за г2 става въпрос...доста луфтове има около него и мисля да го сменя...
предполагам са няколко вида...моя е една най-проста гума...предполагам от най-старите видове...
та...
как се сменя...
трябва ли някаква техника или не..
трябва ли 4 5 човека или мога и сам....



Как се сменя преден тампон на двг.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
----
Мисля,че трябва да се повдигне двигателя!!!
За целта трябва да се разхлабят всички болтове на тампоните на двг.
да се повдигне с крик и да се подмени този койо е избягал
Трябва да се внимава когато се повдига...
За целта трябва да се разхлабят всички болтове на тампоните на двг.
да се повдигне с крик и да се подмени този койо е избягал

Трябва да се внимава когато се повдига...

-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Smoke написа:хмммм....ами мерси за инфото...
крик имам...
канал ще намеря...
подложка....трудно но ще измисля...
та трябва да разхлабя останалите 2 или какво?просто с разкачане на предния няма ли да стане? другите 2 си мисля че са на подвижни рамена...
без канал не става ли работата?
И без канал ще може, но ще е мноооого по-трудно, отколкото с канал. Иначе ще трябва да лягаш под колата и става измъчено положението. Не ти трябва да разхлабваш другите тампони. Отвърташ болта на тампона(отгоре който е), развиваш и другите отдолу, повдигаш мотора с крик(като м/у мотора и двигателя слагаш някаква подложка, както са ти казали). Нужно е да го повдигнеш 3-4 см. и вадиш тампона, слагаш новия, завиваш болтовете отдолу, пускаш мотора, завиваш гайката отгоре и си готов.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
GOLF@ написа:А как тествате тампоните дали са скъсани?
Дърпаш ръчната на място, вкарваш 1-ва и се мъчиш да тръгнеш, като отпускаш леко съеденителя, а не рязко. Друг човек отпред(отстрани) на колата гледа дали двиг. ще мърда повече от необходимото. Ако предния е скъсан, като тръгваш и като сменяш предавките, примерно 1-2, от 2 на 3-та ще се чува яко "думтене", удряне, в двигателния отсег, двигателя направо скача нагоре.

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Rado GTI написа:Колега хората са казали......
Като имаш една тава с брашно даи го на маистор да го омеси.
Така ще си решиш проблема с по малко главоболия....
ако имах каквито и да е намерения да ходя по майстори и никакъв мерак да стана поне малко технически грамотен от към автомобили нямаше да пускам тема....нямаше и да се регистрирам...а щех да цепя басмата по сервизите да си ми друсат парата а аз баламата само да давам без даже да знам какво са направили...не мислиш ли.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ето го какво представлява при мен...
виждал съм друг тип...ама такъв не..
започвам леко освежаване по колата....не визуално...чисто технически тръгвам да подменям на ред...някой има ли с такъв тампон да каже каква пара е горе долу....предполагам схемата на смяна е същата ... ама не можах да измисля къде да натисне крика като я вдигам....

виждал съм друг тип...ама такъв не..
започвам леко освежаване по колата....не визуално...чисто технически тръгвам да подменям на ред...някой има ли с такъв тампон да каже каква пара е горе долу....предполагам схемата на смяна е същата ... ама не можах да измисля къде да натисне крика като я вдигам....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта