Катализатор Golf 4
- hdjfmr
- Мнения: 346
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Катализатор Golf 4
Здравеите колеги решил съм да махна катализатора но се питам каде после ще отиде ламда сондата и ако някои от вас е правил тази процедура нека ми помогне с някоя идея.Благодаря ви
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
и аз го резнах и няма проблеми!!!!!!
Последна промяна от security_g на Пон 14 юли 2008 18:00, променено общо 1 път.
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
при т.нар OBD II системи, каквато е твоята, има следната възможност - ламбда сондата, която е преди катализатора управлява гориво - въздушната смес. държи я в оптимални граници. втората ламбда сонда, която е "на", а фактически е след катализатора дава информация дали първата работи добре, като само измерва нивото на азотен окис и въглероден двуокис на изхода на катализатора. смисъла на всичкото това писане е, че има теоретична, а според някои и практическа възможност след махането на катализатора, автомобила да използва данни от последния "бекъп" направен в ECU - то преди втората ламбда сонда да подаде сигнал в него, че първата не работи. тъй като момента на "бекъп - а" не можеш да го избереш, може да се случи така, че да останеш доста недоволен от работата на двигателя след махането на катализатора. най - общо имаш две възможности - или двигателя ще върви по - добре, но ще харчи повече, или ще върви по - зле, но ще харчи прилично.
- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Катализатор Golf 4
hdjfmr написа:Здравеите колеги решил съм да махна катализатора но се питам каде после ще отиде ламда сондата и ако някои от вас е правил тази процедура нека ми помогне с някоя идея.Благодаря ви
Няма да имаш проблеми със ламда сондата но колата става деиствително по-шумна, поне при мен е така и вече взе да ме дразни и търся нячин да я правя по тиха..Относно това какво казват че двигателя се "отпушвал" няма такова нещо поне при мен няма разлика със или без катализатор. Разлика в горенето също няма....само дето "дранчи" на ламарина при ниски обороти. Ако някои е поставял някакъв резонатор моля да сподели дали има ефект от него..
Поздрави....
- aiptek
- Мнения: 479
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На моя голф от гаража му смених катализатора преди 1 седмица в ЕМ Комплек.Сондата се намираше на около10тина сантима от катализатора.Момчетата от сервиза казаха че ще я преместят без проблеми.
Такаче ако искаш отиди в ЕМ Комплект на околовръсното
Цената е около 50-60лв. На мен ми взеха 10лв. защото си дадох катализатора който беше изгорял целия .Незнам за какво им е !!?
Колега, определено разлика в вървежа има.Поне по мойте набдлюдения.
Попринцип необичам да ръчкам но забелязах че катоя настъпвах преди беше като спъната а сега се осещат 101 коня
Такаче ако искаш отиди в ЕМ Комплект на околовръсното
Цената е около 50-60лв. На мен ми взеха 10лв. защото си дадох катализатора който беше изгорял целия .Незнам за какво им е !!?
Petkovski написа:hdjfmr написа:Здравеите колеги решил съм да махна катализатора но се питам каде после ще отиде ламда сондата и ако някои от вас е правил тази процедура нека ми помогне с някоя идея.Благодаря ви
Няма да имаш проблеми със ламда сондата но колата става деиствително по-шумна, поне при мен е така и вече взе да ме дразни и търся нячин да я правя по тиха..Относно това какво казват че двигателя се "отпушвал" няма такова нещо поне при мен няма разлика със или без катализатор. Разлика в горенето също няма....само дето "дранчи" на ламарина при ниски обороти. Ако някои е поставял някакъв резонатор моля да сподели дали има ефект от него..
Поздрави....
Колега, определено разлика в вървежа има.Поне по мойте набдлюдения.
Попринцип необичам да ръчкам но забелязах че катоя настъпвах преди беше като спъната а сега се осещат 101 коня
- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
aiptek написа:На моя голф от гаража му смених катализатора преди 1 седмица в ЕМ Комплек.Сондата се намираше на около10тина сантима от катализатора.Момчетата от сервиза казаха че ще я преместят без проблеми.
Такаче ако искаш отиди в ЕМ Комплект на околовръсното
Цената е около 50-60лв. На мен ми взеха 10лв. защото си дадох катализатора който беше изгорял целия .Незнам за какво им е !!?Petkovski написа:hdjfmr написа:Здравеите колеги решил съм да махна катализатора но се питам каде после ще отиде ламда сондата и ако някои от вас е правил тази процедура нека ми помогне с някоя идея.Благодаря ви
Няма да имаш проблеми със ламда сондата но колата става деиствително по-шумна, поне при мен е така и вече взе да ме дразни и търся нячин да я правя по тиха..Относно това какво казват че двигателя се "отпушвал" няма такова нещо поне при мен няма разлика със или без катализатор. Разлика в горенето също няма....само дето "дранчи" на ламарина при ниски обороти. Ако някои е поставял някакъв резонатор моля да сподели дали има ефект от него..
Поздрави....
Колега, определено разлика в вървежа има.Поне по мойте набдлюдения.
Попринцип необичам да ръчкам но забелязах че катоя настъпвах преди беше като спъната а сега се осещат 101 коня
Взе ли са ти катализатора защото се изкупуват, цената на катализатора е около 70-80лв. причината за изкупуването е че в него има ценен метал-паладий.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта