от време на време при загасен автомобил не мога да изключа 1 скорост натискам съединитела и така запалвам колата савсем леко рита сас задна няма проблем
ако имате някакви идеи пишете
благодаря предварително
Проблем със скорости
niki_vw написа:Проверил ли си маслото в кутията , ако няма долей тва ...
Ами той като цяло трябва да види какво е състоянието на маслото в скоростната кутия и дали не е за смяна и тогава да долива.
А иначе проблема бие повече на съединител, а не на синхронизатор, защото казва че е колата е спряна когато се случва проблема, както и поради факта за "ритането"..
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
значи генералния извод според мене е че колата в момента на напрягане на скоростите (под наклон или не ама когато се отмести малко при спрян мотор и включена на скорост) след това не може да ги отцепи.
вариантите са 3:
1 съединителя ти е нов (сменял си го скоро) и още не е съвсен улегнал и "лепне"
лечение-каране, постепенно ще улегне.
2 съединителя ти е за смяна или феродовия диск при загряване ако липсват предпазните капаци на съединителя след охлаждането му се събира конденз и пак ефекта е "лепнене" на феродото.
лечение-преглед на капаците за деформации и липси (включително и пластмасовата пробка за белега на маховика-ако я няма и ти извира по малко антифризец чат-пат може да капе точно там)
3 ( и най вероятно според мене) жилото за автоматично регулиране се е разтегнало точно толкова че ако не се въртят дисковете-което улеснява отделянето-не му достига милимунда за да отдели напълно (еле пък ако е в комбинация с нов съединител)
лечение-опитай с друго жило или опитай ти да се навреш в коша и някой отвътре да натисне съединителя а ти да подръпнеш още малко жилото на ръка-ако стане и се изключи леко (като преди това си оставил колата на скорост, поместил си я до упор и си дръпнал ръчната за осигуровка) значи сменяш жило и готово.
проблема при жилата е че се разтягат и май затова на пасатите саморегулиращия се съединител е решен с хидравлика а не с жило...
айде успех и да докладваш!
вариантите са 3:
1 съединителя ти е нов (сменял си го скоро) и още не е съвсен улегнал и "лепне"
лечение-каране, постепенно ще улегне.
2 съединителя ти е за смяна или феродовия диск при загряване ако липсват предпазните капаци на съединителя след охлаждането му се събира конденз и пак ефекта е "лепнене" на феродото.
лечение-преглед на капаците за деформации и липси (включително и пластмасовата пробка за белега на маховика-ако я няма и ти извира по малко антифризец чат-пат може да капе точно там)
3 ( и най вероятно според мене) жилото за автоматично регулиране се е разтегнало точно толкова че ако не се въртят дисковете-което улеснява отделянето-не му достига милимунда за да отдели напълно (еле пък ако е в комбинация с нов съединител)
лечение-опитай с друго жило или опитай ти да се навреш в коша и някой отвътре да натисне съединителя а ти да подръпнеш още малко жилото на ръка-ако стане и се изключи леко (като преди това си оставил колата на скорост, поместил си я до упор и си дръпнал ръчната за осигуровка) значи сменяш жило и готово.
проблема при жилата е че се разтягат и май затова на пасатите саморегулиращия се съединител е решен с хидравлика а не с жило...
айде успех и да докладваш!
благодаря ваското 1
малко ме успокои бях споменал по горе че преди време го правеше и изчезна значи тогава ми течеше пласмасовия фланец от страни на главата тогава не обърнах внимание или по скоро не намирах връзка между теча и съединитела но след смяната на фланеца проблема след време изчезна
преди да започне сега да дава този проблем сменях фланеца от пред на главата този с трите датчика отцентралния маркуч наистина поизтече върху скоросната кутия
саединитела не е нов от както сам взел тази кола сам минал 75-80хил км при мен не е сменян не знам колко изкарват карам нормално но предимно градско
всичкикапаци са на лице пробката също я има но има лувтот страни
това с жилото ще пробвам
още веднъж благодаря
малко ме успокои бях споменал по горе че преди време го правеше и изчезна значи тогава ми течеше пласмасовия фланец от страни на главата тогава не обърнах внимание или по скоро не намирах връзка между теча и съединитела но след смяната на фланеца проблема след време изчезна
преди да започне сега да дава този проблем сменях фланеца от пред на главата този с трите датчика отцентралния маркуч наистина поизтече върху скоросната кутия
саединитела не е нов от както сам взел тази кола сам минал 75-80хил км при мен не е сменян не знам колко изкарват карам нормално но предимно градско
всичкикапаци са на лице пробката също я има но има лувтот страни
това с жилото ще пробвам
още веднъж благодаря
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта