Странно гаснене на Golf2 GX/поправено бенз.помпа/
- milenski
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
- Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
- Двигател: GX 1987
- Местоположение: София
- Контакти:
Странно гаснене на Golf2 GX/поправено бенз.помпа/
Здравейте. следния проблем ме мъчи от 2-3 дни. Колата е Golf2 1,8i GX мотор. Пали си номрално. Държи си нормални обороти и си върви без никакви забележки. Но когато си реши просто изгасва. Отначало беше само по кръстовища но сега взе да се случва и като е на скорост и върви с 60-80 например. Странното е че когато върви и угасне ако вкарам по-ниска предавка направо си запалва и продължава а ако си остане на тази на която съм просто нищо не се случва ами си намалява скоростта. Ако ако си изгасва от ниски обооти си гасне така все едно от ключа я изгасям. Наскоро имах проблем с бушона на бензиновата помпа (преди около 2500 км). Просто се опичаше. Сега релето и е извън таблото на релетата с директно запоени жици и като гледам при него всичко си е нормално. Преди това имах леко ремонтче на клапата която подава въздуха към двигателя и оттогава колата си бачка като часовник. Като запаля на студен двигател си вдига 1500 оборота и там си ги държи като постепенно загрява - намалява оборотите. Няма нещо странно като звук от двигателя обаче.....гасне. Май го прави като се замисля само при загрят двигател. Като угасне на крастовище понякога трудно запалва на стартер, докато на скорост ако се пали *ако все още се движи) пали веднага.... Някакви идеи?
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раковски
- Контакти:
Re: Странно гаснене на Golf2 GX
Милене, трябва да направиш един много важен опит!
Намери кой ти е захранващия кабел към запалителната система и към него свържи един уред - важното е в момента на гасене да разбереш дали имаш ток към системата!
Така става при:
Прикъсване на "+" от ключа
клеясване на обувка за "+" или "-" някъде по системата, включително и разхлабено болтче за масата към двигателя /вързани са няколко обувки с едно 6 мм болтче за главата/....
Датчика на Хол обисновено издаде ли багажа, вече оправяне няма, а при теб при разтрисане на мотора/от палене на по-ниска предавка/ нещата се оправят!!!
Намери кой ти е захранващия кабел към запалителната система и към него свържи един уред - важното е в момента на гасене да разбереш дали имаш ток към системата!
Така става при:
Прикъсване на "+" от ключа
клеясване на обувка за "+" или "-" някъде по системата, включително и разхлабено болтче за масата към двигателя /вързани са няколко обувки с едно 6 мм болтче за главата/....
Датчика на Хол обисновено издаде ли багажа, вече оправяне няма, а при теб при разтрисане на мотора/от палене на по-ниска предавка/ нещата се оправят!!!
При мене стана подобно нещо след като измих двигателя. Беше влязла вода в разпределителната капачка мн малко, но като загрее двигателя кондензира по капачката и прескачат тоците. Интересното беше че на стартер палеше трудно и припукваше но все пак палеше а на скорост ако карах продължително с 2000 или по-малко оборота гаснеше и като върна на по-малка предавка палеше от раз...
- milenski
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
- Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
- Двигател: GX 1987
- Местоположение: София
- Контакти:
мда като часовник. Днес сутринта обаче угасна на орлов мост и нямаше палене.Доста я повъртях. Паркирах я на бутане и следобяда отидох да си я взема. Запали от втория път и оттогава мина 40 км градско (над час въртене насам натам) не е угаснала нито веднъж
Спиране/палене квото си искаш. Часовник. Да видим кога ще имам време да ги проверя тези кабели по инжекциона (гадните маси) и да видим дали не е от тях...... Планирал съм да сменя таблото за релетата. намерих едно което доста добре изглежда (дано се окаже и като моето щото още несъм съвсем сигурен). Ще пиша непременно като се изясни "драмичката"

- milenski
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
- Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
- Двигател: GX 1987
- Местоположение: София
- Контакти:
Както казах ще разкажа. Ами проблема ми е решен. Но се оказа супер драматично. Петък-а голфа ме изостави на хемус на кръстовището. Угасна и край. Опитва се да запали ама не и не. Дърпане до сервиза и там търсене на проблема. Неможах да я ползвам събота и неделя. Разглабяне на почти цялата електроника и неоткриване на проблема. Пълна драма. В крайна сметка се оказа че цедката на бензиновата помпа е скъсана което води до задиране отвреме навреме на помпата в нея и некачване на гориво. Добре че го хванаха овреме преди да се скапе съвсем помпата. Извода поне за мен е никога некаряйте на ръба на горивото. Нека да има поне малко. Вече ще ми е като обица на ухото и по-малко от 5 литра няма да държа. Препоръчвам и на вас
, особенно с такива бензинови помпи
Иначе моята е сменяна преди 2 години с чисто нова а не втора ръка.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта