Смяна на амортесьори с пружините от GT?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Смяна на амортесьори с пружините от GT?

Мнениеот Hertz » Пон 07 юли 2008 20:38


Като начало да почна с това че мога да ползва търсачката, и дори съм си направил труда да я поползвам! :wink:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8

и т.н.

Нека мина към темата:

Интересува ме комбинацията пружините от Golf 3 GT (с 1 сантим са по-къси от на обикновените купета) комбинирани с газови амортесьори (4 броя). За марка може всеки да каже някакви предпочитания. Живо ме интересува резултата като - сваляне / качване височината като цяло на купето и съответно стабилността.

Онзи ден говорих с един колега който каза че обикновеното окачване е с твърди пружини и меки амортесьори, а спортното - точно обратното. Като се има в предвид че маслените тампони са по-меки от газовите - може ли да се прави извода че с обикновените пружини и газови амортесьори ще бъде по-стабилен голфа, без да ляга по-корем?




Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Вто 08 юли 2008 9:00


Добре, приемам че въпроса ми е прекалено конкретен и затова просто няма кой да ми отговори. Нека задам въпроса ми по друг по-разбираем начин.

Какви ще са резултатите ако използвам обикновените пружини от оригиналното окачване на даден голф с газови амортисьори?
Ще има ли разлика в стабилността на сток пружини + газови амортисьори и съответно сток пружини и маслени амортисьори?

Също така ме интересува (защото чувам противоречиви версии):
Спортни пружини и спортни амортисьори - пружина мека / амортисьор твърд - Вярно?
Обикновена пружина и обикновен амортисьор - пружина твърда / амортисьор мек - Вярно ?


Потребителски аватар
sarafa
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sarafa » Вто 08 юли 2008 11:43


Здравей до колкото разбрах въпроса ти :roll: значи Г3 GT сменени газовомаслени на монро и като, че ли ми повдигна предницата все едно съм сменил и прожините може и да не е много но ми прави впечатление опеделено :wink: Изображение


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Вто 08 юли 2008 22:27


колега не съм съгласен че на GT всички са със скъсени пружини или нещо от този вид в сравнение с CL ili GL
лепенката с кодовете в багажника дава информация за окачването
беше ми интересно и проверих на няколко колеги със различни модификации на GT /двигатели/ и на всичките имаше един код
1BA standard suspension/shock absorption
задължително има и такива ГТ с различно от стандартното окачване но са по рядко


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Вто 08 юли 2008 23:08


spirof написа:колега не съм съгласен че на GT всички са със скъсени пружини или нещо от този вид в сравнение с CL ili GL
лепенката с кодовете в багажника дава информация за окачването
беше ми интересно и проверих на няколко колеги със различни модификации на GT /двигатели/ и на всичките имаше един код
1BA standard suspension/shock absorption
задължително има и такива ГТ с различно от стандартното окачване но са по рядко


Колега не искам да споря с тебе и да си спама сам темата, ще ти щракна няколко снимки с други голфове пък тогава да говорим ако искаш? :?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 09 юли 2008 6:59


Моето е по-ниско само отзад.Или са омекнали пружинките mhihi.


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Сря 09 юли 2008 7:07


не споря,просто констатирам наблюдения защото си мислех че окачването е по различно
имам Golf3 GT Special, и на лепенката с кодовете си пише че окачването е стандартно
а и според мен няма да разберем как са излезнали от завода просто защото почти не са останали автомобили с оригиналното окачване,а е факт че пружините на повечето са омекнали-и при мен е така отзад
:wink:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 09 юли 2008 16:34


По-скоро повдигането на предницата идва от тампоните на макферсона,ако са сменяни с нови.За съжаление най-вероятно немците са изпитвали оригиналните тампони на деформация еластичност и кво ли още не.За съжаление в Бг има само боклуци па били и те Лемфиордер made in brazil/може би по-твърди/.Така че или се примирявате със стойката на колата след смяна на тампони или си слагате старите тампони,пък биле и те смачкани,ха голям праз че те са били смачлани поне 10год да не би да не е вървяла колата.Това си е лично мое мнение и ми предстои в скоро време да си върна стойката на колата точно по този начин.За сведение са сменени и 4те амортисьора е.... стойката не се оправи ,предницата е пак малко по-висока от като си беше.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 110 госта