Трябва да пробваш дали не се е прецакал електромотора (да ти е изгоряла първата степен). При мен се беше случило точно това. И някакви тъпаци като са събирали колата бяха направили мостче между пиновете на куплунга, вследствие на което при температурата за първа степен се включваше направо втората

. Една дебела жица (ама наистина дебела

) и подаваш ток за няколко секунди директно от акумулатора на първата степен и за по-сигурно и на втората за да видиш че има разлика в оборотите (там където ти влиза куплунга, гледаш червените жици на кои пинове са). Ако тръгне първата степен проверяваш проводника да не е скъсан, дефекти и т.н. Ако и това ти е наред може да се провери термоключа на радиатора - вадиш, потапяш в тенджера с вода на печката и с мултицет мериш съпротивлението. При температурата за 1 степен затваря едното краче (ориентираш се по куплунга, 2 червени кабела + 1 черен маса), при тази за 2ра - другото.
Успех.