голф 2 1.3 инж. гори ми 11

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

голф 2 1.3 инж. гори ми 11

Мнениеот martineli » Вто 01 юли 2008 14:01


ако някой има идея от какво може да е.преди ми гореше 5.5-6 извън града и максимум 7 в града а от една седмица гори 10-11.няма теч никъде.днеска ще сменям въздушен и бензинов филтър понеже им дойде времето също ще ми почистят дюзите.ако някой е по запознат с този инжекцион.да не би някой датчик да ми прави парчета.невярвам да ми е избягала центровка на ремъка щото го смених преди 20 000 и не съм го барал а това е от скоро.забелязвам че не върви както преди но мисля че е от възд.филтър

ще се радвам на всякакви идей




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 01 юли 2008 15:18


Незнам дали имаш ламбда сонда, може да е от нея.. :roll: :?:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 01 юли 2008 17:10


имам и аз за нея си мислих ама ше видим.може да зема от 3-ката на наще че е нова :lol: :lol:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 01 юли 2008 17:21


А дебитомер?

Оборотите на празен ход как са?


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 01 юли 2008 17:44


дебитомера го сменявах преди година че на стария му се изтриха пистите на потенциометъра.работи си и обороти държи.пък и с разваления дебитомер пак нямаше такъв разход.
също така не съм с TPS да кажеш че се е развалил и отчита по отворен дросел.аз съм с ключета пълен-празен ход.
преди 1 час си смених въздушния и бензиновия филтър.от въздушния усетих голяма разлика а на стария бензинов забелязах че от него излезе кафяв мътен бензин което показва че е мръсен а също и като надуя с уста по посоката на филтъра въздуха преминава доста трудно докато на новия все едно че няма нищо вътре .дадах си дюзите на един приятелл да ми ги изчисти на ултразвук и си свалих дроселите за да ги изчистя.

ще видим какъв ще е резултата :D

другото нещо което ме съмнява е катализатора


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 02 юли 2008 1:28


Като и раздаваш малко бутони мирише ли на яйца? Някой път като се запуши вуни на сяра.....


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Чет 03 юли 2008 15:58


Да използвам темата на колегата-моя мотор е същия и проблемът е същия. На дълъг път е супер в града 9-10. Ако някои знае какво е - не е от филтри - поне при мен - смених всички и няма подобрение. Аз също мисля за ламбда сондата, сложиха ми някаква, уж супер, ама мисля да си взема Бош, точния модел за колата.... Ще се радвам ако някои колега даде идеи...


Потребителски аватар
tribalero2
Мнения: 146
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

......

Мнениеот tribalero2 » Пет 04 юли 2008 8:33


да за катализатора са и мойте съмнения. незнам но при мен като имаше катализатор градско ми гореше 13 а след като го махнах ми падна на 11. освен това колата доста се и поодпуши


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Пет 04 юли 2008 13:58


PitkataJoe написа:Да използвам темата на колегата-моя мотор е същия и проблемът е същия. На дълъг път е супер в града 9-10. Ако някои знае какво е - не е от филтри - поне при мен - смених всички и няма подобрение. Аз също мисля за ламбда сондата, сложиха ми някаква, уж супер, ама мисля да си взема Бош, точния модел за колата.... Ще се радвам ако някои колега даде идеи...
е 9-10 да не е лош разход градско :shock


Потребителски аватар
tribalero2
Мнения: 146
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот tribalero2 » Пет 04 юли 2008 16:05


даже перфектен бих казал.карай си количката и хич да не ти пука :D


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Пон 07 юли 2008 7:50


Благодаря колеги за мненията. 9-10 наистина би бил добър разход за градско.Обаче, миналата година по същият маршрут разхода беше 8-9 макс. Та затова си мисля, че има промяна някаква. Сминих термостата, датчика за температурата - няма промяна в разхода. Ламбда сондата я смених след лятото, с някакъва, която била супер готина. Беше 90 лв, а оригиналната на Бош за този модел -150. Реших да не се набутвам, но мисля, че сгреших. Според мен оттогава разхода се вдигна. Забелязвам и интересния факт, че отначало колата подържа 1200-1300 оборота, докато стрелката е в бялата зона на термодатчика на таблото оборотите постепенно падат, но до около 700-750, като излезе стрелката от бялата зона и мине първата бяла черта, започват да се вдигат постепенно и достигат 950, колкото трябва и да бъдат. Този ефект също се появи според мен след смяната на сондата. Отдавам го на бавното загряване на сондата, въпреки че е с подгряване. Ако някой може да даде компетентно мнение дали мислите ми са вярни, ще бъда благодарен, а мисля, че и колегата ще има още идеи откъде може да е проблема


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 07 юли 2008 18:12


ами преди година на моята сонда и беше изгоряло пдгряването ама нямаше проблем в разхода.докато сега с 4 литра на резба-30км а на бавно каране 45км.
иначе след смяна на филтрите и почистване на дюзите и дросела има голям ефект и в паленето и в вървенето.
останаха ми два вариянта
ламбда и избягала центровка на ремъка.
ама втория вариянт е малко вероятен поневе я карам така доста време и няма проблем.
за жалост сега нямам възможност за нова сонда но ще пробвам с старата с изгорялото подгряване поне да се подсигуря.


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Вто 08 юли 2008 5:57


Ндааа, явно ще продължаваме да търсим проблема. Аз съм се навил до месец да сменя сондата с оригинална и ще споделя дали има промяна в разхода. И аз мисля колега, че не е от центровката. Нещо кара компютъра да лее повече бензин, това може да е термодатчика (смених го никакъв ефект), ламбдата (вероятност), може някоя дюза да се е прецакала и да плюе (мисля да проверя това), дебитомера (пробвах с друг-няма разлика). И за друго при типа компютър дето е на нашите колици не се сещам. Въздушния филтър също го изключвам, сменях го два пъти и все тая... Дано с общи усилия открием какво се случва :D


Потребителски аватар
tribalero2
Мнения: 146
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот tribalero2 » Вто 08 юли 2008 14:26


пробвай колега и ни кажи резултата щтото и на нас ще ни е интересно да разберем от какво се е получил проблема....УСПЕХ


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 08 юли 2008 16:29


при първите искарани 150лв се сменява ламбдата и се маха катализата.само че ламбдата е захваната точно на катализатора та дали е подходящ вариянт да изрежа парче от кат. заедно с резбата на сондата и да го завара на тръбата дет ще замества кат. като и направя отвор преди това.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 97 госта