Отрязани пружини

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
batence81
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Отрязани пружини

Мнениеот batence81 » Пет 18 яну 2008 12:04


Здравейте,отрязах преди доста време пружините на моя голф - 2, но вози много дървено ако е неравен патя,дори не говоря за дупка.Въпроса ми е и със спортни пружини ли ще е същото,защото сега направо таблото ми дрънчи по тия пътища.Какво окачване мога да сложа,че да вози по-меко?Мерси предварително за съветите.




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 18 яну 2008 12:24


Няма начин да не друса ако искаш да си нисък , но няй вероятно ,ако си вземеш истинско окачване комплект, ще вози по добре от сега!

Последна промяна от Golf 3 1.8 на Пет 18 яну 2008 13:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 18 яну 2008 12:47


според мен с тези пружини са ......... мамата на амортесиорите вече
за това по добре се консултирай с някой (къде и колко ще ти струва) да си вземеш едно читаво окачване (дори 2-ра ръка има из форума на доста добри цени) и ще се родиш 2-ри път
mod edit: Li4o

П.П. личо сори бате не съм обърнал внимание че е била някоя глупост.. :lol:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пет 18 яну 2008 22:16


8) Аз му го ям сега с пружините,..ако може да се извади инфо от някаде, колко N (newtons) или кг/мм е силата на свиване на сток пружина,ще може да се прецени каква спортна.Засега съм сложил само отзад газови спортни и пружини 180 мм дълги и с твърдост 6 кг/мм ,..отзад някака си се трае, пробвах и отпред,...ивах таа мизерия...возил съм се на Subaru Impreza WRX Sti тогава мислех ,че е каруца,.малее голфето щеше се разпадне, едвам изтраяах до другия ден, и върнах сток-а отпред ,сега съм набелязал комбинация от пружини да видим.... Врно на каране сиякакви маимунджалъци може правиш,но всичко се раздрънка...компромис требе некакъв.Има с твърдост 5 и 4 кг ..поне за отпред.


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Съб 19 яну 2008 17:18


Противно на физиката моя голф вози 2 пъти по добре със спортните пружинки.Ем е на "три" пръста от земята ем има повече стойка ем вози по - добре. Е Визоро че ви каже. :lol:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Съб 19 яну 2008 19:15


Masserati написа:Противно на физиката моя голф вози 2 пъти по добре със спортните пружинки.Ем е на "три" пръста от земята ем има повече стойка ем вози по - добре. Е Визоро че ви каже. :lol:
:shock


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 19 яну 2008 19:52


Много зависи колко и как са срязани тия пружини ,а и не по-малко е важно какви са били и пружините преди да се срежат!Вариантите са няколко,няма да се впускам в обяснения ама от опит ще кажа и на теб ,казвал съм го много пъти:Няма нищо лошо да се среже една витка от предните пружини обаче в долния край на пружината,една витка точно се равнява на 2 см от общата дължина на пружината,вече от това каква е и колко е висока и корава зависи с колко ще се свали колата.Ако целта ти е леко сваляне просто си намери пружини от Г3 ГТИ по-ниски са с около 2 см от на стандартните Голфове,рязането поне според мен е по-добрия вариант ако ще се ползват стандартни амортесьори отколкото да се слагат спортни/ниски и меки/ пружини.Спортните пружини работят по различно от нормалните и са да се комбинират само със спортни амортесьори.Разликата е в диапазона на работа на амортесьора и пружината - трябва и двете да раотят в един диапазон за да има ефект.
Иначе комбинацията от обикновени амортесьори и спортни пружини особено свалящи с 6 см или 60 мм се получава люлеене на колата при преминаване по неравности освен това возията е твърда ,стабилноста е нулева.При тази комбинация вероятноста да изтърват амортесьорите е много голяма!

Като обобщение ако търсиш меко возене и да караш по каменисти местности слагай стандартни пружини със маслени амортесьори по възможност да са нови.Ако търсиш стойка и по-голяма стабилност на колата при по-агресивно каране пружини от Г3 ГТИ и газови амортесьори пак по възможност нови.И накрая ако си състезател или се проявяваш като такъв ,тогава слагаш спортно окачване най-добре комплект оптималния вариант за нащите пътища е 40/40.Това окачване ще ти свали колата с 4 см отпред и с 4 отзад.Има и още по-краен вариант ,спортно окачване което сваля с 6 см отпред и 4 отзад ,и при двата варианта комфорта е на последно място освен това ако се насочиш към него си помисли добре и научи всички дупки по пътищата където минаваш най-често :lol:

Ако имаш още въпроси питай с каквото можем ще помагаме! :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 19 яну 2008 21:30


bomber написа:
Masserati написа:Противно на физиката моя голф вози 2 пъти по добре със спортните пружинки.Ем е на "три" пръста от земята ем има повече стойка ем вози по - добре. Е Визоро че ви каже. :lol:
:shock


не се лендзи така е .. стана по стабилен и слезе надолу.. сега голфа му се държи доста добре....


batence81
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мерси за отговорите

Мнениеот batence81 » Нед 20 яну 2008 12:15


Някой може ли да ми каже от къде да потърся за спортно окачване илиз а газовите амортисиори и гти - пружини?


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Мнениеот Калоян Крумов » Пет 18 апр 2008 12:38


И аз съм с Г2. Купих го със жълти конита отзад с маслените амортисиори, а предните ми бяха срязани с една навивка колкото да не стърчи предницата.Задницата ми стои мн добре в завоите за сметка на предницата която се сучеше накъдето я завлече гравитацията :D .Преди 2 дена си сложих отпред червени пружини от Сеат Ибиса, определено вече стои по добре на пътя, само че вече ще ми тр и амортисиори за отпред понеже стока идват мн дълги...някой да има някаква идея за амртосиори?


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Re: Мерси за отговорите

Мнениеот Stefan » Пет 18 апр 2008 12:45


batence81 написа:Някой може ли да ми каже от къде да потърся за спортно окачване илиз а газовите амортисиори и гти - пружини?


:arrow: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=32654


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 18 апр 2008 13:08


Според мен добра комбинация са 4 газови амортисьора и 4 спортни пружини - зелени, жълти, червени или лайняни, кви ти дойде, по-добре ше е от сега! А повечето спортни амортисьори са просто газов амортисьор с по-къс ход, боядисан жълт например! Под спортен амортисьор разбирам, като на един приятел на двойката, Билщайн амортисьори и пружини, 40мм стъбло, заводското е 20мм, като возия е адската каруца, ма спортно окачването, неговото даже е пистово не виждам какъв комфорт може да се търси! :roll: Аз съм се возил в Ево8 и там е твърдо, но това е заводското окачване, возил съм се и на Ево 8 група Н, там си е същото като в Голфа, е зависи как ги регулираш, то онова са амортисьори за над 10 000евро комплекта!

Пак ти казвам, газови и спортни пружини, аз такъв избор съм направил за моя, само търся две предни червени пружини! А за зимата съм си приготвил 4 маслени амортисьора и трябва да си намеря 4 пружини от Пасат, доста дебели витки имат и са твърдички, да ги резна до дължина на нормалните за Голф, че по снеговете да ти е ниска колата ... мерси!


Потребителски аватар
blasterrr
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 10 май 2007 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот blasterrr » Вто 22 апр 2008 0:33


добре а голф 3 гти с газови амортесиори ли е фабри4но


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Вто 22 апр 2008 6:49


blasterrr написа:добре а голф 3 гти с газови амортесиори ли е фабри4но

Фабрично амортесьорите на Г3 са маслени :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта