
Как монтирах конусен филтър на Гофи :)
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Искаш мнения и съвети. Ето:
1. Идеята ти е добра, улеснено дишане и малко по-ръмжащо моторче
2. ПВЦ тръбата не е добър избор по няколко причини:
2.1 Ниска температура на топене
2.2 Когато се е смръзнала се троши отвратително лесно
2.3 Устойчивостта на ГСМ не е добра и старее още по-бързо
- Опитай да направиш същото нещо с набор чаркове от автомобилни пластмаси от моргите - няма да те е страх нещо да не изпадне, разтопи или натроши.
3. Преходите между диаметрите са много резки - често това може да е сериозен проблем - липсата на ламинарен поток образува вихри, които увеличават аеродинамичното съпротивление и пречат
4. Не виждам укрепване на системата ти към двигателя - всичко лежи в единият край на дросела, а в другия - на филтъра където се е облегнал на калника - вибрациите на мотора или ще протрият филтъра или по-лошо - ще запъне някъде и ще потроши тръбите или ще изпаднат от дросела въобще - сложи една автомобилна мека връзка някъде.
Иначе - браво за ентусиазма - като за първи опит бива. Сега ако си усетил промяна или ако най-малкото звукът те кефи - направи системката по надежна.
Успех!
1. Идеята ти е добра, улеснено дишане и малко по-ръмжащо моторче
2. ПВЦ тръбата не е добър избор по няколко причини:
2.1 Ниска температура на топене
2.2 Когато се е смръзнала се троши отвратително лесно
2.3 Устойчивостта на ГСМ не е добра и старее още по-бързо
- Опитай да направиш същото нещо с набор чаркове от автомобилни пластмаси от моргите - няма да те е страх нещо да не изпадне, разтопи или натроши.
3. Преходите между диаметрите са много резки - често това може да е сериозен проблем - липсата на ламинарен поток образува вихри, които увеличават аеродинамичното съпротивление и пречат
4. Не виждам укрепване на системата ти към двигателя - всичко лежи в единият край на дросела, а в другия - на филтъра където се е облегнал на калника - вибрациите на мотора или ще протрият филтъра или по-лошо - ще запъне някъде и ще потроши тръбите или ще изпаднат от дросела въобще - сложи една автомобилна мека връзка някъде.
Иначе - браво за ентусиазма - като за първи опит бива. Сега ако си усетил промяна или ако най-малкото звукът те кефи - направи системката по надежна.
Успех!
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Achim Lauritzen написа:Вади ли хубав звук поне.
Като шестак!


P.S. От 4 цилиндъра нагоре вече може да се търси хубав звук под капака и то без спортен филтър!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
fast_t написа:Achim Lauritzen написа:Вади ли хубав звук поне.
Като шестак!Човек не трябва да търси хубав звук под капака на автомобила, а отзад! Спортните филтри създават усещането, че колата смуче от някакъв бидон.
Не отричам необходимостта от спортни филтри!
P.S. От 4 цилиндъра нагоре вече може да се търси хубав звук под капака и то без спортен филтър!
може да поспоря с теб

аз лично "отзад" не искам да се чува нищо
искам да слушам само как мъркат 16-те клапана

- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Vizor написа:fast_t написа:Achim Lauritzen написа:Вади ли хубав звук поне.
Като шестак!Човек не трябва да търси хубав звук под капака на автомобила, а отзад! Спортните филтри създават усещането, че колата смуче от някакъв бидон.
Не отричам необходимостта от спортни филтри!
P.S. От 4 цилиндъра нагоре вече може да се търси хубав звук под капака и то без спортен филтър!
може да поспоря с теб
аз лично "отзад" не искам да се чува нищо
искам да слушам само как мъркат 16-те клапана
Аз пък обичам да слушам как мъркат 6 цилиндъра!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта