Странно пали.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Странно пали.

Мнениеот dready » Съб 01 окт 2005 22:40


Ами проблема ми е следния:
по някой път си пали от раз ,друг път обаче върти доста преди да запали.Това става и при загряла кола и при студена.Но при студена го прави мнооого много рядко.Ако можете помогнете :)




Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 01 окт 2005 22:46


много ми прилича на кабели за свещи


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Съб 01 окт 2005 22:47


Ами аз не разбирам много ,но ако някой ми каже със сигорност направо да си ги купя.Ваското май може да ми помогне как мислите?


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 01 окт 2005 22:52


първо установи проб. не бързай да купуваш че да няма :banghead: иначе ваското със сигурност може да ти помогне


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Съб 01 окт 2005 22:53


Мисля да се ориентирам към него :)
10х за помоща :)


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Нед 02 окт 2005 13:07


ако искаш първо смени въздушен филтър - 10-тина лв. е и може да си го смениш сам. помага понякога за проблем като твоя :wink:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Нед 02 окт 2005 14:43


ако не си сменял свещи скоро смени ги
виж какво ще стане, мисля че това се дължи именно на искрат един път просто е добра другия път не е и за това въртиш докато тръген
а припуква ли ти колата? детонация има ли или само си въртиш?


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пон 03 окт 2005 1:12


evgenyh написа:ако искаш първо смени въздушен филтър - 10-тина лв. е и може да си го смениш сам. помага понякога за проблем като твоя :wink:

сменил съм го преди 15 дни ,когато сменях маслатото и другите филтри

dude написа:а припуква ли ти колата? детонация има ли или само си въртиш?

не върти си на сухо ,същото както когато ми се прееба комутатора


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 03 окт 2005 11:39


Каква е колата? Има ли газова уредба? Ако да, на какво палиш - газ или бензин?


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пон 03 окт 2005 21:21


Колата е голф 3 1.6mi 75кончета на газ я карам.Има три режима :
1. само на газ
2. само бензин
3. пали на бензин и след това автоматично минава на безин

Проблема го има при всички видове.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 04 окт 2005 18:56


Кабели и свещи какви ?? Да не са Бош ама от акъна оргиналдъ ???
Как ти е капачката и палеца? Огледай ги за пукнатини при лека влага става една ...Как е центровката на запалването да не си пипал скоро делкото? А може и комутатор да прави въртели -огледай и кабели за маса към купе и двигател, както и плюсовият.
Ако са много оксидирали кабелните обукви може да е от тях. Измери с мултицет спада на всяка връзка при натоварване със стартер . Ако имш лоша връзка спада е голям , до комутатора не отива или отива много ниско напрежение -оттам и изходното на бобината е ниско и не може да направи искра. Понякога запалва или припалва като спреш да въртиш стартера -тогава се вдига напрежението.
Ако не си в час -търси масйтор, ако си от София -Ваското 1.
Дай повече инфо какво си направил със замерванията.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта