Как монтирах конусен филтър на Гофи :)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Нед 06 апр 2008 22:20


Като замисъл е добре ама земи махни тия ВиК-та че ще се разтекът някаде :wink:




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 06 апр 2008 22:35


Грозно е с тези тръби без да се сърдиш.Намери някаква алтернатива пак с голям диаметър но с тоя дросел ... :roll: няма да има ефект според мен прекалено малък е.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пон 07 апр 2008 7:58


Искаш мнения и съвети. Ето:
1. Идеята ти е добра, улеснено дишане и малко по-ръмжащо моторче
2. ПВЦ тръбата не е добър избор по няколко причини:
2.1 Ниска температура на топене
2.2 Когато се е смръзнала се троши отвратително лесно
2.3 Устойчивостта на ГСМ не е добра и старее още по-бързо
- Опитай да направиш същото нещо с набор чаркове от автомобилни пластмаси от моргите - няма да те е страх нещо да не изпадне, разтопи или натроши.
3. Преходите между диаметрите са много резки - често това може да е сериозен проблем - липсата на ламинарен поток образува вихри, които увеличават аеродинамичното съпротивление и пречат
4. Не виждам укрепване на системата ти към двигателя - всичко лежи в единият край на дросела, а в другия - на филтъра където се е облегнал на калника - вибрациите на мотора или ще протрият филтъра или по-лошо - ще запъне някъде и ще потроши тръбите или ще изпаднат от дросела въобще - сложи една автомобилна мека връзка някъде.
Иначе - браво за ентусиазма - като за първи опит бива. Сега ако си усетил промяна или ако най-малкото звукът те кефи - направи системката по надежна.
Успех!


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Пон 07 апр 2008 10:45


Achim Lauritzen написа:Вади ли хубав звук поне.

Като шестак! :lol: Човек не трябва да търси хубав звук под капака на автомобила, а отзад! Спортните филтри създават усещането, че колата смуче от някакъв бидон. :lol: Не отричам необходимостта от спортни филтри!
P.S. От 4 цилиндъра нагоре вече може да се търси хубав звук под капака и то без спортен филтър!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 07 апр 2008 10:55


fast_t написа:
Achim Lauritzen написа:Вади ли хубав звук поне.

Като шестак! :lol: Човек не трябва да търси хубав звук под капака на автомобила, а отзад! Спортните филтри създават усещането, че колата смуче от някакъв бидон. :lol: Не отричам необходимостта от спортни филтри!
P.S. От 4 цилиндъра нагоре вече може да се търси хубав звук под капака и то без спортен филтър!


може да поспоря с теб :)
аз лично "отзад" не искам да се чува нищо
искам да слушам само как мъркат 16-те клапана ;)


Потребителски аватар
poinovito
Мнения: 48
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот poinovito » Пон 07 апр 2008 12:23


Колеги звукът не се промени особено, бръмченето е същото, добре де може би с една идея по силно :) :) Благодаря колеги ще потърся друг вариянт, без резки завой в системата и без тоалетни изпълнения :)


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Пон 07 апр 2008 12:31


и аз да метна един пост, :lol:

след като го направиш стабилно с подходящите тръби, предпази с нещо филтъра
1-во нещо като термо щит
2-ро да не се мокри защото от първата голяма локва и филтъра ще ти е вир вида


иначе браво , всеки се учи от грешките си :wink:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Вто 08 апр 2008 0:12


Vizor написа:
fast_t написа:
Achim Lauritzen написа:Вади ли хубав звук поне.

Като шестак! :lol: Човек не трябва да търси хубав звук под капака на автомобила, а отзад! Спортните филтри създават усещането, че колата смуче от някакъв бидон. :lol: Не отричам необходимостта от спортни филтри!
P.S. От 4 цилиндъра нагоре вече може да се търси хубав звук под капака и то без спортен филтър!


може да поспоря с теб :)
аз лично "отзад" не искам да се чува нищо
искам да слушам само как мъркат 16-те клапана ;)

Аз пък обичам да слушам как мъркат 6 цилиндъра! ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта