Дино-ден - резултати и коментари...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 12:00


scirocco gt написа:
Vizor написа:катерят се за да може да захапе щото аз пък съм гледал такива дето си тръгват направо от диното :lol:
да си виждал на някой дръгел 200-300 коня да му висят из багажниците :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=e6nA0vh7wGg

ей това имам в предвид :lol: щото ако това е на диното в хеед.. ще отиде направо на стенда отсреща :lol:


Диното в ХЕЕД 1500AWD и мери малко над 2000HP.


това не пречи колата да не захапе и да си тръгне нали ? ;)

http://www.youtube.com/watch?v=AiejacTtqU8

вижте този клип точно от първата минута нататъка ..
една червена колица (не я знам каква е :oops: )
дето си тръгна .. :lol: и след това за втория старт вижте какво сложиха в багажника АХХАХАХАХАХА




Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Сря 02 апр 2008 12:03


Какво да захапе :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 12:06


Имам в предвид да не стой на мястото си :lol:


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Сря 02 апр 2008 13:50


Тия от клипа конете ги немат за нищо.


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 02 апр 2008 16:28


Li4o написа:
RS-MAD написа:
Golf 3 1.8 написа:....
Така като гледам диното е РОТОТЕСТ , тва си е хъб дино , вързва се диретктно на главините , при него няма толкова загуби колкото при диното като на Хеед .. :)

А ето това е най смисленото мнение до сега, а за колегата дет не трябва да го убеждавам ше кажа че за такъв тип дино са ок загубите и няма да го убеждавам щом не иска....
Голф с колектор и филтър(килъра) даде 145кс на такова дино в проспийд...

Ама тези загуби не трябва ли да се смятат от самите диностендове - според мен щом една кола покаже 110 коня на колелата в ХЕЕД би трябвало да покаже същата мощност и на диното в Проспийд, без значение принципа на работа на диностендовете...или ако има разлики - те да са в рамките на 1-2%... :roll:

Не е така , в крайна сметка всяко дино визуализира по един или друг начин приложената в/у него сила , след което с некви формули неясни за мене а ясни за едни други хора :) смята всичко останало.
Самият начин на мерене м/у двете динота дава предпоставки за различни показатели на мощността.
Едното показва мощността на колелата като се имат предвид загубите в гумите и триенето им в валците , логично другото което мери на хъбовете да има по малки загуби и да покаже реалната мощност , която в случая ще бъде по висока най/малко заради това че съпротивлението на гумите отпада.
И в двата случая според производителите имаме реално измерване на мощността само че на различни места.
Като се има в предви че всеки производител си има свои начини на смятане и измерване , е нормално всеки различен стенд да има различни показатели.
Затова според мен , когато направите първото си посещение някъде , ако искате да видите дали сте подобрили нещо по колата , отидете пак там , защото само така ще добиете реална представа. :)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 03 апр 2008 7:03


Според мен Хъб-диното е просто по-мобилно, но това в ХЕЕД ти дава какво слагаш на асфалта, отчитайки всички загуби и липси по трасето, което според мен е важното - в крайна сметка никой не кара по главини или само гол двигател...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта