Имам прекалено много проблеми с карбуратора и искам да го сменя с моно инжекцион. Така Въпроса е какво мога да използвам от моя мотор и какво трябва да взема. За сега ми е ясно че трябва да взема моноинжекцията с еку-то предполагам бензиновата помпа. Дали може да се използват моята глава и смукателни колектири или трябва да са от моно. Има и други неща който не се сещам в момента та ще се радвам на всички ваши мнения. Поздрави
От карбуратор към моно 1.6 EZ
-
V.Nanovski
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
От карбуратор към моно 1.6 EZ
Здравейте колеги не съм сигурен, че е точно за тук темата но все пак се води подобрение.
Имам прекалено много проблеми с карбуратора и искам да го сменя с моно инжекцион. Така Въпроса е какво мога да използвам от моя мотор и какво трябва да взема. За сега ми е ясно че трябва да взема моноинжекцията с еку-то предполагам бензиновата помпа. Дали може да се използват моята глава и смукателни колектири или трябва да са от моно. Има и други неща който не се сещам в момента та ще се радвам на всички ваши мнения. Поздрави
Имам прекалено много проблеми с карбуратора и искам да го сменя с моно инжекцион. Така Въпроса е какво мога да използвам от моя мотор и какво трябва да взема. За сега ми е ясно че трябва да взема моноинжекцията с еку-то предполагам бензиновата помпа. Дали може да се използват моята глава и смукателни колектири или трябва да са от моно. Има и други неща който не се сещам в момента та ще се радвам на всички ваши мнения. Поздрави
-
Flatmo
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Голям филм е с моното аз щях да го правя но се отказах.
Почваш от всмукателен и изпускателен колектори - всмукателния понеже захващането е друго а изпускателния понеже при моното имаш ламбда сонда всъщност зависи от моното мисля при моно от 1,8RP двигател от голф 2 или пасат 3 няма ламбда ама не съм сигурен. При всички останали има. Ако сменаш изпускателния колектор сигурно ще се наложи и да смениш всико след него до първото гърне.
Следват самото моно с въздушния му филтър. Делко от двигателя донор. Комутатор, компютър и инсталацията покрай него - бушончета, реленца и прочее. Бензинова помпа в резервоара и затапване на дупката на старата бензинова помпа на блока.
Общо взето ако купуваш на части всичко отива към 400лв. най-малко и отделно пари за майстори освен ако си направиш всичко сам.
Извод потърси си друг карбуратор. Аз сложих Кейхин 2 от ауди 80. Пак ми се наложи да сменя всмукателния колектор но всичко спря до там.
Карбуратор + колектор и едно жило за смукача защото тоя е с ръчен смукач. Разликата е че вече колата вместо 13 в града ми гори 10, извънградското е ~ 6,5 а вървежа е по-голям от колкото с пиербурга.
Почваш от всмукателен и изпускателен колектори - всмукателния понеже захващането е друго а изпускателния понеже при моното имаш ламбда сонда всъщност зависи от моното мисля при моно от 1,8RP двигател от голф 2 или пасат 3 няма ламбда ама не съм сигурен. При всички останали има. Ако сменаш изпускателния колектор сигурно ще се наложи и да смениш всико след него до първото гърне.
Следват самото моно с въздушния му филтър. Делко от двигателя донор. Комутатор, компютър и инсталацията покрай него - бушончета, реленца и прочее. Бензинова помпа в резервоара и затапване на дупката на старата бензинова помпа на блока.
Общо взето ако купуваш на части всичко отива към 400лв. най-малко и отделно пари за майстори освен ако си направиш всичко сам.
Извод потърси си друг карбуратор. Аз сложих Кейхин 2 от ауди 80. Пак ми се наложи да сменя всмукателния колектор но всичко спря до там.
Карбуратор + колектор и едно жило за смукача защото тоя е с ръчен смукач. Разликата е че вече колата вместо 13 в града ми гори 10, извънградското е ~ 6,5 а вървежа е по-голям от колкото с пиербурга.
-
V.Nanovski
- Мнения: 294
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: abf
- Местоположение: София
- Контакти:
при мен случая е че от карането на газ карбуратора е заминал и също така големия разход на газ и факта че на бензин изобщо не работи само прекъсва и тн. Варианта за друг карбуратор не е изключен щом филма с моното е толкова голям. От тук идва въпроса кой карб е най -добрия вариант и като се сложи карб с ръчен смукач трябва ли да се променя нещо по газовата.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vidkata написа:при мен случая е че от карането на газ карбуратора е заминал и също така големия разход на газ и факта че на бензин изобщо не работи само прекъсва и тн. Варианта за друг карбуратор не е изключен щом филма с моното е толкова голям. От тук идва въпроса кой карб е най -добрия вариант и като се сложи карб с ръчен смукач трябва ли да се променя нещо по газовата.
Разхода на газ остави на нас, ти само донеси колата
Според мен за около 400-500 лв ще си намериш цял RP мотор със все моноинжекцията - насаждаш си го и се радваш на живота
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта