Цилиндровия блок на 1.8MI еднакъв ли е с този на 1.8 16V

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
littlerock
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Цилиндровия блок на 1.8MI еднакъв ли е с този на 1.8 16V

Мнениеот littlerock » Вто 01 юли 2008 17:19


Интересуваме дали блока на 1.8 моно е като на 1.8 16V при опел 2.0 и 2.0 16 цилиндровия блок е един и същ.Питам защото мисля да си присадя глава от 16В мотор КР с механична инжекция на Ибиза 1.8 МИ без да сменям скоростните кутий колкото издържи .

Моля компетентните да се произнесът и да не забравяме че питам защото незнам.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 01 юли 2008 20:51


еднакви са :lol: говоря за мотори в поколение Г2, но мисля, че 1.8 от Г3 е със същия блок.


littlerock
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот littlerock » Вто 01 юли 2008 20:53


brabus написа:еднакви са :lol: говоря за мотори в поколение Г2, но мисля, че 1.8 от Г3 е със същия блок.


А сега малко ми обясни какво е Г2 и Г3 че си нямам представа за какво иде реч.С една дума цилиндровия блок е един и същ и при 1.8 МИ и при 1.8 16V става въпрос за КР мотора с механичната инжекция.


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Вто 01 юли 2008 20:56


littlerock написа:
brabus написа:еднакви са :lol: говоря за мотори в поколение Г2, но мисля, че 1.8 от Г3 е със същия блок.


А сега малко ми обясни какво е Г2 и Г3 че си нямам представа за какво иде реч.С една дума цилиндровия блок е един и същ и при 1.8 МИ и при 1.8 16V става въпрос за КР мотора с механичната инжекция.



Г1 - Голф 1
Г2 - Голф 2
Г3 - Голф 3
Г4 - Голф 4
Г5 - Голф 5
и т.н. дай боже :wink:


littlerock
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот littlerock » Вто 01 юли 2008 20:58


blinder написа:
littlerock написа:
brabus написа:еднакви са :lol: говоря за мотори в поколение Г2, но мисля, че 1.8 от Г3 е със същия блок.


А сега малко ми обясни какво е Г2 и Г3 че си нямам представа за какво иде реч.С една дума цилиндровия блок е един и същ и при 1.8 МИ и при 1.8 16V става въпрос за КР мотора с механичната инжекция.



Г1 - Голф 1
Г2 - Голф 2
Г3 - Голф 3
Г4 - Голф 4
Г5 - Голф 5
и т.н. дай боже :wink:

Благодаря колега за светкавичния отговор.Значи да разбирам че глава от КР мотор ще пасне на моя блок който е на сеат ибиза 18 МИ


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 01 юли 2008 21:02


блока ще пасне, но мисля че няма да ти паснат твоите бутала с 16V главата :wink:


littlerock
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот littlerock » Вто 01 юли 2008 21:14


brabus написа:блока ще пасне, но мисля че няма да ти паснат твоите бутала с 16V главата :wink:
С какво са по различни имаш ли си на идея.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 01 юли 2008 21:25


степен на сгъстяване, горивна камера ....
аз съм до тук
по натам ако кажа нещо мога и да те подведа


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 01 юли 2008 21:54


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=56972

бестселър от боби :wink:


littlerock
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот littlerock » Сря 02 юли 2008 9:40


А захвашането на скоростните кутий към блока на 16в мотор и на 8в мотор едно и също ли е


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 02 юли 2008 11:12


едно и също е захващането, но ще трябва да сменяш съединител, маховик, и блока с педалите май


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Сря 02 юли 2008 15:12


блока на 16V май има маслени пикалки които пръскат под буталата за по добро мазане и охлаждане уж, но съм чувал че заради тях падало налягането на маслото като цяло, така че можело и без тях


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 02 юли 2008 15:27


ползва си старата скоростна кутия и не сменя нищо от рода на блок с педали
остава на лостов механизъм за превключване и жило за съединителя


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 02 юли 2008 18:47


brabus написа:ползва си старата скоростна кутия и не сменя нищо от рода на блок с педали
остава на лостов механизъм за превключване и жило за съединителя


обърках се с АБФ, прав си иво :oops:


1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1.8ABS » Сря 02 юли 2008 19:45


Така и така стана на вьпрос,не е ли по-евтино направо цял мотор !!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта