ако някой има идея от какво може да е.преди ми гореше 5.5-6 извън града и максимум 7 в града а от една седмица гори 10-11.няма теч никъде.днеска ще сменям въздушен и бензинов филтър понеже им дойде времето също ще ми почистят дюзите.ако някой е по запознат с този инжекцион.да не би някой датчик да ми прави парчета.невярвам да ми е избягала центровка на ремъка щото го смених преди 20 000 и не съм го барал а това е от скоро.забелязвам че не върви както преди но мисля че е от възд.филтър
ще се радвам на всякакви идей



голф 2 1.3 инж. гори ми 11
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
дебитомера го сменявах преди година че на стария му се изтриха пистите на потенциометъра.работи си и обороти държи.пък и с разваления дебитомер пак нямаше такъв разход.
също така не съм с TPS да кажеш че се е развалил и отчита по отворен дросел.аз съм с ключета пълен-празен ход.
преди 1 час си смених въздушния и бензиновия филтър.от въздушния усетих голяма разлика а на стария бензинов забелязах че от него излезе кафяв мътен бензин което показва че е мръсен а също и като надуя с уста по посоката на филтъра въздуха преминава доста трудно докато на новия все едно че няма нищо вътре .дадах си дюзите на един приятелл да ми ги изчисти на ултразвук и си свалих дроселите за да ги изчистя.
ще видим какъв ще е резултата
другото нещо което ме съмнява е катализатора
също така не съм с TPS да кажеш че се е развалил и отчита по отворен дросел.аз съм с ключета пълен-празен ход.
преди 1 час си смених въздушния и бензиновия филтър.от въздушния усетих голяма разлика а на стария бензинов забелязах че от него излезе кафяв мътен бензин което показва че е мръсен а също и като надуя с уста по посоката на филтъра въздуха преминава доста трудно докато на новия все едно че няма нищо вътре .дадах си дюзите на един приятелл да ми ги изчисти на ултразвук и си свалих дроселите за да ги изчистя.
ще видим какъв ще е резултата

другото нещо което ме съмнява е катализатора
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да използвам темата на колегата-моя мотор е същия и проблемът е същия. На дълъг път е супер в града 9-10. Ако някои знае какво е - не е от филтри - поне при мен - смених всички и няма подобрение. Аз също мисля за ламбда сондата, сложиха ми някаква, уж супер, ама мисля да си взема Бош, точния модел за колата.... Ще се радвам ако някои колега даде идеи...
- tribalero2
- Мнения: 146
- Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
......
да за катализатора са и мойте съмнения. незнам но при мен като имаше катализатор градско ми гореше 13 а след като го махнах ми падна на 11. освен това колата доста се и поодпуши
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
е 9-10 да не е лош разход градскоPitkataJoe написа:Да използвам темата на колегата-моя мотор е същия и проблемът е същия. На дълъг път е супер в града 9-10. Ако някои знае какво е - не е от филтри - поне при мен - смених всички и няма подобрение. Аз също мисля за ламбда сондата, сложиха ми някаква, уж супер, ама мисля да си взема Бош, точния модел за колата.... Ще се радвам ако някои колега даде идеи...

- tribalero2
- Мнения: 146
- Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря колеги за мненията. 9-10 наистина би бил добър разход за градско.Обаче, миналата година по същият маршрут разхода беше 8-9 макс. Та затова си мисля, че има промяна някаква. Сминих термостата, датчика за температурата - няма промяна в разхода. Ламбда сондата я смених след лятото, с някакъва, която била супер готина. Беше 90 лв, а оригиналната на Бош за този модел -150. Реших да не се набутвам, но мисля, че сгреших. Според мен оттогава разхода се вдигна. Забелязвам и интересния факт, че отначало колата подържа 1200-1300 оборота, докато стрелката е в бялата зона на термодатчика на таблото оборотите постепенно падат, но до около 700-750, като излезе стрелката от бялата зона и мине първата бяла черта, започват да се вдигат постепенно и достигат 950, колкото трябва и да бъдат. Този ефект също се появи според мен след смяната на сондата. Отдавам го на бавното загряване на сондата, въпреки че е с подгряване. Ако някой може да даде компетентно мнение дали мислите ми са вярни, ще бъда благодарен, а мисля, че и колегата ще има още идеи откъде може да е проблема
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
ами преди година на моята сонда и беше изгоряло пдгряването ама нямаше проблем в разхода.докато сега с 4 литра на резба-30км а на бавно каране 45км.
иначе след смяна на филтрите и почистване на дюзите и дросела има голям ефект и в паленето и в вървенето.
останаха ми два вариянта
ламбда и избягала центровка на ремъка.
ама втория вариянт е малко вероятен поневе я карам така доста време и няма проблем.
за жалост сега нямам възможност за нова сонда но ще пробвам с старата с изгорялото подгряване поне да се подсигуря.
иначе след смяна на филтрите и почистване на дюзите и дросела има голям ефект и в паленето и в вървенето.
останаха ми два вариянта
ламбда и избягала центровка на ремъка.
ама втория вариянт е малко вероятен поневе я карам така доста време и няма проблем.
за жалост сега нямам възможност за нова сонда но ще пробвам с старата с изгорялото подгряване поне да се подсигуря.
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ндааа, явно ще продължаваме да търсим проблема. Аз съм се навил до месец да сменя сондата с оригинална и ще споделя дали има промяна в разхода. И аз мисля колега, че не е от центровката. Нещо кара компютъра да лее повече бензин, това може да е термодатчика (смених го никакъв ефект), ламбдата (вероятност), може някоя дюза да се е прецакала и да плюе (мисля да проверя това), дебитомера (пробвах с друг-няма разлика). И за друго при типа компютър дето е на нашите колици не се сещам. Въздушния филтър също го изключвам, сменях го два пъти и все тая... Дано с общи усилия открием какво се случва 

- tribalero2
- Мнения: 146
- Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 97 госта