Li4o написа:RS-MAD написа:Golf 3 1.8 написа:....
Така като гледам диното е РОТОТЕСТ , тва си е хъб дино , вързва се диретктно на главините , при него няма толкова загуби колкото при диното като на Хеед ..

А ето това е най смисленото мнение до сега, а за колегата дет не трябва да го убеждавам ше кажа че за такъв тип дино са ок загубите и няма да го убеждавам щом не иска....
Голф с колектор и филтър(килъра) даде 145кс на такова дино в проспийд...
Ама тези загуби не трябва ли да се смятат от самите диностендове - според мен щом една кола покаже 110 коня на колелата в ХЕЕД би трябвало да покаже същата мощност и на диното в Проспийд, без значение принципа на работа на диностендовете...или ако има разлики - те да са в рамките на 1-2%...

Не е така , в крайна сметка всяко дино визуализира по един или друг начин приложената в/у него сила , след което с некви формули неясни за мене а ясни за едни други хора

смята всичко останало.
Самият начин на мерене м/у двете динота дава предпоставки за различни показатели на мощността.
Едното показва мощността на колелата като се имат предвид загубите в гумите и триенето им в валците , логично другото което мери на хъбовете да има по малки загуби и да покаже реалната мощност , която в случая ще бъде по висока най/малко заради това че съпротивлението на гумите отпада.
И в двата случая според производителите имаме реално измерване на мощността само че на различни места.
Като се има в предви че всеки производител си има свои начини на смятане и измерване , е нормално всеки различен стенд да има различни показатели.
Затова според мен , когато направите първото си посещение някъде , ако искате да видите дали сте подобрили нещо по колата , отидете пак там , защото само така ще добиете реална представа.
