация за нея... точно за този модел.
Почнахте пак както винаги да ги "разбирате" нещата. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 147 госта