Здравейте колеги, появиха ми се следните проблеми:
Първо алармата ми се включва в дживение на автомобила. Става в първите минути, като карам - вратите се заключват и алармата започва да пищи (ставам като линейка), спирам я от дистанционното и след секунди пак започва и така няколко минути докато в един момент спира да се включва.
Второ скоро забелязах, че не ми работи плафона, като са отворени вратите и двете врати. Не е крушка, защото като го включа на постоянен режим си свети.
Забелязах и че вече, при отворена врата не "цъка", както преди. Колата ми е първа и я имам от няколко месеца и не съм много в час.
Търсих в търсачката но такув като моя проблем няма(имаше аларма да се включва но при заключена кола или плафон да свети постоянно, а не да не свети) Предполагам че проблема с датчика за плафона и алармата са свързани, но все пак моля за помощ. Ако мога сам да се справя,вече няколко неща съм си оправял сам чрез форума.
Благодаря предварително за съдействието!
Голф2 проблем с датчик и аларма - разрешен!
- fredman
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф2 проблем с датчик и аларма - разрешен!
Последна промяна от fredman на Чет 10 юли 2008 16:48, променено общо 1 път.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ти сам си си дал отговор.бутона който е за плафона трябва да се изчисти и си готов.намира се на предната колонка до пантите на шофьорската врата.с кръстата отверка развиваш ,зачистваш с шкурка като издърпаш бутона напред иии успех.алармата не знае че си влязал в колата и се включва пак.ако имаше и блокировка на запалването щеше и да гасне .щеше да си като спираща линейка 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
За да ти се активира по време на движение виждам една причина-сработване на алармата поради ниско напрежение по ел.инсталацията(под 9 волта).Това може да стане поради лоши връзки по клемите на акумулатора,повреда в Регулатора на алтернатора или лошо захранване на самата аларма.За плафона наистина погледни бутончето на шофьорската врата.
- fredman
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря на всички, колеги. Точно това се оказа. Като свалих датчиците и бяха много клеясали прашни и тн. (въпреки че гумените уплътнения са си на място и трябва да предпазват от вода, но явно влагата не прощава). И двата бяха заминали. Изчистих ги с отверката и сега плафона свети и си цъка на отворена врата, както трябва. Нямах път да карам колата, но предполагам и проблема с алармата се е решил, защото докато ги оправях не се включваше, после само запалих за проба , но не се включи, явно това е било!!!
П.С. Нарочно го написах толкова дълго и описателно, за да е полезно за търсачката, за следващия с подобен проблем.
Отново БЛАГОДАРЯ на всички, които взеха отношение!!!!!!!
П.С. Нарочно го написах толкова дълго и описателно, за да е полезно за търсачката, за следващия с подобен проблем.
Отново БЛАГОДАРЯ на всички, които взеха отношение!!!!!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта