
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... C%EE%F0%E8
и т.н.
Нека мина към темата:
Интересува ме комбинацията пружините от Golf 3 GT (с 1 сантим са по-къси от на обикновените купета) комбинирани с газови амортесьори (4 броя). За марка може всеки да каже някакви предпочитания. Живо ме интересува резултата като - сваляне / качване височината като цяло на купето и съответно стабилността.
Онзи ден говорих с един колега който каза че обикновеното окачване е с твърди пружини и меки амортесьори, а спортното - точно обратното. Като се има в предвид че маслените тампони са по-меки от газовите - може ли да се прави извода че с обикновените пружини и газови амортесьори ще бъде по-стабилен голфа, без да ляга по-корем?