Проблем със съединител или жило?Голф 2 GTI

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем със съединител или жило?Голф 2 GTI

Мнениеот Vito » Пет 21 мар 2008 4:22


Вчера,при едно доста по-рязко :twisted: потегляне ми замириса на феродо от съединителя.Спрях и пробвах варианта с 3-та предавка+ръчната=двигателя се замъчи,но не угасна веднага...

Решението го взех-нов притискателен диск,да ама днес опитах същия сценарий за сигурно и колата си угасна веднага :roll: Опитах още два пъти и никакъв проблем...не ми буксува съединител,не мирише на нищо,абе ОК!
Та се чудех трябва ли да сменям притискателния или е било просто "моментна слабост"?Притискателния диск е сменян преди около 14-15 000 км.

Порових из форума и изникнаха мнения за жилото на съединителя,като евентуална причина :idea: Палчето на съединителя(дето е хванато жилото) при отпуснато положение е малко под първата черта на кутията,ако има значение :dontknow:

Колата е от гаража.




Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Пет 21 мар 2008 16:16


Леле,ама като гледам последните теми,с настъпването на пролетта има срив на съединители :shock


Потребителски аватар
burkov2
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот burkov2 » Пет 21 мар 2008 16:19


Хаха, да! Лятото всички трябва да имаме мощност, че как...


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пет 21 мар 2008 22:32


Притискателния диск на съединителя не е консуматив който е нужно да се сменя през определен пробег.Сменя се когато се износи както се е случило при теб,доколкото знам може да се стигне и до счупване на притискателния диск след определена граница на износване.Такаче си карай спокойно,щом в момента нямаш проблеми не си притеснявай за жилото,или каквото и да било свързано със скоростите и съединителя.За не хубаво отделяне на съединитела (най-лесно улавящо се при силно хъркане при включване на задна скорост и трудна смяна на предавките) тогава можеш да се притесняваш да не е от жилото.Лека вечер :wink:


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 23 мар 2008 21:22


Мерси за успокоението,колега :wink:

Ще я карам така,и без това от тогава не е имало никакъв проблем,а минах 300км :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 23 мар 2008 21:26


Gesha_GTI написа:Притискателния диск на съединителя не е консуматив който е нужно да се сменя през определен пробег.Сменя се когато се износи както се е случило при теб,доколкото знам може да се стигне и до счупване на притискателния диск след определена граница на износване.Такаче си карай спокойно,щом в момента нямаш проблеми не си притеснявай за жилото,или каквото и да било свързано със скоростите и съединителя.За не хубаво отделяне на съединитела (най-лесно улавящо се при силно хъркане при включване на задна скорост и трудна смяна на предавките) тогава можеш да се притесняваш да не е от жилото.Лека вечер :wink:

Ето до какво води ненавремената смяна или много даване на газ.
Изображение


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Нед 23 мар 2008 21:36


е друг е въпроса при износване на феродовия диск и евентуално стигането до триене метал в метал,но колегата питаше за притискателния диск дали се сменя през някакъв пробег. :wink:


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 23 мар 2008 21:41


Тоя съединител докато го докараш да трие метал в метал бая требва да си търпелив......


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Нед 23 мар 2008 22:09


Да особено ако обичаш да караш както аз си карам Голфа като ми се иска малко адреналинец макар че със куците 112коня.. редовно прекъсвачи,икономичното каране ми е между 4500-5500 а от 5500 до 6700 ми е ръчкането :lol: ,за разлика от полото което толкова го галя вече 4месеца го карам и незнам къде му е прекъсвача,максимум съм го ръчкал до към 5500...но да дойдем на темата още като взех колата усетих че съединителя боксува,а баща ми така и неможеше да го усети тва боксуване което виждах аз,и когато смених феродовия диск спортен 210мм като го погледанх сигурно ако голфа го караше дядо ми с този диск щеше да изкара минимум 40000км :lol: :wink:


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Нед 23 мар 2008 23:14


Колко струва тоя спортен диск и каква му е разликата с нормалния?

И тия 112 коня,въобще не са за подценяване твойте.Ръчкай и ги прави големите батковци за смях,аз така правя :twisted:


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Нед 23 мар 2008 23:58


Vito написа:Леле,ама като гледам последните теми,с настъпването на пролетта има срив на съединители :shock
Има много некадърни майстори :evil: За 15к не можеш да прецакаш съединител (ако всичко е сменено като хората и не го гърчиш), пробвай да се покатериш някаде на 1ва, ако мирише бягай на майстор :wink:


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Пон 24 мар 2008 0:10


jetttlii написа:
Vito написа:Леле,ама като гледам последните теми,с настъпването на пролетта има срив на съединители :shock
Има много некадърни майстори :evil: За 15к не можеш да прецакаш съединител (ако всичко е сменено като хората и не го гърчиш), пробвай да се покатериш някаде на 1ва, ако мирише бягай на майстор :wink:


Това си е идея :idea: Утре ще пробвам и ще пиша резултат :wink:


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Пон 30 юни 2008 21:38


Колеги,аз пак възкресявам темата,но проблема се появи пак и точно за това искам да попитам.
Значи след малко време буксуването изчезна и така за 2-3 месеца.Вчера обаче,ми забуксува пак(вдигна 4000 оборота на 4-та при 50км/ч :shock ),интересното е,че пак се пооправи :roll: От какво може да е това?


chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Пон 30 юни 2008 22:22


Здравей,имаш ли течове (на масло)от скоростите,каква марка съединител си сложил?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 30 юни 2008 22:24


я прежали 15~18 лв и си купи едно ново обикновенно жило и виж дали има разлика
много ми прилича на блокиращо от време на време автоматично (саморегулиращо) жило ... нали си с такова в момента?
но докато не направиш пробата не я юркай, че ще изпечеш диска и дори да не е за смяна ще стане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта