Катализатор Golf 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hdjfmr
Мнения: 346
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Катализатор Golf 4

Мнениеот hdjfmr » Пон 14 юли 2008 17:37


Здравеите колеги решил съм да махна катализатора но се питам каде после ще отиде ламда сондата и ако някои от вас е правил тази процедура нека ми помогне с някоя идея.Благодаря ви




Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Пон 14 юли 2008 17:42


При мен ламбда сондата е преди катализатора така че махай смело.Аз нямам грижи(слагаш резонатор задължитело)


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Пон 14 юли 2008 17:58


и аз го резнах и няма проблеми!!!!!!

Последна промяна от security_g на Пон 14 юли 2008 18:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hdjfmr
Мнения: 346
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот hdjfmr » Пон 14 юли 2008 17:59


Но при мен са две едне преди него и една върху него а що се отнася до звукът по шумна ли е или не.


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Пон 14 юли 2008 18:02


при мен се получи един метален звук!!!!!


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Пон 14 юли 2008 18:03


малко по шумна ставала/така казаха майсторите/ при мен има само едно звънтене много леко на ниски обороти


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Пон 14 юли 2008 18:05


ако сложиш средно гърне може и да го няма тоя звук ама аз оставих оригиналното само изтърбиших катализатора!!!!!!! :lol:


Потребителски аватар
hdjfmr
Мнения: 346
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот hdjfmr » Пон 14 юли 2008 18:09


Това със звукът добре но с сондите какво да правя


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Пон 14 юли 2008 18:19


:??? :banghead: :070:


Потребителски аватар
hdjfmr
Мнения: 346
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот hdjfmr » Пон 14 юли 2008 20:33


Може би никои няма да отговори на моят въпрос


Потребителски аватар
SHARKI
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SHARKI » Пон 14 юли 2008 22:15


hdjfmr написа:Може би никои няма да отговори на моят въпрос


ламбда сондата е преди катализатора :idea3 демек нямаш проблем с нея :roll:


Потребителски аватар
vodoo
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vodoo » Пон 14 юли 2008 23:50


при т.нар OBD II системи, каквато е твоята, има следната възможност - ламбда сондата, която е преди катализатора управлява гориво - въздушната смес. държи я в оптимални граници. втората ламбда сонда, която е "на", а фактически е след катализатора дава информация дали първата работи добре, като само измерва нивото на азотен окис и въглероден двуокис на изхода на катализатора. смисъла на всичкото това писане е, че има теоретична, а според някои и практическа възможност след махането на катализатора, автомобила да използва данни от последния "бекъп" направен в ECU - то преди втората ламбда сонда да подаде сигнал в него, че първата не работи. тъй като момента на "бекъп - а" не можеш да го избереш, може да се случи така, че да останеш доста недоволен от работата на двигателя след махането на катализатора. най - общо имаш две възможности - или двигателя ще върви по - добре, но ще харчи повече, или ще върви по - зле, но ще харчи прилично.


Потребителски аватар
Petkovski
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Катализатор Golf 4

Мнениеот Petkovski » Вто 15 юли 2008 9:48


hdjfmr написа:Здравеите колеги решил съм да махна катализатора но се питам каде после ще отиде ламда сондата и ако някои от вас е правил тази процедура нека ми помогне с някоя идея.Благодаря ви

Няма да имаш проблеми със ламда сондата но колата става деиствително по-шумна, поне при мен е така и вече взе да ме дразни и търся нячин да я правя по тиха..Относно това какво казват че двигателя се "отпушвал" няма такова нещо поне при мен няма разлика със или без катализатор. Разлика в горенето също няма....само дето "дранчи" на ламарина при ниски обороти. Ако някои е поставял някакъв резонатор моля да сподели дали има ефект от него..
Поздрави....


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Вто 15 юли 2008 9:56


На моя голф от гаража му смених катализатора преди 1 седмица в ЕМ Комплек.Сондата се намираше на около10тина сантима от катализатора.Момчетата от сервиза казаха че ще я преместят без проблеми.
Такаче ако искаш отиди в ЕМ Комплект на околовръсното

Цената е около 50-60лв. На мен ми взеха 10лв. защото си дадох катализатора който беше изгорял целия .Незнам за какво им е !!?

Petkovski написа:
hdjfmr написа:Здравеите колеги решил съм да махна катализатора но се питам каде после ще отиде ламда сондата и ако някои от вас е правил тази процедура нека ми помогне с някоя идея.Благодаря ви

Няма да имаш проблеми със ламда сондата но колата става деиствително по-шумна, поне при мен е така и вече взе да ме дразни и търся нячин да я правя по тиха..Относно това какво казват че двигателя се "отпушвал" няма такова нещо поне при мен няма разлика със или без катализатор. Разлика в горенето също няма....само дето "дранчи" на ламарина при ниски обороти. Ако някои е поставял някакъв резонатор моля да сподели дали има ефект от него..
Поздрави....


Колега, определено разлика в вървежа има.Поне по мойте набдлюдения.
Попринцип необичам да ръчкам но забелязах че катоя настъпвах преди беше като спъната а сега се осещат 101 коня


Потребителски аватар
Petkovski
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Petkovski » Вто 15 юли 2008 10:09


aiptek написа:На моя голф от гаража му смених катализатора преди 1 седмица в ЕМ Комплек.Сондата се намираше на около10тина сантима от катализатора.Момчетата от сервиза казаха че ще я преместят без проблеми.
Такаче ако искаш отиди в ЕМ Комплект на околовръсното

Цената е около 50-60лв. На мен ми взеха 10лв. защото си дадох катализатора който беше изгорял целия .Незнам за какво им е !!?

Petkovski написа:
hdjfmr написа:Здравеите колеги решил съм да махна катализатора но се питам каде после ще отиде ламда сондата и ако някои от вас е правил тази процедура нека ми помогне с някоя идея.Благодаря ви

Няма да имаш проблеми със ламда сондата но колата става деиствително по-шумна, поне при мен е така и вече взе да ме дразни и търся нячин да я правя по тиха..Относно това какво казват че двигателя се "отпушвал" няма такова нещо поне при мен няма разлика със или без катализатор. Разлика в горенето също няма....само дето "дранчи" на ламарина при ниски обороти. Ако някои е поставял някакъв резонатор моля да сподели дали има ефект от него..
Поздрави....


Колега, определено разлика в вървежа има.Поне по мойте набдлюдения.
Попринцип необичам да ръчкам но забелязах че катоя настъпвах преди беше като спъната а сега се осещат 101 коня

Взе ли са ти катализатора защото се изкупуват, цената на катализатора е около 70-80лв. причината за изкупуването е че в него има ценен метал-паладий.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта